×

نمایشگاه تجارت و کنگره تجهیزات هتل و پذیراییPHILOXENIA Hotelia

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه تجارت و کنگره تجهیزات هتل و پذیراییPHILOXENIA Hotelia / Hotelia

توضیحات نمایشگاه تجارت و کنگره تجهیزات هتل و پذیراییPHILOXENIA Hotelia

نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل Philoxenia Hotelia

این نمایشگاه در تاریخ 14 الی 16 نوامبر 2024 (مصادف با 24 الی 26 آبان 1403)، در تسالونیکی-یونان برگزار می گردد.

 

*توجه شود که نمایشگاه Hotelia و Philoxenia اخیرا درهم ادغام شده اند و با نام نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتلPhiloxenia Hotelia ، آغاز به کار مشترکی را شروع کرده اند.*

     نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia، یک نمایشگاه تجاری در صنایع تجهیزات هتل، پذیرایی، و قهوه است. این رویداد که توسط Helexpo SA، برگزارکننده مشهور نمایشگاه تجاری، سازماندهی شده است، هرساله در ماه نوامبر، در مرکز نمایشگاه و کنگره بین المللی تسالونیکی برگزار می شود، مکانی مدرن و مجهز برای برگزاری رویدادهایی در این مقیاس. به عنوان یک رویداد صنعتی منحصر به فرد، نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia، تنها پذیرای حرفه ای ها، کارشناسان، تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات از صنعت هتلداری و مهمان‌نوازی است. نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را ارائه می دهد که از مبلمان و دکوراسیون داخلی هتل ها تا دیجیتال را شامل می شود.

     یکی از ویژگی های متمایز نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Hotelia، همزمانی آن با نمایشگاه گردشگری Philoxenia است و در واقع این دو نمایشگاه درهم ادغام شده اند. این تعامل جذابیت رویداد را افزایش می دهد و بین بخش های مختلف صنعت گردشگری هم افزایی ایجاد می کند. علاوه بر این، نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia با مجموعه ای از برنامه های جانبی، مانند پوشش غذا و قهوه، غنای بیشتری یافته است. نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia ، ارائه ها و کارگاه های آموزشی ویژه ای برای گسترش دانش و مهارت های شرکت کنندگان ارائه می کند. نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia با تأکید بر فناوری های سازگار با محیط زیست، ایده های جدید را معرفی می کند که به محیط زیست احترام می گذارد. در عصر تغییر ترجیحات مصرف‌کننده، این نمایشگاه به هتل‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات کمک می‌کند تا با بازار رقابتی، سازگار شوند.

 

     آدرس وب‌سایت نمایشگاه: * https://www.philoxenia-expo.gr/en/ *

    

نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia، یک گردهمایی پیشرو گردشگری، مهمان داری و مهمان‌نوازی یونان است که متخصصان صنایع مربوطه از جمله هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی و ارائه‌دهندگان خدمات مرتبط را گرد هم می‌آورد و پکیجی جامع از آخرین نوآوری‌ها و محصولات در صنعت گردشگری و مهمان داری ارائه می‌دهد. نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia با میراث فرهنگی غنی و تأثیرات اقتصادی قابل توجه خود، شرکت کنندگانی را از سراسر یونان و فراتر از آن جذب می کند و بر اهمیت صنعت گردشگری به عنوان نیروی محرکه اقتصاد یونان پایه ریزی شده است.

 

تسالونیکی، یک میزبان عالی برای نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia:

تسالونیکی یک کلان‌شهر شلوغ با ترکیبی بی نظیر از تاریخ، گردشگری، فرهنگ و مدرنیته است که آن را به مکانی ایده آل برای نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia تبدیل می کند. فضا و موقعیت استراتژیک در شمال یونان، دسترسی آسان به دریای اژه و مقاصد گردشگری در تسالونیکی و شهرهای اطراف را فراهم می کند و آن را به دروازه ای برای بازدیدکنندگان بین المللی تبدیل می کند که به دنبال تجربیات متنوع گردشگری هستند. تسالونیکی دارای جاذبه‌های فراوانی است، از تاریخ غنی بیزانسی و مقاصد میراث جهانی یونسکو گرفته تا نمایش های آشپزی، که همگی به جذابیت شهر به عنوان یک مقصد گردشگری کمک می‌کنند. محیط و زیرساخت مطلوب، لجستیک و پشتیبانی را برای غرفه داران و بازدیدکنندگان تسهیل می کند و تجربه کلی آنها را عاری از تنش می کند. تسالونیکی با مرکز نمایشگاهی مدرن، گزینه‌های اقامتی فراوان، و فضای شهری و شهروندان شاد، تضمین می‌کند که نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia برای همه شرکت‌کنندگان جذاب باشد، چه در نمایشگاه و چه در فضای شهر.

 

غرفه داران، موضوعات، و رشد نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia:

نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia که از ادغام دو نمایشگاه بین المللی Philoxenia و Hotelia شروع به کار کرد، طیف گسترده‌ای از موضوعات مرتبط با صنعت هتل‌داری، مهمان‌نوازی و گردشگری، از جمله گردشگری پایدار (sustainable)، فناوری در هتل داری و گردشگری، خدمات سلامتی و اسپا و آشپزی را پوشش می‌دهد. غرفه داران، از هتل ها و استراحتگاه ها گرفته تا آژانس های مسافرتی، هیئت های گردشگری و ارائه دهندگان خدمات فناوری، ویترین های متنوعی را ایجاد می کنند که طیف کامل صنعت را در بر می گیرد. همچنین نمایشگاه بین المللی گردشگری و تجهیزات هتل تسالونیکی Philoxenia Hotelia، ارائه دهنده سخنرانی های سخنرانان برجسته و کارگاه های آموزشی است که نگرش ارزشمندی را ارائه می دهند. شرکت‌کنندگان این فرصت را دارند که در بحث‌های سازنده شرکت کنند، به مبادله تجربیات بپردازند، و راه‌های همکاری را بیابند.

 


پلن های نمایشگاه تجارت و کنگره تجهیزات هتل و پذیراییPHILOXENIA Hotelia
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    - نوآوری در مدیریت هتل، طراحی داخلی و خدمات مهمان‌داری
    - توسعه گردشگری
    - سیستم‌های مدیریت املاک و پلتفرم‌های رزرو
    - گردشگری سازگار با محیط زیست
    - غذا، نوشیدنی، و ترویج غذاهای محلی
    - بازاریابی در صنعت گردشگری
    - سرمایه گذاری در صنعت هتلداری و بازارهای نوظهور

     

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه گردشگری آفریقای جنوبی

نمایشگاه گردشگری آفریقای جنوبی

تاریخ برگزاری این نمایشگاه 2025 11-9 APR مصادف یا 22-20 فروردین 1404 میباشد. نمایشگاه WORLD TRAV ...

از تاریخ 1404/1/20 تا تاریخ 1404/1/22
همین الان رزرو کن
نمایشگاه هتل و مهمانداری

نمایشگاه هتل و مهمانداری آفریقای جنوبی

تاریخ برگزاری نمایشگاه از 12-11 جون 2024 مصادف با 23- 22 خرداد 1404 نمایشگاه بین المللی صنعت مهم ...

از تاریخ 1403/3/22 تا تاریخ 1403/3/23
همین الان رزرو کن
نمایشگاه گردشگریINTUR

نمایشگاه گردشگری وایادولید INTUR

تاریخ برگزاری این نمایشگاه، 14 الی 17 نوامبر 2024 (مصادف با 24 الی 27 آبان 1403)، در وایادولید-اسپان ...

از تاریخ 1403/8/24 تا تاریخ 1403/8/27
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است