×

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا، ویژگی ها و قیمت رزرو انواع اتاق ها

اگه به دنبال هتل در شهر آنتالیا باشید، احتمالاً نام هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا رو شنیدید. این هتل با الهام از کشتی شناور تایتانیک که در سال ۱۹۱۲ در اقیانوس آتلانتیک غرق شد، طراحی شده و مقصد بسیاری از مسافران هست. با داشتن بیش از ۸۴۰۰۰ متر مربع مساحت، این هتل مجموعه ‌ای از امکانات فوق ‌العاده شامل اتاق‌ های لوکس، سوئیت ‌های شگفت ‌انگیز، رستوران ‌های بین ‌المللی، استخرهای باز و امکانات تفریحی متنوعی رو در اختیار مهمانان خود قرار میده. در این مقاله میتونید با ویژگی‌ های منحصر به ‌فرد هتل تایتانیک پیج لارا و امکانات وخدمات این هتل جذاب آشنا بشید.

معرفی هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا، در سال 1909 به دستور کمپانی «وایت استار لاین» ساخته شد. در اون زمان، افراد این هتل رو به نام رامادا بیچ رزورت میشناختن که مجهز به تجهیزات و امکاناتی مثل استخر، رستوران، تئاتر، کتابخانه و سالن ‌های اجتماعی بود و از همان ابتدا به عنوان مجلل ترین و پر امکانات ترین هتل های ترکیه به شمار میرفت.

این هتل با طراحی جذاب و موقعیت منحصر به فردش در منطقه لارا، در کوتاه ‌ترین زمان ممکن به یکی از محبوب ‌ترین هتل ‌های منطقه تبدیل شد. چراکه به مهمانانش امکان دسترسی به سواحل شنی و دریای آرام رو میداد. اما در شب 15 آوریل سال 1912، کشتی تایتانیک در اثر برخورد با یک کوه یخ در اقیانوس آتلانتیک، شروع به غرق شدن کرد. با وجود تلاش های بزرگان در رهایی مسافران، کشتی در 2 ساعت و 40 دقیقه به غرقی کامل رسید و بیش از 1500 نفر از مسافران و کارکنان آن در این حادثه فاجعه ‌بار جان باختند. حدود 10 سال بعد از اون حادثه، هتل راداما با 11 طبقه و 840 اتاق به شکل کشتی تایتانیک بازگشایی شد. این هتل تصویری از کشتی تایتانیک رو به خاطر میاره.

طراحی هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا همانند هتل کرون پلازا آنتالیا بسیار شیک و مدرنه. تمام اتاق‌ ها و سوئیت ‌های آن با دکوراسیونی بسیار زیبا و شیک، به تمامی امکانات رفاهی، اجتماعی و تفریحی مجهز شدن. این هتل دارای ۷ رستوران متنوع هست که به مهمانان این امکان رو میده که طعم غذاهای معروف کل جهان رو بچشند. همچنین، برای علاقه‌ مندان به ورزش، این هتل تجهیزات کاملی برای بدنسازی، تنیس، والیبال و فوتبال در نظر گرفته. برای آرامش و رفاهی بیشتر، مهمانان میتونن به اسپا و مراکز تناسب اندام هتل مراجعه و از خدمات ماساژ، سونا و جکوزی استفاده کنن.

در هتل تایتانیک بیچ لارا، خدمات ویژه‌ ای برای کودکان نیز وجود داره که از جمله آنها میتوان به باشگاه کودکان، استخرهای کودکان و تفریحاتی برای کودکان اشاره کرد. از سمت دیگه این هتل دارای سینما، باشگاه شبانه و سالن کنفرانس نیز هستش. با توجه به تمامی ویژگی ‌های ذکر شده، اینجا یکی از بهترین گزینه‌ اقامتی برای مسافرانی است که به دنبال تجربه ‌ای لوکس و شیک در این منطقه هستن.

ویژگی های منحصر به فرد هتل تایتانیک آنتالیا

این هتل علاوه بر امکانات بی ‌نظیرش، با داشتن طراحی معماری زیبا و منحصر به فرد، برای علاقمندان به هنر و معماری نیز جایگاه ویژه ‌ای داره. طراحی خاص و الهام بخش از اجزای کشتی شناور تایتانیک، در کنار ترکیبی از فنون معماری مدرن و سنتی، این هتل رو به یکی از شاهکارهای معماری جهان تبدیل کرده. از ویژگی های منحصر به فرد هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا عبارتند از:

1. طراحی و معماری: طراحی این هتل بسیار منحصر به فرده و با استفاده از موادی مثل سنگ و چوب، به یک زیبایی خاص دست یافته است. این هتل از دیدنی ‌ترین ساختمان‌ های منطقه لاراست.

2. موقعیت جغرافیایی: در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه قرار داره و به مهمانانش در تور آنتالیا امکان دسترسی آسون به سواحل و اماکن تفریحی رو میده.

3. استخرهای بزرگ: ۱۱ استخر بزرگی که در مجموع ۳۶ هکتار به فضای آبی به آن اختصاص داده شده در این مجموعه قرار دارد. این استخرها شامل استخرهای درون‌ ساحلی و بیرونی، استخرهای گرم و سرد، استخرهای ورزشی و استخرهای بزرگ و کوچک هستن.

4. اسپا و سالن ‌های زیبایی: هتل دارای اسپای بزرگی است که به مهمانان امکان ماساژ و تراپی ‌های زیبایی مثل ماسک چهره، پدیکور و مانیکور رو میده.

5. رستوران ‌ها: هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا دارای ۱۴ رستوران متنوع است که غذاهایی از سراسر جهان رو ارائه میده. همچنین رستوران ‌هایی با مناظر زیبا و خدماتی لوکس نیز در این هتل وجود داره.

6. تجهیزات ورزشی: تجهیزات ورزشی کامل و مدرنی در هتل هست که گردشگران میتونن فعالیت‌ های ورزشی مانند بدنسازی، تنیس، بسکتبال، والیبال و... رو انجام بدن.

7. باشگاه شبانه: از ویژگی منحصر به فرد این هتل میتوان به باشگاه‌ های شبانه هتل اشاره کرد که به مهمانان این امکان رو میده تا در محیطی شاد و پرانرژی، شب رو به سبک خودشان سپری کنن.

8. خدمات کودکان: هتل به مهمانان خود در خصوص کودکان خدمات متنوعی شامل باشگاه کودکان، استخرهای کودکان، مهدکودک و تفریحاتی برای کودکان ارائه میده. این خدمات به والدین اجازه میده تا در اوقاتی که میخوان، به تفریحات خود بپردازن و همزمان اطمینان حاصل کنن که کودکانشون در محیطی ایمن به سرگرمی ‌های آموزشی و تفریحی مشغول هستن.

لیست قیمت اتاق های هتل تایتانیک آنتالیا

اتاق های هتل لارا خیلی زیبا طراحی شدن. دیوارهایی با رنگ ‌های آرام و نورپردازی مناسب بهترین تجربه رو برای مهمانان فراهم میکنن. اتاق ها براساس امکانات در دسته بندی های مختلفی قرار دارن تا اقشار مختلفی از مردم بتونن از خدمات منحصر به فرد این هتل لذت ببرن.

یه سری سوئیت ها  شامل یک اتاق خواب، یک اتاق نشیمن و یک حمام و دست شویی شخصی هستن. اما با دکوراسیون‌ هایی مثل مبلمان با کیفیت بالا، میزهای ناهار خوری شیک و فضایی بسیار بزرگ و شیک طراحی شدن. در حالیکه یک سری دیگه از امکانات ساده ای برخوردار هستن. بنابراین اگه بخواییم اطلاعی از قیمت اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا انتالیا داشته باشیم، بایستی عواملی که روی قیمت هتل تأثیر دارن رو بررسی کنیم:

  • فصل و تعطیلات: قیمت اتاق‌ های هتل لارا در فصل ‌های پربازدید و تعطیلات بیشتره. برای مثال، در فصل تعطیلات تابستانی در مناطق گرمسیری، قیمت اتاق ‌ها افزایش می ‌یابد.
  • موقعیت جغرافیایی هتل: هتل لارا در منطقه ‌ای بسیار زیبا و محبوب در شهر قرار داره که برای مسافران جذابه. در نتیجه، قیمت اتاق ‌های هتل در این منطقه نسبت به مناطق دیگر بالاتره.
  • امکانات هتل: این هتل امکانات بسیار جذابی داره که در هتل ‌های دیگر پیدا نمیشه. به عنوان مثال، هتل دارای اتاق‌ های جکوزی، استخرهای داخلی و خارجی، باشگاه، سالن بدنسازی، سینما، رستوران‌ های متنوع و... هستش. این امکانات باعث افزایش قیمت اتاق ‌های هتل تایتانیک لارا میشن.
  • اندازه و نوع اتاق: اتاق ‌های متفاوتی در سایز و نوع مختلفی وجود دارن. اتاق ‌های بزرگتر و با امکانات ویژه ‌تر، از جمله سوئیت‌ ها، قیمت بیشتری دارن.
  • بازار: هتل لارا در بازار بین ‌المللی رقابت میکنه. در نتیجه، قیمت اتاق ‌های هتل تحت تأثیر رقابت با هتل‌ های دیگر در منطقه و دیگر مناطق جهان هستش.

به طور کلی، قیمت اتاق‌ های هتل به توافق بین مدیران هتل و مهمانان بستگی داره و باید با توجه به شرایط فوق محاسبه بشه. در ادامه چند مورد از قیمت اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا و براتون لیست کردیم:

- یک اتاق استانداراد با نمای فوق العاده استخر و باغ و دارای بالکن خصوصی= 9404.71 لیر

-سوئیت دوبلکس شامل یک تراس خصوصی با جکوزی و چشم ‌انداز وسیعی از باغ= حدود 14108.99 لیر

- سوئیت خانوادگی متشکل از یک خانه دو طبقه در یک باغ به همراه استخر: حدود 16348.51 لیر

انواع اتاق های هتل تایتانیک آنتالیا

همون طور که در بخش های قبلی گفتیم، هتل تایتانیک بیچ لارا یکی از بزرگترین و لوکس‌ ترین هتل‌ های کشور ترکیه هست. این هتل با داشتن بیش از 600 اتاق و سوئیت، انواعی از امکانات بی ‌نظیری رو به مهمانان خود ارائه میده. در ادامه به بررسی انواع اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا پرداختیم:

1. اتاق های استاندارد: این اتاق‌ ها با مساحتی حدود ۳۵ تا ۴۰ متر مربع، شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره، سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، یخچال و اینترنت بی ‌سیم هستن.

2. اتاق‌ های خانوادگی: این اتاق ‌ها حدود ۵۰ تا ۶۰ متر مربع هستن که در آنها دو یا سه اتاق جداگانه با یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال مشاهده میکنید.

3. سوئیت ‌ها: سوئیت ‌های این هتل دارای امکانات لوکسی مثل تراس خصوصی، آشپزخانه کامل، سالن نشیمن و اتاق خواب جداگانه در ابعاد حدود ۸۰ تا ۱۰۰ متر مربع هستن. تمامی امکانات رفاهی که برای یک اقامت لوکس لازمه، برخوردارند.

4. سوئیت ‌های جونیور: سوئیت‌ های جونیور دارای دکوراسیونی زیبا و مدرن هستن و با وسعت حدود ۶۰ تا ۸۰ متر مربع، به مهمانان این امکان رو میده که در محیطی راحت و لوکس اقامت کنن. این اتاق ‌ها دارای دیدی زیبا به دریا و یا مناظر دیگر اطراف هتل هستن.

5. سوئیت ‌های دلوکس: سوئیت ‌های دلوکس اغلب شامل امکاناتی مثل سالن غذاخوری، سالن نشیمن، اتاق خواب بزرگ و حمام بزرگ با تجهیزات لوکس در فضای 120 متری هستن. بسیاری از سوئیت ‌های دلوکس بالکن یا تراس با منظره‌ های زیبا دارن که به مسافران اجازه میده تا از چشم ‌انداز طبیعی لذت ببرن.

6. سوئیت ‌های کازابلانکا: این سوئیت‌ با مساحت 200 متر مربع دارای دکوراسیونی زیبا و شیک، اثاثه ‌ای مدرن و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه ‌ای بزرگ، اینترنت پرسرعت، تهویه مطبوع و استخر هستن. این اتاق ‌ها معمولاً به صورت دو خوابه عرضه میشن و میتونه انتخابی عالی برای خانواده ‌ها یا زوج ‌های جوان باشه.

7. سوئیت‌ های رویال: این اتاق‌ ها حدود ۳۰۰ متر مربع مساحت دارن و از ویژگی منحصر به فرد آنها میتوان به داشتن امکانات ویژه ‌ای همچون استخر شخصی، سونا و جکوزی اشاره کرد.

امکانات رفاهی هتل تایتانیک آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا به دلیل طراحی خاص و خیره کننده‌ اش خیلی زود مورد توجه و استقبال زیاد توریست ها قرار گرفت و از جمله هتل ‌های جذاب و محبوب در منطقه لاراست. با امکاناتی مثل رستوران ‌های با کیفیت، استخرهای بزرگ و تمیز، فضاهایی برای تفریح و ورزش، اسپا، باشگاه کودکان و خدمات ویژه دیگر، این هتل تونسته جای خود را در بین هتل‌ های لوکس منطقه برجسته و سالانه گردشگران زیادی رو به خودش جذب کنه. بیایید به برخی از امکانات رفاهی هتل لارا آشنا بشیم.

-استخرها: هتل لارا ۱۱ استخر متنوع داره که شامل استخرهای درون‌ ساحلی و بیرونی، استخرهای گرم و سرد، استخرهای بزرگ و کوچک و استخرهای آب ورزشی است.

-سالن فیتنس: این هتل دارای سالن ‌های فیتنس مجهز به آخرین تجهیزات ورزشی مثل دستگاه‌ های بدنسازی، تردمیل، دوچرخه ثابت و... هستش.

-سالن‌ های چندمنظوره: گردشگران برای برگزاری همایش ‌ها، کنفرانس‌ ها، نمایشگاه‌ ها و مراسم‌ های مختلف، میتونن از سالن‌ های چند منظوره هتل استفاده کنن.

-سالن بازی‌ ها: این هتل دارای سالن بازی‌ هایی مانند بیلیارد، پینگ پنگ و فوتبال دستی هستش.

-سالن زیبایی و آرایش: هتل برای مسافران خانم، سالن های زیبایی و آرایشی طراحی کرده تا خانم ها در سفر بتونن از خدمات آرایشی و زیبایی مانند ماساژ، کاشت ناخن، رنگ مو و... استفاده کنن.

-رستوران ‌ها و کافی ‌شاپ ‌ها: هتل چندین رستوران متنوع داره که غذاهای معروف سراسر جهان رو پخت میکنن. همچنین کافی‌ شاپ ‌هایی نیز در هتل وجود دارن که به مهمانان این امکان رو میدن که در محیطی دلنشین و آرامش بخش، نوشیدنی و قهوه لذیذی بنوشن.

-باشگاه شبانه: یکی از ویژگی های منحصر به فرد تین هتل آن است که دارای باشگاه شبانه است که به مهمانان این امکان رو میده تا در محیطی شاد و پرانرژی، شب را به سبک خودشان سپری کنن.

-سرویس اتاق: سرویس اتاق به صورت روزانه انجام میشه و در صورت درخواست مهمانان میتونه بیش از یک بار در روز صورت بگیره. علاوه بر این، خدمات شست و شوی لباس و خشکشویی نیز در اختیار مهمانان هتل قرار داره.

-خدمات مخصوص کودکان: هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا به مهمانان خود خدمات کودکان هیجان انگیزی مانند باشگاه کودکان، باغ بازی، استخر کودکان و خدمات نگهداری کودکان ارائه میده.

خلاصه مقاله

هتل تایتانیک بیچ لارا یکی از لوکس‌ ترین هتل‌ های پنج ستاره در منطقه لارا ترکیه است. این هتل در ساحل دریای مدیترانه قرار داره و دارای ۶۰۰ اتاق و سوئیت است که همگی با امکانات رفاهی و لوکس مجهز شدن. اگه به این شهر سفر کردید، بازدید از هتل لارا رو فراموش نکنید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است