×

شرکت در نمایشگاه عرب هلث دبی امارات

اگر شما هم در حوزه پزشکی و تجهیزات درمانی مشغول به فعالیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله می‌خواهیم در مورد نمایشگاه عرب هلث که با موضوع تجهیزات پزشکی هرساله برگزار می‌شود، صحبت نماییم. این مقاله می‌تواند برای افرادی که قصد معرفی آخرین محصولات و تجهیزات پزشکی خود رادارند، بسیار مفید باشد. نمایشگاه عرب هلث دبی نمایشگاهی خاص در این زمینه است.

نمایشگاه عرب هلث

نمایشگاه عرب هلث یکی از نمایشگاه‌های بسیار معروف پزشکی در سراسر جهان است که بیش از 43 سال قدمت دارد و یکی از نمایشگاه‌های بسیار معتبر در این زمینه می‌باشد. در آخرین دوره برپایی این نمایشگاه بیش از 4200 شرکت مختلف که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند در نمایشگاه عربهلث شرکت کردند. هرساله این نمایشگاه برگزار می‌شود و شرکت‌ها و افراد بسیار زیادی برای به نمایش گذاشتن تازه‌ترین محصولات و تجهیزات پزشکی در نمایشگاه عرب هلث شرکت می‌کنند. شرکت در این نمایشگاه می‌تواند فواید بسیار زیادی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی داشته باشد. شما نیز اگر به‌طور حرفه‌ای درزمینه تولید محصولات پزشکی فعالیت می‌کنید، می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و علاوه بر کسب تجارب عملی، از مزایا دیگر آن نیز استفاده نمایید. ما در این مقاله می‌خواهیم تمرکز خود را بر روی این موضوع قرار دهیم و بیش‌ازپیش شمارا با این نمایشگاه آشنا کنیم. در مقاله بازدید از نمایشگاه عرب هلث شهر دبی اطلاعات بیشتری در باره نمایشگاه عرب هلث کسب کنید.

نمایشگاه عرب هلث

موضوعات و محصولات نمایشگاه عرب هلث

نمایشگاه عرب هلث به‌طورکلی در حوزه پزشکی برگزار می‌شود؛ اما موضوعات اصلی این نمایشگاه کمی جزئی‌تر است و شما بنا بر علاقه و کار خود می‌توانید در هر بخش شرکت نمایید. عمده موضوعات نمایشگاه عرب هلث شامل محصولات و تجهیزات سلامت عمومی، تجهیزات چاپ سه بعدی پزشکی، تجهیزات فنی پزشکی، تجهیزات الکتروپزشکی، تشخیص بیماری‌ها، علوم آزمایشگاهی، لوازم جراحی، منسوجات، تجهیزات بیمارستانی، ارتباطات رسانه‌ای در حوزه پزشکی، خدمات پزشکی، تجهیزات دارویی و درمانی می‌باشد. شما در هر زمینه که فعالیت دارید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و محصولات خود را به نمایش بگذارید و البته تجارت خودتان را گسترش دهید. در غیر این صورت نیز می‌توانید به‌عنوان یک بازدیدکننده از آخرین تجهیزات روز دنیا در حوزه پزشکی دیدن فرمایید. اهداف برگزاری نمایشگاه عرب هلث را در این مقاله مطالعه کنید.

 

نمایشگاه عرب هلث دبی

تاریخ برگزاری و ساعات بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث

نمایشگاه عرب هلث معمولاً به‌صورت سالانه و در فصل زمستان برگزار می‌شود. تاریخ نمایشگاه عرب هلث در سال2019 نیز در فصل زمستان و در تاریخ 8 بهمن 1397 آغاز به کار خواهد کرد و محصولات خود را تا11 بهمن‌ماه در معرض نمایش قرار خواهد داد. محل برگزاری این نمایشگاه در مرکز تجارت جهانی دبی و در منطقه شیخ زائد برگزار خواهد شد. ساعات برگزاری نمایشگاه همه‌روزه از ساعت 10 الی 6 عصر می‌باشد. البته در روز پایانی نمایشگاه یعنی در پنجشنبه 31 ژانویه مطابق با 11 بهمن‌ماه نمایشگاه از ساعت 10 آغاز به‌کار خواهد کرد و در ساعت 5 عصر همان روزبه کار خود پایان می‌دهد. شما علاقه‌مندان چه برای بازدید و چه برای برپایی غرفه خود می‌توانید در این نمایشگاه بزرگ جهان شرکت نمایید. تجهیزاتی که در نمایشگاه عرب هلث نمایش داده میشود برای علاقه مندان به این نمایشگاه مهم است.

 

آدرس:

Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirate

مزایا شرکت در نمایشگاه عرب هلث

شرکت در نمایشگاه عرب هلث مزایا بسیار زیادی برای افرادی دارد که به‌طور تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. یک تولیدکننده محصولات پزشکی که برند مشهوری ندارد، می‌تواند با شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی برای خود برند سازی کند و جایگاه خود را به‌دست آورد. هم‌چنین می‌توان با رقبای تجاری خود آشنا شد و آخرین محصولات آن‌ها را ارزیابی کرد و تا بتوان در کارهای بعدی محصولات بهتری تولید نمود. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید به‌طور مستقیم مشتریان ثابتی برای کارهای خود پیدا کنید و فروش محصولات خود را افزایش دهید. اما همان‌طور که گفتیم مهم‌ترین مزیت این کار برند سازی و کسب اعتبار است. البته نمی‌توان از تجاربی کهشرکت در نمایشگاه عرب هلث برای شما به ارمغان خواهد آورد به‌راحتی گذشت. نمایشگاه مدیکا آلمان نیز یک نمایشگاه پزشکی بسیار بزرگ است.

نحوه شرکت در نمایشگاه عرب هلث

شما هم اگر جزء صاحبان این نوع مشاغل مربوط به تجهیزات پزشکی هستید و می‌خواهید از این موقعیت بسیار خوب برای پیشرفت کارتان استفاده نمایید، می‌توانید در نمایشگاه عرب هلث شرکت نمایید. برای این کار کافی است که ابتدا با روابط عمومی نمایشگاه ارتباط برقرار کنید و درخواست اولیه خود را ارسال نمایید. پس‌ازاین کار شما باید مدارکی که نشان دهد شما تجربه کار در این زمینه رادارید و می‌توانید محصولات خود را به معرض دید عموم قرار دهید را ارسال نمایید. این مدارک می‌توانند مدارکی چون مجوز شرکت، مدارک هویتی شما و کارکنان باشد. البته قطعاً برای گرفتن غرفه در نمایشگاه عرب هلث شما می‌بایست هزینه مربوطه را نیز پرداخت نمایید. پس‌ازاین کار شما کافی است اقدامات لازم جهت دریافت ویزای نمایشگاهی دبی را دریافت کنید.

نمایشگاه عرب هلث 2018

نتیجه گیری

این مقاله در خصوص نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی عرب هلث ارائه‌شده است که هرساله در کشور امارات و در شهر دبی برگزار می‌شود. ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با این نمایشگاه و موضوعات آن بیش‌تر آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم. هدف ما آشنایی کلی شما با این نمایشگاه بسیار معروف در خاورمیانه بود و امیدواریم که توانسته باشیم نظر شمارا دراین‌باره جلب کرده باشیم. در انتها از شما همراهان گرامی نیز بسیار سپاس‌گزاریم که به مطالعه این مقاله که در ارتباط با نمایشگاه‌های تجهیزات پزشکی است، پرداختید. امیدواریم شما نیز بتوانید در این نمایشگاه شرکت و یا بازدید کنید و از مزایا و امتیازات آن نیز بهره‌مند شوید. 

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است