×

تجهیزاتی که در نمایشگاه عرب هلث نمایش داده میشود

یکی از بزرگترین نمایشگاه ها و کنگره های خاورمیانه که به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ پزشکی در زمینه ی معرفی محصولات و تجهیزات پزشکی در جهان شناخته می شود، نمایشگاه عرب هلث دبی نام دارد. در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای علم و صنعت پزشکی و سلامت از تمام مناطق دنیا در معرض نمایش گذاشته می شود. پزشکی امروزه به سمتی رفته است که در تمامی موارد آن باید همیشه به روز باشید.نمایشگاه عرب هلث فرصت مناسبی برای به روزرسانی معلومات و تجهیزات پزشکی شما میباشد که در شهر دبی کشور امارات برگذار میشود.در نمایشگاه عرب هلث جدید ترین روش های درمانی و تجهیزاتی که امروزه در بسیار از مکان های درمانی مورد استفاده قرار میگیرد رونمایی میشود.با حضور در نمایشگاه عرب هلث میتوانید از ایده های جدید که دیگر بازدید کنندگان در این نمایشگاه مطرح میکنند استقبال کنید و ایده های جدید و خلاقانه ای را دریافت کنید. این نمایشگاه به دلیل حضور شرکت ها و افراد فعال و متخصص در تمامی زمینه های پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کنفرانس ها و بحث ها و تبادل نظر های بسیاری در بخش کنفرانس این نمایشگاه وجود دارد که باعث پیشرفت و ارتقا سطح علمی افراد نیز میشود. نمایشگاه عرب هلث در شهر توریستی دبی قرار دارد که غیر از استفاده از مطالب مهم این نمایشگاه میتوانید به مکان های توریستی و زیابی دبی نیز سر بزنید.  برای دانستن نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی مسیری برای پیشرفت پزشکی این مقاله را مشاهده کنید.

نمایشگاه عرب هلث

نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی

نمایشگاه عرب هلث دبی هر ساله در زمینه ی ارائه ی محصولات پزشکی، فرصت آشنایی و ملاقات و همچنین تجارت با فعالان این حوزه و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا را در فصل زمستان فراهم می‌کند. افراد می‌توانند طی یک دوره ی 4 روزه از انواع طیف گسترده ی محصولات عرضه شده در این حوزه و صنعت جهانی به طور همزمان بهره برده و در یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های پزشکی جهان شرکت کنند. با رشد و پیشرفت روزافزون فناوری‌های نوین سه بعدی در بخش پزشکی، خصوصاً از سال 2017 به بعد، این بخش در نمایشگاه عرب هلث مورد استقبال بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفته و هم اکنون در حوزه ی پزشکی در سال 2018 روند رو به رشدی را پیموده است. در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی جدید ترین محصولات پزشکی و روش های مختلف درمانی به نمایش گذاشته میشود. نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی و راهکار شرکت در آن بسیار مهم میباشد.

موضوعات نمایشگاه عرب هلث دبی 2018

برآورد شده است که در سال 2018 نزدیک به 13000 نماینده از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و آخرین و جدیدترین فن آوری های خود را در این حوزه به منظور برقراری ارتباط و امکان تجارت با سایر کشورهای جهان در حوزه ی پزشکی برای شرکت کنندگان به نمایش خواهند گذاشت. از جمله موضوعات نمایشگاه عرب هلث دبی در خصوص تجهیزات و محصولات پزشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  تجهیزات فنی پزشکی

  • الکتروپزشکی

  • فناوری آزمایشگاهی

  • ابزار پزشکی و لوازم جراحی

  • تجهیزات بیمارستانی

  • ارتباطات رسانه ای

  • تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

  • مراقبت های بهداشتی

  • فلب و عروق

  • انتشارات پزشکی

  • تجهیزات دندانپزشکی

  • تجهیزات تشخیص طبی

  • فناوری های فیزیوتراپی و ارتوپدی

  • رادیولوژی

  • لوازم و مبلمان بیمارستان

  • و ...

نمایشگاه عرب هلث دبی

مزایای شرکت در نمایشگاه عرب هلث 2018

  • میزبانی از 39 کشور پیشرفته ی دنیا در حوزه ی پزشکی جهت نمایش تجهیزات پزشکی، دستگاه ها و تجهیزات بیمارستانی

  • ارائه و شرکت در کنفراس های علمی و معتبر مرتبط با رشته های پزشکی  و تأیید شده توسط متخصصین کنگره ی سلامت و درمان دبی

  • پر رنگ ساختن تحقیقات و فناوری های پیشرفته در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی شرکت کنندگان

  • حضور در یک کنفرانس معتبر CME

  • برقراری ارتباط و آگاهی از جدیدترین و آخرین متادولوژی و فناوری های به کار گرفته شده در این صنعت

  • امکان تجارت با فعالان و کارآفرینان این حوزه ی اقتصادی در سراسر جهان

 

مکان و زمان برگزاری نمایشگاه عرب هلث 2018

نمایشگاه عرب هلث هر ساله در مدرن‌ترین و هدفمندترین منطقه‌ی نمایشگاهی در مرکز ناحیه‌ی تجاری شهر دبی برگزار شده است. امسال نیز این نمایشگاه از تاریخ  8 الی 11 بهمن ماه در مرکز بین‌المللی کنوانسیون و نمایشگاه دبی در امارات متحده ی عربی، به فاصله‌ی ٢٠دقیقه‌ای از فرودگاه این شهر برگزار خواهد شد. نمایشگاه عرب هلث با گردهمایی و حضور پررنگ پزشکان، متخصصان، جراحان، دندان پزشکان، پیراپزشکان، مدیران داروخانه، اساتید و ... از سراسر جهان طی یک دوره ی 4 روزه و با هدف توسعه و رونق کسب و کار در بخش‌های مختلف صنعت و علم پزشکی برگزار می‌شود. برای دانستن اهداف برگزاری نمایشگاه عرب هلث این مقاله را بخوانید.

همچنین تاجران و واردکنندگان یا صادرکنندگان حوزه ی علم و صنعت پزشکی با مراجعه و شرکت در این نمایشگاه یا از طریق اطلاع رسانی عوامل برگزارکننده ی نمایشگاه عرب هلث، به راحتی می توانند محصولات و فناوری های نوین خود را در این نمایشگاه به معرفی و نمایش گذاشته تا از این طریق فرصت تجارت و رونق کسب و کار برای فعالان این حوزه ی کاری فراهم شود. بازدید از نمایشگاه عرب هلث شهر دبی برای علاقه مندان به حوضه های پزشکی بسیار مهم است.

 

بسیاری از علاقه مندان ایرانی به منظور بازدید و شرکت در نمایشگاه عرب هلث، راهی کشور دبی شده و ضمن بهره مندی از این نمایشگاه در کنار آن از جاذبه های دیدنی و مراکز خرید دبی نیز در فصل زمستان دیدن می کنند.  شرکت در نمایشگاه عرب هلث دبی امارات برای اهالی پزشکی مهم است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است