×

تکنولوژی و جدیدترین اخبار آن در نمایشگاه جیتکس

یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های فناوری اطلاعات که در منطقه خاورمیانه هر ساله برگزار می شود نمایشگاه جیتکس دبی می باشد. این نمایشگاه هر ساله در شهر دبی امارات برگزار شده که فرصتی بسیار مناسب برای ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان، اخذ نمایندگی محصولات، و خرید و سفارش محصولات می باشد.

نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی که جزو معتبرترین نمایشگاه‌ های منطقه خاورمیانه در زمینه فناوری و تکنولوژی می باشد به گونه ای بوده که در این نمایشگاه جدیدترین نوآوری ها در حوزه فعالیت آی تی را به نمایش عموم گذاشته می شود. حضور بازدیدکنندگان بسیار زیاد در این نمایشگاه از اقصی نقاط جهان موجب شده است که افراد بتوانند با همه مدیران ارشد شرکت های معروف دنیا و همچنین متخصصان این صنعت دیدار کرده و اقدام به محکم کردن روابط خود نمایند. علاوه بر این امر امکان آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری برای حضار در نمایشگاه جیتکس دبی فراهم می شود. دقت داشته باشید در سال ۲۰۱۸ حدود پنج هزار شرکت اقدام به راه اندازی غرفه در این نمایشگاه نمودند و بیش از صد هزار نفر از ۱۲۰ کشور مختلف از نمایشگاه جیتکس در شهر دبی دیدار کردند. لازم به ذکر است که هر ساله نیز مهندسان و متخصصان ایرانی جهت بالا بردن اطلاعات خود در این نمایشگاه تخصصی شرکت می نمایند.

جیتکس

نمایشگاه Gitex در سال ۲۰۱۹

با وجود اهمیت زیادی که نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات و در شهر دبی دارد مشاهده شده که از سال ۱۹۸۱ میلادی هر ساله این نمایشگاه دایر شده و توانسته تاکنون به عنوان یکی از موثرترین روادید مرتبط با فناوری روز دنیا معرفی شود. دقت داشته باشید در سال ۲۰۱۹ نیز همانند سال‌های قبل از نمایشگاه جیتکس دبی در حوزه‌ های مختلف فناوری و تکنولوژی برگزار شده که فعالان این حوزه از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت می ‌کنند‌. سال ۹۸ در واقع این نمایشگاه سی و نهمین دوره برگزاری خود را سپری کرده که می توان این امر را مرتبط با اهمیت بالای آن دانست. حال اگر شما هم قصد شرکت در این دوره از نمایشگاه جیتکس را دارید بهتر است در مورد تورهای نمایشگاهی و زمان برگزاری این نمایشگاه اطلاعات کامل داشته تا به راحتی بتوانید تور مورد نظر خود را رزرو کنید. محصولات فناوری در نمایشگاه جیتکس را در این مقاله بخوانید.

اهمیت شرکت در نمایشگاه جیتکس

قبل از برنامه ریزی جهت شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی لازم است در مورد اهمیت شرکت در این نمایشگاه اطلاعات کاملی داشته باشید. با وجود این که نمایشگاه جیتکس جزو روادید فناوری برتر در آسیا، آفریقا و خاورمیانه است به طور حتم با شرکت در آن می توانید در بزرگترین گردهمایی های موسسات دولتی کشورهای آفریقا و حوزه خاورمیانه شرکت کرده و همچنین با وجود این که شهر دبی سریعترین رشد جهان را در زمینه تکنولوژی دارد به طور حتم استفاده از این نمایشگاه برای شما بی نظیر خواهد بود. موضوعات در نمایشگاه جیتکس دبی در سال ۲۰۱۹ همچون سال‌های گذشته مطرح است که مهمترین آن ها شامل نرم افزار، سخت افزار، رایانش ابری، تکنولوژی مصرف کننده، شهرهای هوشمند، خانه های هوشمند، محل کار هوشمند، حمل و نقل در آینده، هواپیمای بدون سرنشین، رباتیک، چاپ سه بعدی، دیتا های بزرگ، امنیت شبکه و زیرساخت و غیره می باشد. برای افزایش دانش اطلاعات فناوری به این مقاله مراجعه کنید.

نمایشگاه جیتکس

تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه جیتکس

با وجود اهمیت شرکت در نمایشگاه جیتکس مشاهده شده که در سال ۲۰۱۸ این نمایشگاه در مساحت ۸۴ هزار متر مربع برگزار شده که دستاوردهای زیادی برای شرکت کنندگان و مشارکت کنندگان داشته است. حال اگر شما هم قصد شرکت در این نمایشگاه در سال ۲۰۱۹ را دارید لازم است که بدانید که مهمترین هدف علاقه مندان از شرکت در این نمایشگاه می‌توانند سفارش های جدید، آشنایی با دستاوردهای خواص و فن آوری های به روز در شناسایی عرضه کنندگان جدید و دیدار با ارائه کنندگان دولتی و همچنین توسعه کسب و کار در کنفرانس جهانی فناوری باشد، که باید بدانید این نمایشگاه در فصل پاییز در تاریخ ۶ الی ۹ اکتبر ۲۰۱۹ که مصادف با ۱۴ الی ۱۷ مهر ۹۸ است در شهر دبی امارات برگزار می شود. محل برگزاری این نمایشگاه در مرکز تجارت جهانی در دبی بوده و ساعت بازدید از آن از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۹ است.

تور نمایشگاه جیتکس دبی

با وجود آنچه در مورد اهمیت شرکت در نمایشگاه جیتکس شهر دبی بیان شد حال اگر شما هم تمایل دارید در سال ۲۰۱۹ و در مهر ماه ۹۸ در این نمایشگاه شرکت کنید لازم است بدانید که میتوانید از تورهای ویژه نمایشگاهی استفاده کنید‌ دقت داشته باشید این تور نمایشگاهی توسط شرکت ‌های مسافربری متعددی ارائه شده که می‌توان از جمله مهمترین خدمات این تور نمایشگاهی به ارائه پرواز رفت و برگشت، ارائه ویزای توریستی دبی، ترانسفر فرودگاهی، راهنما، بیمه مسافرتی و اقامت همراه با صبحانه اشاره نمود. همچنین اگر اقدام به درخواست کارت نمایشگاه خدمات نیز کنید این کارت ارائه می گردد. قیمت تور نمایشگاه جیتکس که نیز بصورت ۴ شب و ۵ روز است بسته به هتل انتخابی متفاوت بوده به طوری که هتلهای رزرو شده برای این تور نمایشگاهی به سه دسته هتل ۳ ستاره، هتل ۴ ستاره و هتل ۵ ستاره تقسیم می‌ شود و افراد می‌توانند بنا به میل خود آن را انتخاب کنند. شریط شرکت در نمایشگاه کانتون نیز در این مقاله نوشته شده است.این نمایشگاه نیز در زمینه های مختلف از جمله فناوری فعالیت میکند.

نمایشگاه جیتکس دبی

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است