×

نمایشگاه جواهرات نقرهMADRIDPLATA

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه جواهرات نقرهMADRIDPLATA / MADRIDPLATA

توضیحات نمایشگاه جواهرات نقرهMADRIDPLATA

نمایشگاه جواهرات از جنس نقره MADRIDPLATA

این نمایشگاه در تاریخ 12 الی 15 سپتامبر 2024 )مصادف با 22 الی 25 شهریور 1403( برگزار می شود.

 

نمایشگاه Madridplata y más که توسط Madridjoya ابداع شده، یک گردهمایی تجاری جدید است که در درجه اول به مشتریان صنایع مربوط به نقره پاسخ می دهد. نمایشگاه نقره مادرید توسط IFEMA MADRID و همزمان با MOMAD، Bisutex و Intergift برگزار می شود. علاوه بر نقره جات، طلا، کیف‌ وغیره را نیز ارائه می دهد. وب سایت رسمی این نمایشگاه در لینک * https://www.ifema.es/en/madrid-joya/madrid-plata-y-mas * قابل مشاهده است.

     یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های مادرید که به خلاقیت و مهارت در صنعت نقره می پردازد، مادریدپلاتا (Madridplata y más) است که علاقه مندان، مجموعه‌داران و هنرمندان را از سراسر جهان به خود جلب می‌کند. این نمایشگاه سالانه با به نمایش گذاشتن طیف گسترده ای از اشیاء از جنس نقره، از لوازم تزیینی گرفته تا جواهرات نفیس، نمای شگرفی از خلاقیت موجود در نقره کاری را ارائه می دهد. این نمایشگاه علاوه بر نمایش زیبایی نقره، اهمیت فرهنگی و تاریخی نقره را نیز مورد بررسی قرار می دهد. نمایشگاه Madridplata y más از طریق شرکت طیف وسیعی از غرفه داران و مهمانان، درک عمیق تری از این هنر قدیمی را به نمایش می گذارد.

     تنوع و کیفیت بسیار زیاد اقلام نمایش داده شده یکی از ویژگی های متمایز نمایشگاه Madridplata Y Más است. بازدیدکنندگان ممکن است شانس دیدن مجموعه‌ای از کالاهای نقره‌ای قدیمی مانند ظروف غذاخوری نفیس، مجسمه‌ها و جواهرات ساخته شده با دست را داشته باشند. هر اثر هنری که به سختی و با ظرافت ساخته شده است، استعداد و خلاقیت هنرمندان را نشان می دهد. این نمایش همچنین آثاری از هنرمندان پیشرو و همچنین نقره‌سازان مشهور را به نمایش می‌گذارد و همچنین یک گردهمایی بزرگ برای کشف استعدادهای تازه فراهم می‌کند. این ترکیب از هنرمندان قدیمی و جدید باعث می شود که نمایش هر سال، مبتکرانه تر و جدیدتر باشد.

     ویترین Madridplata Y Más مزایای آموزشی فراوانی را ارائه می دهد که آن را به یک رویداد ارزشمند برای متخصصان صنعت و همچنین علاقمندان تبدیل می کند. سمینارها و نمایش هایی در طول نمایش برگزار می شود تا بازدیدکنندگان را در مورد روش های مورد استفاده در نقره کاری آموزش دهند. این کارگاه‌ها به موضوعات مختلفی می‌پردازند، از پیشرفت‌های معاصر در طراحی نقره تا تکنیک‌های قدیمی مانند filigree. علاوه بر این، متخصصان اغلب در مورد تاریخچه نقره‌کاری، اهمیت فرهنگی آن و پیشرفت های بازار معاصر اطلاعاتی را ارائه می دهند. این عناصر آموزشی با دادن درک عمیق تر در حوزه صنعت نقره و نقره کاری به شرکت کنندگان، تجربه حضور در این نمایشگاه را خاص تر می کنند.

     علاوه بر این، مادریدپلاتا (Madridplata Y Más) برای حفظ و گسترش اهمیت میراث فرهنگی مرتبط با نقره ارزش ویژه ای قائل است. بخش هایی وجود دارد که توجه را به موضوعات تاریخی و فرهنگی جلب می‌کنند، و حتی بخش هایی که تاریخ غنی نقره‌سازی را با شیوه مدرن آن پیوند می‌دهد. این نمایشگاه با ارائه آثاری، به تداوم بقای طرح‌ها و فرآیندهای سنتی کمک می‌کند. این تاکید فرهنگی علاوه بر اطلاع رسانی به مردم در مورد ارزش تاریخی نقره، هنرمندان معاصر را تشویق می کند تا با حفظ سنت، از این جنبه ها در خلاقیت های خود استفاده کنند.

     این نمایشگاه چیزی بیش از یک ویترین ساده برای کالاهای صنعت نقره است. بازدیدکنندگان می توانند اشیاء نقره‌ای متمایز و خاص را مستقیماً از تولیدکنندگان خریداری کنند، زیرا بسیاری از غرفه‌داران آثار خود را به فروش می‌رسانند. مشتریان ممکن است خریدهای خود را شخصی سازی (Customize) کنند. علاوه بر این، کلکسیونرها می توانند نقره جات کمیاب  را مشاهده کند و تجربیات منحصر به فردی را در این نمایشگاه بین المللی به دست آورند. نمایشگاه Madridplata Y Más تاکید زیادی بر تیم سازی و مشارکت های تجاری دارد، زیرا به تجار فضایی برای ملاقات و همکاری می دهد. نقره‌سازان، طراحان، صاحبان گالری‌ها و دیگر متخصصان صنعت نقره، می توانند وارد مشارکت‌های تجاری شوند.

 

 


پلن های نمایشگاه جواهرات نقرهMADRIDPLATA
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    - نقره کاری های تاریخی: قطعات عتیقه، تکنیک‌های نقره‌کاری، اهمیت نقره در دوره های مختلف تاریخی و نقش آن در فرهنگ های مختلف

    - طراحی نقره جات معاصر: نوآوری های مدرن، تکنیک های طراحی نقره

    - جواهرات و لوازم مد فردی: جواهرات و اکسسوری های نقره، گردنبند و دستبند، انگشتر و گوشواره

    - اشیاء و لوازم از جنس نقره: ظروف، وسایل خانه، قوری، سینی، و شمعدان‌های زیبا و غیره

    - اهمیت فرهنگی نقره

    - مجسمه های هنری و تزئینی

    - تکنیک های نقره کاری

    - صنایع دستی

    - روش های پایدار (sustainable) در نقره کاری

    - نقره جات کمیاب و ارزشمند

    جواهرات نقره و طلا

     

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه جواهرات و ساعتMADRIDJOYA

نمایشگاه جواهرات و ساعت مادرید MADRIDJOYA

نمایشگاه بین المللی جواهرات و ساعت های روز دنیا، در تاریخ 12 الی 15 سپتامبر (مصادف با 22 الی 25 شهری ...

از تاریخ 1403/6/22 تا تاریخ 1403/6/25
همین الان رزرو کن
نمایشگاه جواهرات نقرهMADRIDPLATA

نمایشگاه جواهرات نقرهMADRIDPLATA

نمایشگاه جواهرات از جنس نقره MADRIDPLATA این نمایشگاه در تاریخ 12 الی 15 سپتامبر 2024 )مصادف با 2 ...

از تاریخ 1403/6/22 تا تاریخ 1403/6/25
همین الان رزرو کن
نمایشگاه جواهرات و لوازم مدBisutex

نمایشگاه جواهرات و لوازم مدBisutex

نمایشگاه جواهرات و مد Bisutex این نمایشگاه در تاریخ 12 الی 15 سپتامبر 2024 (مصادف با 22 الی 25 شه ...

از تاریخ 1403/6/22 تا تاریخ 1403/6/25
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است