×

همه چیز درباره نمایشگاه ساختمان مونیخ (BAU)

همه چیز درباره نمایشگاه ساختمان مونیخ (BAU)

نمایشگاه ساختمان مونیخ در زمره بهترین نمایشگاه ها در زمینه صنعت ساختمان میباشد که هر دوسال یک بار در شهر مونیخ آلمان برگذار میشود.نمایشگاه ساختمان BAU از سال 1964 شروع به فعالیت در زمینه صنعت ساختمان کرده است. در نظر داشته باشید که برای حضور در این نمایشگاه حتما باید 5 ماه قبل از شروع اقدام کنید.در نمایشگاه ساختمان آلمان در باره تمامی ابزار الات و تجهیزات به کار رفته در صنعت ساخت و ساز صحبت میشود و نمایندگان شرکت ها و ساز مان های بزرگ در این نمایشگاه حضور دارند. در نمایشگاه ساختمان مونیخ علاوه بر ابزارالات از متریال های مختلف مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی رونمایی میشود.

نمایشگاه ساختمان BAU

قسمت های مختلف نمایشگاه ساختمان مونیخ

در نمایشگاه ساختمان مونیخ علاوه بر ارائه تجهیزات نوین حوزه ساخت و ساز , ماشین آلات صنعتی و متریال های مختلف قابل استفاده در ساختمان را معرفی میکنند.قسمت های مختلفی مانند درب و پنجره , آلمینیوم, عایق ها , آجر ها , مصالح ساختمانی جدید, ساختمان های ضد زلزله و ... نمایش داده میشود. همچنین برند ها و شرکت های بزرگ در زمینه ساخت و ساز جدید ترین محصولات و یا ایده های خود را به نمایش میگذارند.

بخش محبوبی که به تازگی در این نمایشگاه اضافه شده است فناوری اطلاعات است که رنگ و آب بسیار زیبایی به این نمایشگاه بخشیده است.امروزه با توجه به پیشرفت های روز افزون علم ارائه این نوع خدمات در اولویت قرار دارد زیرا فناوری در هر نوع زمینه کاری باعث پیشرفت و بهبود در آن زمینه میشود که مورد توجه همگان قرار گرفته است.

 

صنعت ساختمان مونیخ

 

انواع مصالح ساختمان در نمایشگاه ساختمان مونیخ

در هیچ کجای دنیا غیر از این نمایشگاه نمیتوانید حضور همزمان تولید کنندگان و خورده فروشان مصالح ساختمانی را در کنار هم بیابید. نمایشگاه ساختمان مونیخ محلی برای دیدن و ارائه متریال های جدید , با کارایی بسیار بالا است.شما یک معمار , مهندس و یا مدیر عامل یک شرکت ساختمان سازی هستین ؟ تبریک ! بهترین نمایشگاه در حوزه بهبود کار خود را پیدا کرده اید. در این نمایشگاه مقاومت متریال و مواد و مصالحی که در ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد را بررسی میکنند و ایده ها و محصولات جدید و پرکاربرد را ارائه میدهند.

حفاظت از حق ثبت اختراع در نمایشگاه ساختمان مونیخ

ابتکار عمل بسیار کاربردی که در نمایشگاه ساختمان مونیخ وجود دارد این است که از حق ثبت اختراع شما محافظت میشود.این امر باعث میشود تا دیگر رقبا ایده های شما را به نام خودشون ثبت نکنند و شرکت کنندگان با خیال راحت تری اختراعات خود را به نمایش میگذارند. حتی بازدید کنندگان و اسپانسر های مختلف از این نوع اختراعات بسیار حمایت میکنند. ارائه روش ها و محصولات اختراع شده جدید به اهمیت و بهتر شدن این نمایشگاه بسیار می افزاید.

بیانیه های مربوط به نمایشگاه ساختمان مونیخ

از نظر غرفه داران BAU بسیار موثر بود و بازخورد خوبی برایشمان داشته است.کیفت سخنرانی ها و دیگر شرکت کنندگان بسیار بالا بود.برنامه های مختلفی مانند برنامه حمایت که مورد توجه بسیار از حضار قرار گرفته بود باعث بهبود موقعیت تجاری و بین المللی این نمایشگاه شده بود. تعامل بین غرفه دار و بازدید کننده در این نمایشگاه باعث شده باز خورد ها از نمایشگاه ساختمان BAU بسیار بیشتر و بهتر شده باشد.نمایشگاه ساختمان bau به وضوح به همگان نشان داده است که نمایشگاه پیشرو در جهان برای معماری، مواد و سیستم ها است. اطلاعات تکمیلی درباره نمایشگاه ساختمان مونیخ در این مقاله نوشته شده است.

نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ

نمایشگاه ساختمان مونیخ در یک نگاه

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه برای آرچیتکت ها , معماران و فعالان حوزه ساختمان سازی میباشد.اهمیت بسیار بالای این نمایشگاه به دلیل حضور ایده پردازان و آینده نگران صنعت ساختمان است که جلوه خوبی به این نمایشگاه داده است که همگان را مورد تعجب ثرار داده است.منافع آنها شامل آخرین تکنیک ها در ساخت و ساز , ارائه راه کارد های جدید, محصولات و ماشین آلات جدید و پرکاربرد, معرفی مواد صنعتی جدید مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی و همچنین ارائه تکنیک ها و نرم افزار های پرقدرت در زمنیه ساختمان ها در این نمایشگاه ه وضوح دیده میشود.در این نمایشگاه بازدید کنندگان آینده روشن در بحث ساخت  و ساز را به راحتی نظاره میکنند.

در آینده ساختمان ها چگونه اند؟

پیش بینی میشود که در آینده در صنعت ساختمان سازی دگرگونی های زیادی به وجود آید.مواد و مصالح جدید یکی از مهم ترین پیشرفت ها در این زمینه میباشد که باعث بهبود ساختمان ها در برابر زلزله , آتش سوزی , سیل و طوفان میشود همچنین جلوه های زیبایی به ظاهر ساختمان ها میپردازد.نمایشگاه ساختمان BAU خود را به عنوان یک پلت فرم و رابط بین آینده و ایده های برتر در زمینه ساختمان ها تبدیل کرده است که همین امر باعث شده است نمایشگاه ساختمان مونیخ به مهمترین نمایشگاه ساختمان در دنیا تبدیل شود. نمایشگاه ساختمان مونیخ راه ارتباطی بین تکنولوژی و ساختمان سازی است.در آینده ساختمان سازی چالش های زیست محیطی و اقتصادی دنیا اهمیت بالایی دارد که روش های مختلف مقابله با این چالش ها  را مورد بررسی قرار میدهند.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است