×

نمایشگاه های بزرگ کالای ورزشی

نمایشگاه کالای ورزشی ، از جمله معتبرترین نمایشگاه های ورزشی در جهان است که همه ساله توجه اهالی ورزش و تولیدکنندگان لوازم ورزشی را به خود جلب می کند. حضور در این نمایشگاه برای شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. از این رو امروز می خواهیم شما را با نمایشگاه بین المللی کالای ورزشی بیشتر آشنا کنیم.

معرفی نمایشگاه کالای ورزشی

نمایشگاه  کالای ورزشی مونیخ همه ساله در روزهای 6 الی 9 بهمن در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه یکی از معتبرترین و مهمترین نمایشگاه های بین المللی در حوزه کالای ورزشی و مد می باشد. جالب است بدانید که قدمت برگزاری این نمایشگاه به 45 سال باز می گردد. به همین دلیل است که می گوییم نمایشگاه بین المللی کالای ورزشی از جمله معتبرترین نمایشگاه های دنیا به شمار می رود. اگر شما هم تولید کننده یا توزیع کننده کالای ورزشی هستید، این نمایشگاه فرصت خوبی است که کالای خود را عرضه کرده و به اعتبار شرکت و برند خود بیفزایید. چرا که در این نمایشگاه صد ها شرکت بزرگ دنیا که در زمینه تولید لوازم ورزشی، خرید و فروش و عرضه فعال می باشند، شرکت کرده و باعث می شود، شما بهتر دیده شوید و بتوانید از این فرصت مطلوب برای به نمایش گذاشتن محصولات خود استفاده نمایید.

کالای ورزشی

بخش های مختلف نمایشگاه بین المللی کالای ورزشی 

نمایشگاه کالای ورزشی از بخش های مختلفی تشکیل شده است. اصلی ترین بخش های نمایشگاه کالای ورزشی به بخش ورزش های هیجان انگیز، کارشناسان و متخصصان تجارت لوازم ورزشی، بازدید کنندگان، بخش سلامتی و تناسب اندام، بخش تجهیزات مدرن تناسب اندام، پارچه و منسوجات ورزشی، بخش اسکی، بخش اسکی متخصصان تجارت تجهیزات، لباس های زمستانی برای ورزشکاران، بخش لباس های ورزشی متخصصان حوزه ورزش و تجارت تجهیزات و .... می شود. البته بخش هایی نیز برای سرگرمی و بازی ورزشی نیز در نظر گرفته شده است که می توانید با آنها آشنا شوید. در این نمایشگاه تمامی امکانات لازم برای حضور شرکت ها، تولید کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. لذا شما می توانید به عنوان بازدیدکننده یا حتی غرفه دار و عرضه کننده در این نمایشگاه شرکت کنید.

 

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است