×

شرایط شرکت در نمایشگاه کانتون گوانجو

نمایشگاه گوانجو در مرکزیت استان گوانگ دونگ یعنی شهر گوانگجو برگزار خواهد شد. این شهر یکی از شهرهای جنوبی کشور گوانگدونگ است. این شهر به نام های متفاوتی از جمله گوانژو یا گوانگجو نیز شناخته شده است. در این مقاله ما به توضیحاتی در مورد نمایشگاه گوانجو یا به عبارت دیگر نمایشگاه کانتون گوانجو می پردازیم. این نمایشگاه در دوره های قبلی به نام نمایشگاه کالاهای صادراتی چین نیز شناخته شده است. قابل ذکر است که این نمایشگاه به عنوان بهترین نمایشگاه چین شناخته می شود.

تاریخ نمایشگاه گوانجو

شروع فعالیت این نمایشگاه در سال هزار و نهصد و پنجاه و هفت در شهر گوانگجو یا به عبارتی شهر کانتون بوده است. نمایشگاه گوانجو در شروع راه خود تنها جایی بود که خریداران کشورهای دیگر می توانستند برای خرید حاضر شوند. هدف این نمایشگاه لغو ممنوعیت ها و تحریم های دولت در گذشته است، همچنین هدف دیگری که این نمایشگاه دنبال می کرد پیدا کردن منابع جدید است. این نمایشگاه به این دلیل در شهر گوانجو واقع شده که بیشتر صنایع تولیدی چین در این شهر قرار گرفته اند..

این نمایشگاه در سال دو بار برگزار می شود. جالب اینجاست که این نمایشگاه با توجه به تحولات مهمی مثل انقلاب فرهنگی و یا شیوع سارس که در سال 2003 اتفاق افتاد با قدرت به کار خود ادامه داده و این مرکز به هیچ عنوان تعطیل نشد. در اولین دوره این نمایشگاه از 19 کشور به این نمایشگاه آمده که بیشتر آنها از هنگ کنگ بودند. برای دانستن چالش های صنعت خودرو آلمان نیز به این مقاله میتوانید مراجعه کنید.

نمایشگاه کانتون گوانجو

تغییرات مهم در نمایشگاه گوانجو

در سال 2008 نمایشگاه گوانجو تحولات ساختاری مهمی را تجربه کرد. از شروع نمایشگاه گوانجو تا کنون این نمایشگاه دستخوش تغییرات بسیاری شده و در طول این سال ها نام و محل برگزاری آن تغییرات زیادی کرده اند. در سال 2008 این اصلاحات به سه فاز تقسیم شده و هر فاز 5 روز زمان برده است. قبل از سال 2008 این نمایشگاه در 2 فاز و زمان اجرا در 6 روز برگزار می شد. در حال حاضر این نمایشگاه در زمان های 3 روزه برگزار می شود. در این سال در دسته بندی محصولات نیز تغییراتی اعمال کردند به طوری که دسته بندی ها از 36 مورد به 50 مورد افزایش پیدا کرد. همزمان با این تغییرات در این سال مجتمع جدید این نمایشگاه با نام مرکز بین المللی نمایشگاهی و کنفرانسی گوانگجو افتتاح شد. طبق آماری که در سال 2012 این نمایشگاه منتشر کرد پنجاه و چهار درصد بازدیدکنندگان این نمایشگاه از آسیا، بیست و یک درصد از اروپا، پانزده درصد از آمریکا، 7 درصد از آفریقا و تنها 3 درصد از اقیانوسیه به این نمایشگاه رجوع کرده اند. نمایشگاه کانتون یک رویداد جهانی میباشد.

بازدیدکنندگان گوانجو در سال 2018

اگر بخواهیم عمده بازدیدکنندگان این نمایشگاه را از نظر حرفه مقایسه کنیم اکثر آنها از تولید کنندگان و تاجران و همچنین از عمده فروشان اقصی نقاط جهان هستند که برای تماشای ساخته های کشور چین به این نمایشگاه آمده اند. شرکت در نمایشگاه گوانجو یکی از فرصت های بسیار مهم برای تجار می باشد. نمایشگاه های دیگری نیز تقریبا همزمان با نمایشگاه گوانجو در چین برگزار می شود که می توان به نمایشگاه های شنزن، هنگ کنگ و فوشان اشاره کرد. بخاطر این اتفاق تنها با یک سفر به چین  می توان شرکای تجاری خوبی پیدا کرد.

نمایشگاه کانتون

گردانندگان غرفه ها در نمایشگاه

شرکت ها و کمپانی هایی که در چین حضور دارند علاقه شدیدی به ارائه خدمات و محصولات خود در این نمایشگاه دارند. موثرترین محل برای روبرویی تولید کننده و خریدار نمایشگاه کانتون است. اما برای این که در این نمایشگاه حاضر شوند باید برنامه ریزی های همه جانبه ای انجام دهند تا در یک چارچوب کلی استراتژی بازاریابی خود را پیاده کنند. این نمایشگاه بهترین مکان برای گسترش و توسعه کمپانی های چینی است. علاوه بر این موارد سود های دیگری نیز این نمایشگاه برای آنها دارد مثل تثبیت برند خود.

پیشنهادات برای مسافرانی که همراه تور نمایشگاه هستند

اگر می خواهید از تمام قسمت های این نمایشگاه دیدن کنید حتما باید برنامه ریزی کاملی برای این کار انجام دهید زیرا این نمایشگاه بسیار بزرگ است و اگر برنامه ریزی نداشته باشید نمی توانید این نمایشگاه را به طور کامل و دقیق بررسی کنید و از مزایای این نمایشگاه بهره مند شود. یادتان باشد که در هنگام بازدید از نمایشگاه فرهنگ جدیدی حاکم است که باید خود را برای این فرهنگ آماده کنید مخصوصا اگر اولین باری است که به این نمایشگاه می روید.

برای آن که سوءتفاهمی پیش نیاید مترجمانی را در این نمایشگاه فراهم آورده اند که با هزینه 150 یوان می توانید از این سوءتفاهم ها دوری کنید البته اگر زبان انگلیسی را به خوبی صحبت می کنید مشکل کمتری برایتان پیش می آید. فازهای نمایشگاه کانتون نیز در این مقله نوشته شده است.

کانتون گوانجو

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است