×

نمایشگاه فرش و کفپوش چین Demotex Asia

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه فرش و کفپوش چین Demotex Asia / demotex asia

توضیحات نمایشگاه فرش و کفپوش چین Demotex Asia

نمایشگاه فرش و کف‌پوش چین 2025 (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR)

نمایشگاه فرش و کف‌پوش چین (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR)، پیشروترین نمایشگاه کف‌پوش در منطقه آسیا و اقیانوسیه و دومین نمایشگاه بزرگ کف‌پوش در سراسر جهان است. نمایشگاه فرش و کف‌پوش چین  (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR)، 26 الی 28 می 2025، مصادف با5 الی 7 خرداد 1404 در شهر شانگهای برگزار می شود.

آدرس وب­سایت: https://www.domotexasiachinafloor.com/

نمایشگاه فرش و کف‌پوش چین (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR)، بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری بین‌المللی برای صنعت کف‌پوش در آسیا و اقیانوسیه و چین است. نمایشگاه فرش و کف‌پوش چین، انواع کف‌پوش­ها مانند کف‌پوش­های چوبی، بامبو و ورزشی، فرش، کامپوزیت چوب پلاستیک (WPC)، سنگ و سرامیک را به نمایش می‌گذارد.

امسال بیست و پنجمین نمایشگاه فرش و کف‌پوش چین (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR) در شهر شانگهای برگزار خواهد شد. نمایشگاهی که در سطح خرد شکل گرفته بود، به سرعت به یک نمایشگاه تجاری کف‌پوش در سطح جهان تبدیل شد. نمایشگاه فرش و کف‌پوش چین، بخشی از مجموعه نمایشگاه‌های تجاری دموتکس (DOMOTEX) است که محلی برای عرضه و نمایش کف‌پوش‌های ایدئال در منطقه آسیا و اقیانوسیه است که نام‌های تجاری معروفی در آن حضور دارند، برندهایی همچون: HAIMA، OFC، RUIXIN، BEAMY، LAMETT، LUONNE، DAJULONG، MONDO، POWER DEKOR، BOYU، HOMAG، KHOM (Floortech)

متخصصان و حرفه‌ای‌های صنایعِ با کیفیت برتر، از بازارهای نوظهور آسیایی و نیز از سراسر جهان، هرساله در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و از این رویداد به‌عنوان پلتفرم ایدئال خود برای خرید کف‌پوش، ایجاد مشارکت، یافتن تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان و شبکه‌سازی با رهبران صنعت یاد می‌کنند.

دسته‌بندی محصولات:

کف‌پوش چوبی، کف‌پوش بامبو و چوب‌پنبه، فناوری کف‌پوش، فرش ماشینی، فرش دستباف، فناوری فرش، کف‌پوش ارتجاعی، کف‌پوش ورزشی و کامپوزیت چوب پلاستیک (WPC)

اگر به دنبال دلایلی برای رزرو غرفه در این نمایشگاه هستید، حتماً متن زیر را بخوانید:

  • افزایش دیده شدن برند: شما این فرصت را خواهید داشت که برند و محصولات خود را به مخاطبان زیادی در حوزه صنعت به نمایش بگذارید. همین امر می‌تواند به افزایش دیده شدن نام تجاری شما و افزایش آگاهی از محصولات شما در منطقه آسیا و اقیانوسیه و در سطح بین‌المللی کمک کند.
  • ایجاد سرنخ فروش: با نمایش محصولات خود، می‌توانید با مشتریان بالقوه‌ای که فعالانه به دنبال خرید کف‌پوش و محصولاتی از این قبیل هستند، ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید سفارش‌های را در محل دریافت کنید و با خریداران علاقه‌مند معامله کنید.
  • ایجاد روابط با مشتریان و متخصصان صنعت: شما می‌توانید رودررو با مشتریان ملاقات کرده و روابط کاری خود را با آن‌ها تقویت کنید. همچنین می‌توانید با دیگر متخصصان صنعت ارتباط برقرار کنید و امکان شراکت‌ یا همکاری‌های بالقوه را بررسی کنید.
  • به نمایش گذاشتن محصولات و نوآوری‌های جدید: با معرفی محصولات جدید در نمایشگاه فرش و کف‌پوش چین، می‌توانید توجه مشتریان و شرکای بالقوه داخلی و بین‌المللی را به سمت برند خود جلب کنید.
  • فرصتی برای رقابت­آموزی: با دیدن آنچه شرکت‌های دیگر ارائه می‌دهند و چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند، می‌توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد این صنعت به دست آورید و از آخرین ترندها و نوآوری‌ها اطلاع پیدا کنید.

اگر به دنبال دلایلی برای بازدید از این نمایشگاه هستید، حتماً متن زیر را بخوانید:

  • کشف جدیدترین ترندها و محصولات در صنعت کف‌پوش: شما این فرصت را خواهید داشت که محصولات را از نزدیک ببینید و در مورد آخرین ترندهای کف‌پوش مطلع شوید.
  • برقراری ارتباط با تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان: می‌توانید با نمایندگان شرکت‌هایی که علاقه‌مند به تجارت با آن‌ها هستید ملاقات حضوری داشته باشید و با آن‌ها و محصولاتشان آشنا شوید.
  • فرصتی برای آموختن درباره تکنولوژی و تکنیک­های جدید: در سمینارها و جلسات ورک­شاپی توسط کارشناسان کف‌پوش شرکت کنید که می‌تواند به شما کمک کند تا در مورد آخرین تکنولوژی­ها و تکنیک­های مورد استفاده در صنعت آگاهی پیدا کنید.
  • مقایسه و ارزیابی محصولات: شما قادر خواهید بود طیف گسترده‌ای از محصولات تولیدکنندگان مختلف را در یک مکان مشاهده کنید. این کار، مقایسه و ارزیابی محصولات مختلف و تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اینکه چه چیزی برای کسب‌وکار شما، بهترین کارایی را دارد، آسان می‌کند.
  • ایجاد روابط با متخصصان صنعت: شما این فرصت را خواهید داشت که با صاحبان مشاغل، معماران، طراحان و سایر متخصصان حوزه صنعت ملاقات کنید و از تجربیات و دیدگاه‌های آن‌ها بیاموزید.

اگر در پی خرید و یا فروش کف‌پوش و فرش در سطح بین‌المللی هستید، به‌هیچ‌وجه نمایشگاه فرش و کف‌پوش چین (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR) را از دست ندهید. برای رزرو بلیت و هتل برای بازدید از نمایشگاه و یا حضور در نمایشگاه به‌عنوان غرفه ­دار، با تماس بگیرید.

 



پلن های نمایشگاه فرش و کفپوش چین Demotex Asia
  • مدارک

    1) اصل گذرنامه .

    الف) مدت اعتبار حداقل 7 ماه از تاریخ ورود.

    2) 2 قطعه عکس 4×6 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید و جدید .

    3) تمکن مالی

     

  • موضوعات نمایشگاه

    • کف‌پوش چوبی
    • کف‌پوش بامبو
    • کف­پوش چوب‌پنبه ­ای
    • فناوری ساخت کف‌پوش
    • فرش ماشینی
    • فرش دستباف
    • فناوری فرش
    • کف‌پوش ارتجاعی
    • کف‌پوش ورزشی
    • کامپوزیت چوب پلاستیک(WPC)

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه منسوجات خانه و دکوراسیون

نمایشگاه منسوجات خانه و دکوراسیون

پنجاه و دومین نمایشگاه بین المللی منسوجات برای خانه و دکوراسیون در تاریخ 30 سپتامبر الی 3 اکتبر 2024 ...

از تاریخ 1403/7/9 تا تاریخ 1403/7/12
همین الان رزرو کن
نمایشگاه مبلمان و روشناییFERIA HABITAT

نمایشگاه مبلمان و روشناییFERIA HABITAT

نمایشگاه بین المللی مبلمان و روشنایی والنسیا در تاریخ 30سپتامبر الی 3 اکتبر 2024 مصادف با 9 الی 12 م ...

از تاریخ 1403/7/9 تا تاریخ 1403/7/12
همین الان رزرو کن
  نمایشگاه چادر دکور و پذیراییTENT DECOR CATERING

نمایشگاه چادر دکور و پذیراییTENT DECOR CATERING

سومین نسخه از نمایشگاه چادر و دکور هند که از 4 الی 6 اکتبر 2024 مصادف با 13 الی 15 مهر 1403 برگزار م ...

از تاریخ 1403/7/13 تا تاریخ 1403/7/15
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است