×

همه چیز درباره تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک Mavi Gok

پرواز با هواپیما یکی از انتخاب ها برای استفاده از شیوه راحتی از سفر است. البته راحتی و امنیت فقط یک روی سکه است و کم نیستند مسافرانی که به محض نشستن روی صندلی های هواپیما و بلند شدن از زمین، تپش قلب می گیرند چه برسد به اینکه این پرواز، پرواز مطمئنی نباشد و ترس و استرس تنها احساساتی نیستند که برخی مسافران در هنگام پرواز تجربه می کنند، مطلع بودن از شرایط ایرلاین و نوع پرواز می تواند بسیاری از این ترس را بکاهد.

مطمئنیم با دانستن اطلاعات درباره تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک Mavi Gok می توانید انتخاب بهتری برای سفرهایتان داشته باشید. اگر برای گذراندن تعطیلات قصد سفر در بهترین آب و هوا آنتالیا را دارید و بدنبال یک ایرلاین با کیفیت و مطمئن برای سفر هوایی خود هستید، ما به شما خرید بلیط ایرلاین ماوی گوک را پیشنهاد می کنیم. خطوط هوایی ماوی گوک، یکی از ایرلاین‌های تقریبا جدید اما بسیار باکیفیت است که از زمان تاسیس آن، مورد استقبال مسافران زیادی قرار گرفته است.خطوط هوایی ماوی گوک متعلق به بخش توریستی ترکیه است. در طول فصل تابستان 2023، هواپیماهای خطوط هوایی ماوی گوک پروازهای چارتری فرودگاه کاتوویتس و آنتالیا را از طرف بخش لهستانی خود، یعنی آژانس مسافرتی  اورکس انجام خواهد داد. برای انجام این کار، شرکت هواپیمایی از هواپیماهای بوئینگ 777-300 و همچنین هواپیماهای بوئینگ 737-800/بوئینگ 757-300) استفاده خواهد کرد. مسئول ارائه خدمات حمل و نقل زمینی هواپیماهای خطوط هوایی ماوی گوک در فرودگاه کاتوویتس است.

تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک چگونه است؟

بیش از 15 سال است که زیرساخت‌های فرودگاه کاتوویتس در حال توسعه است تا بتوان به‌ طور موثر پرواز هواپیماهای بزرگ را مدیریت کرد. تا کنون، چنین هواپیماهایی در فرودگاه کاتوویتس فقط برای انجام پروازهای طولانی مدت مانند جمهوری دومینیکن، مکزیک و تایلند، مورد استفاده قرار می گرفتند. امسال هواپیماهای بزرگ که می توانند تقریبا جابجا شوند. سیصد مسافر نیز پروازهای ترکیه را انجام خواهند داد. آرتور توماسیک، رئیس هیئت مدیره گروه هوانوردی آپر سیلیسیان، مدیر شرکت کاتوویتس، گفته است که انتظار داریم سال 2023 را با بیش از پنج میلیون مسافر به پایان برسانیم، این بهترین نتیجه برای فرودگاه کاتوویتس خواهد بود.

در سال 2022 به 564000 مسافر در پروازهای متصل به فرودگاه کاتوویتس و ترکیه خدمات رسانی شد و در سال گذشته، 4.42 میلیون مسافر برای تور آنتالیا در فرودگاه کاتوویتس جابجا شدند. 2 میلیون مسافر با پروازهای عادی و نزدیک به 2 میلیون مسافر با پروازهای چارتر پرواز کردند. بر اساس اطلاعات سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه کاتوویتس بزرگترین فرودگاه چارتر لهستان در سال 2022 بوده است.

گروه تور انکس که بیش از 20 سال پیش تاسیس شد، بزرگترین اپراتور تور ترکیه و یکی از بزرگترین اپراتورهای تور در آلمان است. در حال حاضر، در نزدیک به 40 کشور در سراسر جهان دفتر دارد. این گروه علاوه بر شرکت هواپیمایی خود، صاحب یک هتل نیز می باشد.

شرکت هواپیمایی جدید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک، پروازی را از بوداپست (مجارستان) به سواحل مدیترانه در ترکیه آغاز کرده است. این شرکت اولین پرواز خود را به آنتالیا در 19 جولای انجام داده است. در حال حاضر، این شرکت تنها پروازهای چارتر را با مشارکت اپراتورهای تور انجام می دهد و شما نمی توانید بلیط خود را از وب سایت خریداری کنید. پرواز ایرلاین این بخش ابتدا شامل 12 مقصد از جمله استراحتگاه های ترکیه، پوکت، لارومانا، دبی، هورگادا و شرم الشیخ خواهد بود. ماوی گوک دارای چهار هواپیمای بوئینگ 737-900 و 777 است.

یکی از دغدغه های مسافران در سفر به این شهر زیبا، نداشتن پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا و برعکس آن است که این ایرلاین با فراهم کردن امکان پرواز مستقیم به آنتالیا با حداقل میزان توقف، این مسئله رو برای مسافران حل کرده است . در پرواز تهران به آنتالیا با این هواپیما، تنها یک توقف چند دقیقه ای در فرودگاه کایسری ترکیه (Kayseri Erkilet Airport) وجود دارد که البته مسافران از هواپیما پیاده نمی شوند و ادامه ی پرواز به سمت مقصد سریعا انجام می شود.

اگر براتون سوال پیش اومده که بهترین زمان سفر به آنتالیا کی هست، می تونید به لینک قبل مراجعه کنید

پرواز ماوی گوک چیست؟

خطوط هوایی Mavi Gok (MGA) یک شرکت هواپیمایی ترکیه است که بخشی از  تور آنکس است. خطوط هوایی تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک مجوز اپراتور تاکسی هوایی را در آوریل 2022 و مجوز عملیات هوایی را از DGCA ترکیه در جولای 2022 دریافت کرد. خطوط هوایی ماوی گوک اولین پرواز رسمی خود را به بوداپست در 19 ژوئیه 2022 انجام داد. خط هوایی ماوی گوک همچنین خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما را ارائه می دهد. همچنین، خطوط (MGA) در حال گسترش ناوگان خود است. ایرلاین ماوی گوک در نظر دارد با استفاده از کادر مجرب خود بهترین و مطمئن ترین خدمات پرواز را به مسافران خود ارائه دهد.

ایرلاین ماوی گوک، پروازهای زیادی را بین شهرهای ترکیه ارائه می دهد که عبارتند از پرواز آنتالیا استانبول، آنتالیا آنکارا، آنتالیا میرماوی، تهران آنتالیا . برنامه پروازی تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک در ایران دوبار در هفته از تهران به آنتالیا میرود. این ایر لاین در حال حاضر به 10 کشور دنیا پرواز دارد و در حال گسترش مقاصد خود است.

مزایا و معایب پرواز ماوی گوک چیست؟

این ایرلاین نوپا حدود 15 سال است که در کشور ترکیه کار خود را شروع کرده و مسافران را در مسیرهای مختلف پروازی جا به جا می کند. توریست های ایرانی هم می توانند با خرید بلیط تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک (Mavi Gök)  به راحتی و با بهترین هواپیما خود را به آنتالیا برسانند. این ایرلاین کمک های ویژه ای را به مسافران دارای معلولیت، کم توان و با نیازهای ویژه ارائه می دهد. مسافران عزیز می توانند قبل از پرواز به ایرلاین اطلاع دهند و هنگام ورود به هواپیما برای استفاده از ویلچر و سوار شدن به هواپیما درخواست کمک کنند.

شرکت هواپیمایی ماوی گوک معمولا 2 پرواز رفت و برگشتی از تهران به آنتالیا و برعکس آن را در یک هفته دارد و با توجه به حجم توقف کمتری که نسبت به بقیه ی ایرلاین ها دارد، محبوبیت روز افزونی بین گردشگران پیدا کرده است.

امکان سفر با پرواز ترک، رسیدن سریع به مقصد و ترانسفر رایگان فرودگاهی در آنتالیا را می توان از جمله مزایای رزرو تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک بیان کرد. این پرواز فقط یک توقف نیم ساعته در فرودگاه شهر کایسری دارد و در زمان توقف نیازی به پیاده شدن مسافران از هواپیما نیست.

دلایل استفاده از پرواز ماوی گوک چیست؟

ترکیه کشوری توریستی است و سالانه میزبان میلیون ها جهانگرد از کشورهای مختلف جهان می باشد، در این بین ایرانی ها سهم زیادی در بین جهانگردان خارجی این کشور دارند و آنتالیا پس از استانبول اصلی ترین مقصد سفر ایرانی ها در کشور ترکیه است. تور ترکیه هم جز پرطرفدارترین تورهای خارجی در بین توریست های ایرانی می باشد، تنوع تورها به لحاظ خدمات، بلیط هواپیما و هتل محل اقامت بسیار زیاد است و مسافران با توجه به بودجه و خدمات مورد خود به راحتی می توانند از آژانس های گردشگری معتبر بلیط خور را با بهترین قیمت و خدمات تهیه کنند.

اگر برای اولین بار است که به آنتالیا سفر می کنید، ما به شما تجربه ی این سفر رو برای تجربه سفری بدون دغدغه و راحت پیشنهاد میکنیم. به خصوص برای کسانی که به زبان و فرهنگ کشور ترکیه آشنا نیستند، سفر با تور همیشه مطمئن تر است. بلیط هواپیما، هتل محل اقامت، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی در آنتالیا و راهنمای تور از جمله خدمات تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک است.

خلاصه مقاله:

اگر قصد سفر به شهر آنتالیا را دارید حتما برای سفر خود از ایرلاین ماوی گوک بلیط تهیه کنید، تاریخچه ماوی گوک خیلی طولانی نیست اما این ایرلاین در مدت زمان کوتاه فعالیت خود فعالیت های ارزشمند بسیاری داشته است و مزایای تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک بسیار زیاد است و همین موضوع باعث شده مسافران این ایرلاین همیشه از کیفیت خدمات این شرکت هواپیمایی رضایت بالایی داشته باشند. دفتر مرکزی ایرلاین ماوی گوک در شهر آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و توریستی کشور ترکیه می باشد.

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است