×

جدید ترین متدد های پزشکی در نمایشگاه عرب هلث

نمایشگاه عرب هلث از معتبرترین نمایشگاه های عرضه لوازم و تجهیزات پزشکی در سطح جهانی می باشد. شما نیز برای عرضه جدیدترین محصولات خود و گسترش کار خود می توانید در این نمایشگاه بین المللی شرکت نمایید و تجربیات جدیدی را کسب کنید. ما نیز در این مقاله می خواهیم شما را بیشتر با این نمایشگاه و نحوه شرکت در آن آشنا کنیم. پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله مفید را از دست ندهید. برای شرکت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی با متخصصین گیلوا گشت تماس حاصل بفرمایید.

نمایشگاه عرب هلث

نمایشگاه عرب هلث دبی یکی از مشهورترین و بزرگترین نمایشگاه های تجهیزات و لوازم پزشکی و بهداشتی جهان است که هر ساله در کشور امارات برگزار می شود. وسعت این نمایشگاه به قدری بزرگ است که بیش از 4500 شرکت مربوط به ساخت تجهیزات پزشکی از 70 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت می کنند و جدیدترین محصولات پزشکی  و درمانی خود را عرضه می کنند. اگر شما هم یک شرکت نو بنیان در زمینه ساخت و طراحی تجهیزات پزشکی هستید، به شما نیز پیشنهاد می کنیم برای معرفی و برندسازی شرکت خود در این نمایشگاه معتبر شرکت کنید. جالب است بدانید این نمایشگاه در حدود 45 سال قدمت دارد و از قدیمی ترین و معتبرترین نمایشگاه های تجهیزات پزشکی در جهان می باشد. به جرات می توان گفت که شرکت در این گونه نمایشگاه ها برای شرکت هایی که هنوز اسم و رسم خاصی ندارند، می تواند یک سکوی پرش بسیار خوب و مناسب باشد. نمایشگاه عرب هلث نمایشگاهی پیرامون تجهیزات پزشکی میباشد.

نمایشگاه عرب هلث

فواید شرکت در نمایشگاه عرب هلث

شرکت در نمایشگاه عرب هلث فواید بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان و شرکت های مختلف دارد. اگر شما یک شرکتی در رابطه با ساخت و تولید تجهیزات پزشکی دارید، می توانید در این نمایشگاه شرکت کنید. با شرکت در نمایشگاه بین المللی عرب هلث می توانید ضمن آشنایی با دیگر رقبای خود، برای شرکت خود برندسازی کنید و محصولات خود را به دیگر شرکت ها و بازدید کنندگان معرفی نمایید. علاوه بر این ها شما یک اعتبار به شرکت و محصولات تولیدی خود می دهید و می توانید سفارش نیز دریافت کنید و روابط تجاری خود را در سطح بین الملل گسترش دهید. بهترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه عرب هلث میباشد.

این ها تنها چند مورد از فواید و مزایای شرکت در نمایشگاه عرب هلث می باشد. اما اگر شما به عنوان یک خریدار می خواهید در این نمایشگاه شرکت کنید، شما هم می توانید از فواید آن بهره مند شوید. شما می توانید با جدیدترین و بهترین محصولات آشنا شوید و با کیفیت ترین محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. برای ارتقاء اطلاعات پزشکی این مقاله را بخوانیید.

موضوعات نمایشگاه عرب هلث

نمایشگاه عرب هلث امارات به طور کلی در زمینه تولید و عرضه محصولات و تجهیزات پزشکی برگزار می شود. اما اگر به طور دقیق تر بخواهیم درباره محصولات و موضوعات نمایشگاه صحبت کنیم، باید عرض کنیم که عموم موضوعات نمایشگاه شامل تجهیزات سلامت عمومی، تجهیزات کمک های اولیه، دستگاه های تخصصی پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تشخیص بیماری، لوازم جراحی، تجهیزات دارویی، خدمات پزشکی، بهداشتی و زیبایی می باشد. شما با توجه به تخصص و محصولات تولیدی خود می توانید در هر یک از زمینه های مطرح شده در نمایشگاه شرکت نمایید. اگر در یک حوزه خاص در نمایشگاه شرکت می کنید، می توانید از تجارب دیگر رقبا در موضوعات دیگر استفاده کنید و به پیشرفت کار خود کمک نمایید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

اطلاعات مربوط به برگزاری نمایشگاه عرب هلث

در این بخش می خواهیم درباره اطلاعات کلی مربوط به برگزاری نمایشگاه عرب هلث امارات صحبت کنیم. زمان برگزاری نمایشگاه عرب هلث در تاریخ 9 الی 12 بهمن ماه سال 1397 در مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی شهر دبی امارات برگزار می شود. ساعات بازدید از نمایشگاه از ساعت 10 صبح الی 18 عصر می باشد. از جمله خدمات و امکانات جانبی این نمایشگاه می توان به خدمات رزرو غرفه و غرفه سازی، قرارهای ملاقات نمایشگاهی، مشاوره نمایشگاهی، پذیرایی و تشریفات، تامین نیروی انسانی، خدمات حمل کالا و محصولات، تبلیغات و خدمات مسافرتی اشاره کرد.  

نحوه شرکت در نمایشگاه عرب هلث

اما در آخر چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است، نحوه شرکت در این نمایشگاه بین المللی و شرایط لازم برای شرکت در آن می باشد. برای شرکت در نمایشگاه عرب هلث شما می بایست دارای یک شرکت تولیدی در زمینه طراحی و تولید تجهیزات پزشکی و درمانی باشید. اما اگر قصد دارید به عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه شرکت کنید، شرایط خاصی برای بازدید شما از نمایشگاه وجود ندارد.

برای صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان لوازم پزشکی باید عرض کنیم که این افراد می بایست در ابتدا با روابط عمومی نمایشگاه تماس حاصل نمایند و اقدامات اولیه را برای شرکت در نمایشگاه انجام دهند. برای این کار لازم است مدارکی را که نشان می دهد، شما دارای یک شرکت تولیدی در زمینه تجهیزات و لوازم پزشکی هستید را به همراه هزینه ثبت نام برای نمایشگاه ارسال کنید. اگر با درخواست شما موافقت شود، یک دعوت نامه نمایشگاهی برای شما ارسال می شود و شما با کمک این دعوت نامه می توانید برای اخذ ویزای نمایشگاهی امارات اقدام کنید و در نمایشگاه بین المللی عرب هلث شرکت نمایید. از آنجایی که تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه بسیار زیاد است، می بایست هر چه سریعتر برای ثبت نام در این نمایشگاه و اخذ غرفه اقدام نمایید تا دچار مشکل نشوید.

نمایشگاه عرب هلث دبی

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است