×

به روز ترین جواهرات روز دنیا در قالب نمایشگاه

همیشه برگزاری نمایشگاه ها یک امر جذاب و پر مخاطب است. بیشتر افراد برای این که با ایده های نو و چیزهای جدید مواجه شوند حضور در نمایشگاه ها را دوست دارند. یکی از نمایشگاه های بزرگ که مخاطبین بسیاری نیز دارد نمایشگاه مد و جواهرات مونیخ است. در این مقاله ما درباره این نمایشگاه صحبت می کنیم.

نمایشگاه مد و جواهرات 

این نمایشگاه یکی از بزرگترین و پر مخاطب ترین نمایشگاه ها در زمینه مد و جواهرات است. بسیاری از افراد برای گرفتن ایده های نو از این نمایشگاه دیدن می کنند. نمایشگاه جواهرات مونیخ  دنیایی از جواهرات و ساعت ها را در یک جا جمع کرده است. در این نمایشگاه انواع محصولات زیبایی، سنگ های قیمتی، مجسمه های سنگی،نقره جات،  پوشاک و لباس ارائه شده است. نمایشگاه مد و جواهرات با شرکت نمایشگاه تجاری ساعت چین این نمایشگاه را برگزار می کند. شرکت تجاری ساعت چین یک شرکت بسیار بزرگ در زمینه تجارت در جهان است. برگزاری اینگونه از نمایشگاه ها یک رویداد بسیار بزرگ در زمینه نوآوری و توسعه صنایع مربوط به این محصولات است.

نمایشگاه جواهرات مونیخ

برنامه های این نمایشگاه

 در نمایشگاه مد و جواهرات علاوه بر ارائه محصولات زیبایی، صنایع تکنولوژی اطلاعات  و همچنین تراشکاری جواهرات در محل به برگزاری چندین سمینار و نشست درباره این محصولات پرداخته می شود. نمایشگاه مد و جواهرات مونیخ پلی است بین طراحان جواهر و نوآوری در این هنر. همچنین این نمایشگاه مکانی است محسور کننده از برندهای مطرح در زمینه های مختلف که شما را به حیرت وادار می کند. محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل صنایع دستی و هدایا، لوازم تزیینی و بسته بندی آن، مد و سبک ها، پوشاک عروس و محصولات وابسته به آن است.

غرفه هایی که در نمایشگاه مد و جواهرات  وجود دارد عبارتند از ارائه محصولات زیبایی تا بسته بندی این محصولات و تجهیزات کارگاهی برای ساعت سازان و جواهر کاران و همچنین  شامل غرفه هایی برای پرو لباس و خدمات تکنولوژی و صنایع خاص نیز است. شما می توانید در صورت علاقه با طراحان و تولید کنندگان جواهرات و محصولات و جواهر سازان ملاقات داشته باشید. ما شما را به دیدار از این نمایشگاه دعوت می کنیم.

 

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است