×

بهترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی

همانطور که می دانید یکی از معتبر ترین نمایشگاه ها در حوزه پزشکی و فناوری های مرتبط با آن در دبی برگزار می شود. معمولا بسیاری از پزشکان و کسانی که به حرفه پزشکی علاقه دارند از این نمایشگاه بازدید می کنند. نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی  به نمایشگاه هلث دبی هم معروف است. نمایشگاه عرب هلث  بیشتر مربوط به موضوعات تجهیزات پزشکی و فناوری های پیشرفته آنها است. تعداد افراد زیادی که به امارات سفر می کنند صرفا برای بازدید نمایشگاه عرب هلث دبی می روند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی  :

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی 2018  اطلاعات کافی در مورد زمان، نحوه برگزاری و محل نمایشگاه را در اختیار عموم قرار می دهد. این اطلاعات را می توانید به راحتی از اینترنت دریافت کنید. در نمایشگاه بین المللی دبی غرفه های نمایشگاه تجهیزات پزشکی بنا می شود. این غرفه ها شامل بیش از 3000 غرفه هستند که در مورد تمام اطلاعات حرفه ای تجهیزات پزشکی که تا حدودی مرتبط با صنعت می شوند بروشورهای مطالعاتی را به بازدید کنندگان می دهند. بسیاری از کنفرانس های علمی در زمینه تجهیزات پزشکی و فناوری های در حال پیشرفت آن در کشور های اروپایی و آسیایی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی برگزار می شود. نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی مسیری برای پیشرفت پزشکی میباشد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی 2018

کشور های شرکت کننده در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی:

نمایشگاه عرب هلث نمایشگاهی پیرامون تجهیزات پزشکی میباشد.کشور های شرکت کننده در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی تنها شامل شرکت های آسیایی یا خاورمیانه نمی شود بلکه شامل بیشتر کشور های جهان و تمامی شرکت های تولید کننده ابزارهای پزشکی می شود. اطلاعاتی که در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی به بازدید کنندگان داده می شود در زمینه های دندانپزشکی، داروسازی، تجهیزات جراحی و آزمایشگاهی، لوازم پرتو درمانی و رادیوتراپی ، همچنین اطلاعات و لوازم مربوط به رادیولوژی، سونوگرافی و سایر زمینه های مرتبط با علوم پزشکی است. کسانی که به این نمایشگاه می روند یا قصد خرید این محصولات جدید را دارند یا می خواهند در مورد فناوری های در حال پیشرفت اطلاعاتی کسب کنند. از جمله کشورهایی که در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی شرکت می کنند می توان به کشور های اروپایی، آمریکا، کشورهای آسیای دور و خاورمیانه، کشور های آسیای شرقی، آفریقای جنوبی و استرالیا اشاره کرد. تقریبا تمام شرکت های مطرح تولید کننده تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. برای دانستن نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی و راهکار شرکت در آن این مقاله را مطالعه کنید.

محصولات متنوع نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی:

با توجه به اینکه تعداد زیادی از کشورها و شرکت های تولید کننده لوازم پزشکی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند بی شک خدماتی هم که در این نمایشگاه داده می شود بسیار متنوع هستند. در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی تنها لوازم پزشکی به فروش نمی رسد بلکه در سایر زمینه های مرتبط با پزشکی و پیراپزشکی هم اطلاعات زیادی به بازدید کنندگان داده می شود. بسیاری از کسانی که به بازدید از این نمایشگاه می روند صرفا به دلیل اطلاعات جالب و متنوعی است که در اختیار آنها قرار می گیرد. از جمله این اطلاعات فعالیت هایی است که دانشمندان در زمینه های طب و پزشکی برای بهبود عملکرد سیستم های مختلف بدن انجام می دهند. همچنین اطلاعاتی در زمینه مدیریت تسهیلات ساخت تجهیزات پزشکی، خدمات متنوع مشاوره ای و خدمات مراقبت های پزشکی به مخاطبان نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی داده می شود. بروشور های زیبایی توسط هر کدام از این غرفه ها در زمینه عملکرد مرتبط با خودشان طراحی شده است که به بازدید کنندگان داده می شود. اگر میخواهید با جدید ترین متدد های پزشکی در نمایشگاه عرب هلث آشنا شوید این مقاله را بخوانید.

نمایشگاه عرب هلث

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی:

اگر شما اطلاعاتی برای حضور در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی ندارید می توانید که تور این مجموعه را رزرو کنید و اقامت راحتی را برای روز های اقامت خود در دبی داشته باشید. این تورها اطلاعاتی را در مورد نحوه مسافرت و مدارک مورد نیاز برای حضور در این نمایشگاه به شما می دهند. همچنین بسیاری از کارهای شما برای خروج از ایران را انجام می دهند. رزرو هتل در نزدیکی محل نمایشگاه و زمان حضور در نمایشگاه هم توسط تور به شما اطلاع داده می شود. برای اخذ تور نیاز دارید که تمام مدارک خود را از جمله پاسپورت به مدت اعتبار حداقل 6 ماه و همچنین مدارک شناسایی از جمله کارت ملی و شناسنامه را به همراه داشته باشید.

غرفه های نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی:

در غرفه های این نمایشگاه اطلاعات و پخش های متفاوتی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است. این بخش ها شامل کنفرانس های پزشکی و روش های جدید درمانی با استفاده از تکنولوژی های جدید پزشکی هم می شود. طراحی بسیاری از این غرفه ها بسیار زیبا است و برای بازدید کنندگان جلب توجه می کند. اکثر کسانی که به نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی می روند در این کنفرانس ها هم شرکت می کنند تا اطلاعت به روز را دریافت کنند. در چنین نمایشگاه های می توانید با داشتن غرفه محصولات خود را به راحتی نه تنها به مردم خاورمیانه بلکه به کل دنیا معرفی کنید. بسیاری از شرکت های ایرانی هم در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی شرکت می کنند. در واقع نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی محلی برای رقابت بیشتر شرکت های تولید کننده لوازم پزشکی در سراسر جهان می باشد. در این نمایشگاه از برند های پر مخاطب و جدید هم رونمایی می شود و به بهترین برند و بهترین غرفه ها در انتها جوایزی داده می شود. برای رزرو غرفه باید اطلاعات مورد نیاز را از طریق سایت و ارتباط با سفارت امارات دریافت کنید.

نمایشگاه عرب هلث دبی

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است