×

نمایشگاه شهر هوشمندSMART CITY

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه شهر هوشمندSMART CITY / SMART CITY

توضیحات نمایشگاه شهر هوشمندSMART CITY

کنگره ای منحصر به فرد در سطح جهانی که در حال پیشروی جنبش برای توسعه جوامع هوشمند است که شهرهای نوآور و پایدار را به پیش می برد.تاریخ برگزاری این نمایشگاه 5 الی 7 نوامبر 2024 مصادف با 15 الی 17 آبان 1403 برگزار میشود.

کنگره جهانی Smart City Expo که از سال 2011 در بارسلون برگزار می شود، بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد جهان برای شهرها و نوآوری های شهری است. ما هر سال رهبران شرکت‌ها، دولت‌ها و سازمان‌های جهانی را گرد هم می‌آوریم تا شهرها را به سمت آینده‌ای بهتر سوق دهیم. هدف ما جمع‌آوری نوآوری شهری در سراسر جهان و توانمندسازی شهرها برای مقابله با چالش‌های مهمی است که امروزه با آن‌ها روبرو هستند.ما در مأموریتی هستیم که پارادایم شهری روشن‌تر را به سمت شهرهای سبز، کارآمد و پر رونق که هیچ‌کس را پشت سر نمی‌گذارند، تسریع کنیم.انتظار می رود جمعیت جهان تا سال 2050 به 10 میلیارد نفر افزایش یابد و 70 درصد از این افراد در شهرها زندگی خواهند کرد. در 40 سال، ما به اندازه کل تاریخ بشریت شهرهای جدید خواهیم ساخت. آینده بشریت ناگزیر شهری است و دیجیتالی شدن به عنوان یک انقلاب ضروری و غیرقابل توقف برای اطمینان از شهرهایی که آینده را بر مردم و محیط زیست متمرکز می کنند، می باشد. در تقاطع فناوری و شهرها، فرصتی برای جهانی پایدارتر و عادلانه‌تر وجود دارد که در آن مدل‌های جدید کسب‌وکار و همکاری پدید می‌آیند. نمایشگاه شهر هوشمند مکانی برای تسریع یک شهر قدرتمند فردا در سراسر جهان است.در سال 2011 برای ایجاد فضایی که در آن نوآوران شهری از سراسر جهان بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند، یاد بگیرند و به اشتراک بگذارند. با داشتن مکانی برای ملاقات، الهام گرفتن و تبادل نظر، می‌خواستیم این رویداد به جرقه‌ای تبدیل شود که حرکتی جهانی به سمت شهرسازی بهتر روشن کرد. بیش از یک دهه بعد، ما به نقطه ملاقات ضروری برای مدیران صنعت، کارآفرینان، مقامات دولتی، موسسات، کارشناسان و دانشگاهیان تبدیل شده ایم تا آینده شهرها را شکل دهیم.با ایجاد و پرورش یک شبکه نوآوری بین‌المللی، تسهیل مشارکت‌های جدید، ایجاد محیطی پایدار و متنوع، و ایجاد بستری برای به اشتراک گذاشتن دانش و مشارکت در تمام طول سال، ما یک جامعه جهانی، چند پلتفرمی و یک مدل پیشگامانه از حمایت را توسعه داده‌ایم.کنگره جهانی EXPO شهر هوشمند بزرگترین و تأثیرگذارترین رویداد جهان در زمینه نوآوری شهری است.َما با گرد هم آوردن آنها و نزدیک شدن به جدیدترین راه حل های شهری آماده بازار، به شهرها و مناطق کمک می کنیم تا به مکان های بهتری برای زندگی تبدیل شوند.

وبسایت نمایشگاه:https://www.smartcityexpo.com/



پلن های نمایشگاه شهر هوشمندSMART CITY
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    مدیریت پسماند تجهیزات و مهندسی شهری - بازیافت مدیریت و تصفیه آب حفاظت از محیط زیست انرژی های پاک - انرژی های تجدیدپذیر گرمایش - تهویه مطبوع

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه گوشی همراهMWC Barcelona

کنگره جهانی موبایلMWC Barcelona

نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC یا Mobile World Congress) تاریخ برگزاری این نمایشگاه، 3 ...

از تاریخ 1403/12/13 تا تاریخ 1403/12/16
همین الان رزرو کن
نمایشگاه شهر هوشمندSMART CITY

نمایشگاه شهر هوشمندSMART CITY

کنگره ای منحصر به فرد در سطح جهانی که در حال پیشروی جنبش برای توسعه جوامع هوشمند است که شهرهای نوآور ...

از تاریخ 1403/8/15 تا تاریخ 1403/8/17
همین الان رزرو کن
نمایشگاه نوآوری و فناوریINOTEX

نمایشگاه نوآوری و فناوریINOTEX

:تاریخ برگزاری این نمایشگاه 7 الی 10 می 2024 مصادف با 18 الی 21 اردیبهشت 1403 میباشد و دلایل شرکت در ...

از تاریخ 1403/2/18 تا تاریخ 1403/2/21
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است