×

معرفی نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف

نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف یکی از مهمترین رویدادهای پزشکی در کشور آلمان می باشد که هر ساله در ماه سپتامبر برگزار می شود. محل برگزاری نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف در نمایشگاه بین المللی شهر سلدروف می باشد که هر ساله هزاران پزشک، معلول جسمی و سرمایه گذار را به سوی خود جذب می کند.

نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف

امروزه شاهد برگزاری نمایشگاه های بسیار زیاد و متنوع با اهداف متفاوت در سراسر جهان هستیم. برخی از این نمایشگاه ها سالانه به صورت مرتب و ادواری تشکیل می شوند و آماده پذیرایی از میلیون ها بازدید کننده هستند. یکی از مهمترین و معروف ترین نمایشگاه هایی که برگزار می شود و توانسته است توجه بسیاری از بازدید کنندگان را به سوی خود جذب کند، نمایشگاه توانبخشی آلمان می باشد. این نمایشگاه در شهر سلدروف برگزار می شود که در کشور آلمان قرار دارد و هر ساله هزاران نفر را به سوی خود جذب می کند. نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف در زمینه توانبخشی به بیماران معلول می باشد و با داشتن حدود 30 سال سابقه، سهم بسیار زیادی را در درمان افراد معلول داشته است. در این نمایشگاه صدها دستگاه و تجهیزات برای راحتی معلولان به نمایش گذاشته می شود و شرکت های مختلف جهانی با ارائه تجهیزات اختراع شده خود می توانند نظر و توجه سرمایه گذاران را به سوی خود جلب کنند. تعداد غرفه های نمایشگاه تجهیزات توانبخشی دوسلدورف بیش از 800 عدد غرفه می باشد و این نمایشگاه در بزرگترین و باشکوه ترین سالن نمایشگاهی شهر سلدروف برگزار می شود.

نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف

بخش های نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف

نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف از بخش های مختلفی تشکیل شده است که با توجه به بخش های مختلف آن نیز، بازدید کنندگان مختلفی را جذب می کند. از مهمترین انواع و بخش های نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بخش های پزشکان: اختصاص دارد به جراحان، پرستاران، کاردرمانی ها و فیزیوتراپ ها می باشد که با حضور خود می توانند اطلاعات مفید زیادی را به دست آورند.

  • بخش بازاریابی: در این بخش از نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف، پزشکان و شرکت ها با نمایش دادن محصولات خود به دنبال مصرف کنندگان بالقوه هستند.

  • بازدید کنندگان: شامل افراد معلول، پزشک ها، سرمایه گذاران علاقه مند به این حوزه و افرادی که وظیفه مراقبت از معلولین را دارند، اشاره کرد.

  • پیشگیری و راه کارهای مناسب برای معلولین: در این بخش عوامل و راه های پیشگیری از به وجود آمدن مشکلات و ناتوانی های جسمی به نمایش گذاشته می شود و با پخش کردن بروشورهای مرتبط در این زمینه می توان آگاهی بازدید کنندگان را افزایش داد.

از دیگر بخش های این نمایشگاه می توان به انواع رستوران ها و کافی شاپ های نزدیک به آن اشاره کرد که امکانات و خدمات رفاهی مورد نیاز بازدیدکنندگان را فراهم می کنند. ویژگی های مهم نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف در این مقاله گفته شده است.

مشخصات نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف

همانطور که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد، نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف هر ساله در شهر دوسلدورف برگزار می شود و افراد بسیاری نیز از این نمایشگاه استقبال می کنند. از مهمترین مشخصات نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاریخ برگزاری این نمایشگاه بین 27 تا 30 شهریور می باشد که به مدت 3 روز در حال برگزاری می باشد.

  • ساعات این نمایشگاه از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر است که اگر قصد بازدید از این نمایشگاه را دارید می توانید با توجه به زمان و ساعت برگزاری آن، بلیط پرواز سلدروف را تهیه و رزرو نمایید.

  • آدرس و مکان برگزاری این نمایشگاه کشور آلمان و شهر سلدروف می باشد که آدرس دقیق آن نیز به صورت زیر خواهد بود:

  • Halle 8a, Messe Düsseldorf, Arena-Straße, 40474 Düsseldorf, Germany

  • فضای نمایشگاه توانبخشی به طوری طراحی شده است که بازدیدکنندگان می توانند به راحتی از تمام بخش های آن بازدید کنند. همچنین تمام خدمات و امکانات لازم برای رفاه و راحتی افراد معلول در این نمایشگاه مهیا و تدارک دیده شده است چرا که هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، ارائه راه های درمان و زندگی بهتر برای افراد ناتوان جسمی می باشد.

نمایشگاه توانبخشی آلمان

مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف

اگر قصد سفر به شهر سلدروف و بازدید از نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف را دارید بایستی قبل از سفر، ویزای نمایشگاهی شهر دوسلدورف را تهیه و اخذ نمایید چرا که بدون اخد این ویزا اجازه سفر به شما داده نخواهد شد. برای تهیه ویزای نمایشگاهی نیز بایستی از طریق کنسولگری کشور آلمان که واقع در شهر تهران می باشد اقدام نمایید. علاوه بر به همراه داشتن ویزای نمایشگاهی شهر دوسلدورف، باید مدارک شناسایی خود را نیز همراه با پاسپورت با خود داشته باشید چرا که مسئولان برگزار کننده این نمایشگاه در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی از تمام بازدیدکنندگان کارت شناسایی و ویزا خواهند خواست. 

همچنین تعداد و تردد پروازها در ماه سپتامبر به این شهر بسیار زیاد است و برای اینکه به موقع به این نمایشگاه برسید بهتر است چند هفته قبل از برگزاری این نمایشگاه، بلیط سفر خود را تهیه و رزرو کنید. اگر طرح و ایده مناسبی با هدف برگزاری نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف را دارید بهتر است تمام فایل ها و مدارک مربوط به آن را نیز با خود داشته باشید تا در صورت امکان آن را با سرمایه گذاران و شرکت های مختلف توانبخشی در میان بگذارید.

هدف از برگزاری نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف

هدف از برگزاری نمایشگاه توانبخشی دوسلدورف بسیار صریح و روشن می باشد. در این رویداد جهانی شرکت های مختلف، محصولات خود را به پزشکان و معلولان معرفی می کنند تا بتوانند زندگی را برای افراد ناتوان جسمی و ذهنی آسان تر و راحت تر کنند. همچنین بیشتر این محصولات در درمان بسیاری از معلولان موثر بوده است و به عنوان یک برند در زمینه توانبخشی شناخته می شوند. 

نمایشگاه تجهیزات توانبخشی دوسلدورف

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است