×

اطلاعات تکمیلی نمایشگاه قایق دوسلدورف

 نمایشگاه قایق دوسلدورف هر ساله از سال  1970 تا به امروز در آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های قایق است که از کایاک گرفته تا ابر موتورهای شناور و قایق های موتوری بی نظیر در این نمایشگاه سر پوشیده به نمایش در می آید. با بلیط نمایشگاه قایق دوسلدورف می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی رایگان دوسلدروف استفاده نمایید، این نمایشگاه در ژانویه برگزار می شود و به زمان برگزاری و شروع کار مجدد نمایشگاه نزدیک می شویم.

نمایشگاه قایق دوسلدورف

نمایشگاه قایق دوسلدورف

نمایشگاه قایق دوسلدروف آلمان یکی از تخصصی ترین و بزرگترین نمایشگاه های داخلی قایق در سطح جهان است که آخرین دستاوردهای صنعت ورزشی به خصوص ورزش های آبی را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه را به عنوان رویدادی شگرف می توان به حساب آورد که برای تفریحات آبی پیشنهادات ویژه ای دارد، بازدید کنندگان می توانند از این نمایشگاه قایقی نیز برای تفریحات آبی خود اجاره نمایند. مکان برگزاری نمایشگاه سه سالن دارد که به جز یک سالن که مختص انواع قایق است، دو سالن دیگر این نمایشگاه برای تجهیزات و پوشاک اختصاص یافته ست. اغلب تولید کنندگان اصلی و قدرتمند صنعت قایق سازی و لوازم جانبی در این نمایشگاه شرکت می کنند. حوزه فعالیت این نمایشگاه به بخش قایق ها ختم نشده و بخش های گسترده و مختلفی برای علاقه مندان به غواصی دارد. سایر بخش ها عموما در مورد قایق موتوری و قایق های پارویی و کایاک و ... می باشد. بیش از 70 کشور بزرگ جهان در این رویداد بزرگ شرکت دارند و هر ساله بر تعداد غرفه دران و بازدید کنندگان از  نمایشگاه قایق دوسلدورف افزوده می شود.

مزایای شرکت در نمایشگاه دوسلدروف

 مسلما شرکت در چنین رویدادی برای صنعت گران کشورمان بستر مناسبی است، علاوه بر این که محصولات این صنعت گران به دنیا معرفی می شود شرکت در این نمایشگاه بین المللی به کسب اعتبار ویژه و داد و ستد و تجارت با سایر کشورها می انجامد  سرمایه گذارانی در این حوزه می توانید جذب نمایید و ضمن تبادل اطلاعات از آخرین تحولات و فناوری ها و دستاوردهای روز دنیا در این صنعت مطلع خواهید شد. این نمایشگاه بستری برای نمایش کالاهای ارزشمند است، افراد فعال در زمینه قایق ها و موتورهای قایق بادبانی و تجهیزات مرتبط با حمل و نقل دریایی و لوازم جانبی خدمات قایقرانی و کایا کس و لوازم اسکی روی آب و یکبورد و جت اسکی و لوازم و خدمات جانبی آن شرکت می کنند. صنعتگرانی از سازمان های صنایع دستی و موسسات و کلوپ های دریایی کلیه امکانات ورزشی آبی خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش می گذارند. نکات نمایشگاه پلاستیک دوسلدورف در این مقاله موجود میباشد.

نمایشگاه قایف آلمان

زمان برگزاری و موضوع نمایشگاه بین المللی قایق دوسلدورف

در سال 2019 نمایشگاه قایق آلمان در 19 ژانویه بازگشایی می شود و در تاریخ 27 ژانویه به کار خود پایان خواهد داد. امسال این نمایشگاه با بیش از 250000 صنعتگر و متخصص در دوسلدورف برای بوت دسلدورف برپا می شود، موضوع نمایشگاه قایق سلدروف ابزار های اسکی روی آب، انواع قایق، تجهیزات غواصی، تجهیزات قایق و تجهیزات ماهیگیری، لوازم ساخت قایق وموتور آنها، وسایل نجات غریق وواتر پروف و یاچینگ، وسایل ورزش های آبی می باشد. بهتر است برای شرکت در نمایشگاه هم اکنون برنامه ریزی نمایید دو روز زمان می برد تا به طور کامل بتوانید از نمایشگاه بازدید نمایید. در این نمایشگاه فضای جذابی برای صرف غذا در فضای باز در نظر گرفته شده که بازدید کنندگان و غرفه داران می توانند ناهار خود را در این محل صرف کنند. پروازها و تورهای کم هزینه ی زیادی از کشورمان به مقصد دوسلدورف وجود دارد که می توانید علاوه بر بازدید از نمایشگاه از سایر جاذبه های دیدنی و توریستی دوسلدروف دیدن نمایید. اطلاعات نمایشگاه ساختمان آلمان در این مقاله نوشته شده است.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است