×

اهداف برگزاری نمایشگاه عرب هلث

یکی از بزرگترین نمایشگاه هایی که در زمینه تجهیزات پزشکی در سرتاسر دنیا برگزار می شود، نمایشگاه عرب هلث می باشد، این نمایشگاه از جنبه های گوناگون مورد تأیید علاقه مندان به این زمینه قرار گرفته است و طرفداران بسیار زیادی دارد. در ادامه بیشتر با این نمایشگاه و ویژگی های بسیار خاص آن آشنا می شویم.

نمایشگاه عرب هلث چیست؟

نمایشگاه عرب هلث دبی بزرگترین نمایشگاهی است که سالانه در خاورمیانه برگزار می شود و دومین نمایشگاهی است که در زمنیه محصولات پزشکی در سرتاسر جهان برگزار می شود. این نمایشگاه هر ساله در شهر دبی در کشور امارات برگزار می شود و موضوع آن نیز معرفی محصولات و تجهیزات پزشکی جدید است. نمایشگاه عرب هلث بی شک معتبرترین و معروف ترین نمایشگاه شهر دبی و کشور امارات است و طرفداران بسیاری نیز دارد. نمایشگاه عرب هلث در سال 1975 برای اولین بار برگزار شد و از آن سال به صورت دوره ای و هر ساله در شهر امارات برگزار شده است، هدف از اولین برگزاری این نمایشگاه، گردهمایی متخصصین و افراد حرفه ای در زمینه بهداشت و درمان بود و برای اولین بار نیز کشورهایی از قاره آسیا، آفریقا و اروپا در آن شرکت کردند. که نمایشگاه عرب هلث 2018 بازدید کنندگان بسیاری را به خود جلب کرده است. تجهیزاتی که در نمایشگاه عرب هلث نمایش داده میشود مهم میباشد و برای دانستن آن این مقاله را بخوانید.

نمایشگاه عرب هلث

زمینه های مختلف برگزاری نمایشگاه عرب هلث

این نمایشگاه در زمینه های مختلف پزشکی و تجهیزات پزشکی هر ساله برگزار می شود. یکی از مهم ترین بخش های این نمایشگاه را می توان بخش تجهیزات فنی پزشکی دانست که هر ساله از اختراعات بسیاری در زمینه تجهیزات پزشکی در این بخش رونمایی می شود. الکتروپزشکی و فناوری آزمایشگاهی از دیگر بخش های پر بازدید و پر طرفدار این نمایشگاه هستند. بخش لوازم جراحی و تجهیزات بیمارستانی همواره مورد علاقه پزشکان و مسؤرلان بیمارستان های سرتاسر دنیا بوده است، بخش تشخیص بیماری همواره پزشکان تازه کار را به خود جلب می کند و تجربه های جالبی را به آن ها انتقال می دهد. در پایان بخش ارتوپدی می باشد که بی شک یکی از پر بازدیدترین بخش های نمایشگاه عرب هلث است. برای اطلاعات بیشتر مقاله شرکت در نمایشگاه عرب هلث دبی امارات را مطالعه کنید.

مزیت های شرکت در نمایشگاه عرب هلث

با شرکت در نمایشگاه عرب هلث شما می توانید علاوه بر بدست آوردن تجربه های فراوان در زمینه پزشکی و آموزش، با بسیاری از مطالب پزشکی و بازگانان و فعالانی که در این زمینه فعالیت می کنند، نیز آشنا شوید و به این ترتیب هم از تجربیات اقتصادی آن ها بهره ببرید و هم اگر دارای اختراعی در این زمینه هستید، می توانید اسپانسر مورد نیاز خود را در این نمایشگاه پیدا کنید. افرادی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند می توانند به مدت چهار روز با فعالان در زمینه پزشکی در سرتاسر دنیا ملاقات کنند و از محصولات نیز در این نمایشگاه دیدن کنند. بازدید از محصولات جدید می تواند ذهن جوانان و افرادی که به دنبال اختراع در این زمینه هستند را باز کرده تا بتوانند ایده های بهتری برای اختراع پیدا کنند. بازدید از نمایشگاه عرب هلث شهر دبی از جمله مقاصد محبوب نیز میباشد.

نمایشگاه عرب هلث دبی

نمایشگاه عرب هلث در سال 2018

امسال نیز همانند سال های گذشته نمایشگاه عرب هلث در شهر دبی برگزار شد و علاقه مندان به تجهیزات پزشکی و همین طور رشته پزشکی موفق شدند با تهیه بلیط تور نمایشگاهی عرب هلث در این نمایشگاه شرکت کنند و از محصولات جدیدی که در زمینه پزشکی پرده برداری شده، دیدن کنند. نمایشگاه امسال نسبت به نمایشگاه سال های قبل بسیار پر بارتر بوده و تفاوت هایی با سال های قبل دارد. امسال چهل و دومین سال برگزاری نمایشگاه عرب هلث بوده و بعد از 42 سال برگزاری این نمایشگاه هنوز هم جذابیت های خود را داراست و از ارزش آن حتی اندکی نیز کاسته نشده است بلکه در سال های اخیر ارزش آن به صورت روز افزون افزایش پیدا کرده است.

 

تفاوت نمایشگاه امسال با سال های قبل

طراحی غرفه های نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث امسال به طور قابل ملاحظه ای با سال های قبل متفاوت بوده و طراحی خیره کننده ای داشت. به گفته مسئولین برگزاری، همایش های جانبی این نمایشگاه به مقدار بسیار زیادی تقویت شده اند و جلسات بیشتر و پر بارتری با نوآوران این صنعت و هم چنین سرمایه گذاران نسبت به سال های قبل برگزار شده است که نتایج این جلسات بسیار درخشان بوده است. علاوه بر نکات گفته شده امسال در زمینه پزشکی اختراعات بسیار زیادی در نمایشگاه عرب هلث رونمایی شد که نشان از پیشرفت چشمگیر صنعت پزشکی در کشور امارات دارد.

شرکت کنندگان نمایشگاه عرب هلث

در سال های ابتدایی که این نمایشگاه تأسیس شده بود، تنها یک سری از نماینده های کشورهای خاورمیانه و آفریقا در این نمایشگاه حضور پیدا می کردند، رفته رفته نمایندگان اروپایی نیز در این نمایشگاه ها شرکت کرده و با حضورشان باعث پیشرفت تدریجی این نمایشگاه شدند. حضور نماینده هایی از کشور آمریکا این نمایشگاه را تبدیل به محلی برای صنعتی سازی اختراعات در زمینه تجهیزات پزشکی کرد. امروزه می توانید مشاهده کنید که کشورهایی که در علم پزشکی حرف اول را در دنیا می زنند، همواره به صورت ثابت در این نمایشگاه شرکت کرده و از اختراعات جدیدی که به ثبت رسیده است، رونمایی و دیدن می کنند و در صورت صلاح دید، بسیاری از این اختراعات را نیز با همکاری مخترع، صنعتی سازی می کنند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه عرب هلث

نمایشگاه عرب هلث هر ساله در فصل زمستان در دبی برگزار می شود، شهر دبی به دلیل آب و هوای معتدل و مناسبی که دارد در فصل زمستان به یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا تبدیل می شود و به همین دلیل برگزاری نمایشگاه عرب هلث در این فصل هیچ گونه مشکلی را از لحاظ آب و هوایی ایجاد نمی کند. امسال نیز نمایشگاه عرب هلث در تاریخ یک فوریه برگزار شد و طرفداران و بازدیدکنندگان بسیار زیادی نیز داشت. از دیگر نمایشگاه بزرگ پزشکی که نمایشگاه مدیکا آلمان نام دارد هم دیدن کنید.

نمایشگاه عرب هلث 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است