×

بازدید از نمایشگاه عرب هلث شهر دبی

یکی از کشورهای پیشرفته و جذاب منطقه خاورمیانه، کشور امارات می باشد. کشور امارات هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا می باشد. یکی از جاذبه های این کشور نمایشگاه های برگزار شده در این کشور می باشد. نمایشگاه عرب هلث از جمله نمایشگاه های بین المللی و با کیفیت امارات می باشد. این نمایشگاه فرصت مناسبی است برای متخصصان و صنعتگران در این زمینه است تا دانش و اطلاعات خود را کامل تر کنند. در این مقاله به شرایط برگزاری و امکانات نمایشگاه عرب هلث اشاره می کنیم.

معرفی نمایشگاه عرب هلث

کشور امارت یکی از کشورهای پیشرفته منطقه خاورمیانه می باشد. این کشور در همسایگی کشورهای عربستان، عمان، قطر و ایران قرار دارد. این کشور در کنار خلیج فارس قرار داشته و دارای سواحل زیبایی می باشد. کشور امارات در کنار داشتن جاذبه های گردشگری متنوع، دارای نمایشگاه های با کیفیت و سطح بالایی می باشد. یکی از این نمایشگاه ها، نمایشگاه عرب هلث دبی است که هر ساله در شهر دبی برگزار می شود. هر ساله متخصصان زیادی از سراسر دنیا در شهر دبی گرد هم آمده تا در مورد آخرین دستاوردها در زمینه محصولات پزشکی بحث کنند. نمایشگاه عرب هلث یکی از بزرگترین نمایشگاه های دنیا در زمینه صنعت تجهیزات پزشکی مختلف می باشد. البته کشورهای دیگری نیز در این زمینه دارای نمایشگاه های مختلفی می باشند ولی در بین آن ها گستردگی و وسعت این نمایشگاه منحصر به فرد است. این نمایشگاه با نام نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی نیز نام گذاری میشود.

 نمایشگاه عرب هلث

تور نمایشگاهی امارات

تور نمایشگاهی امارات یکی از بهترین فرصت ها برای بازدید از نمایشگاه عرب هلث می باشد. البته این تور شامل بازدید از نمایشگاه های متنوع دیگر در کشور امارات نیز می شود. تعدادی از نمایشگاه هایی که در کشور امارات سالیانه برگزار می شود عبارتند از نمایشگاه وتکس، نمایشگاه هفته جواهرات، نمایشگاه جی تکس، نمایشگاه دبلیو.او.پی، نمایشگاه پزشکی و توانبخشی، نمایشگاه منوپه، نمایشگاه ساعت و جواهرات خاورمیانه، نمایشگاه هتل شو، نمایشگاه مناظر شهری، نمایشگاه بین المللی نور، نمایشگاه حلال اکسپو و نمایشگاه بین المللی نجاح می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله شرکت در نمایشگاه عرب هلث دبی امارات را مطالعه کنید. نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی و راهکار شرکت در آن برای همگان بسیار مهم است.

موضوعات ارائه شده در نمایشگاه عرب هلث

همانطور که گفته شد نمایشگاه عرب هلث در مورد صنایع و محصولات مختلف پزشکی می باشد. این رخداد جزء بزرگترین نمایشگاه های دنیا در این زمینه می باشد. نمایشگاه عرب هلث محصولات و تجهیزات مختلفی را از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات تشخیص طبی، فناوری های فیزیوتراپی، تجهیزات ارتوپدی، کالاهای مصرفی بیمارستان ها، محصولات مختلف مورد نیاز جراحی، محصولات مرتبط با مراقبت های بهداشتی، مدیریت تسهیلات پزشکی، خدمات مشاوره ای، رادیولوژی و سایر خدمات پزشکی ارائه می دهد. نمایشگاه عرب هلث دبی از تاریخ 8 ام بهمن تا 11 ام همین ماه برگزار می گردد. اهداف برگزاری نمایشگاه عرب هلث را در اینجا بخوانید.

 نمایشگاه عرب هلث دبی

ارائه دعوت نامه نمایشگاهی برای شرکت در نمایشگاه عرب هلث

اخذ دعوت نامه نمایشگاهی یکی از بهترین روش ها برای بازدید از نمایشگاه عرب هلث می باشد. این دعوت نامه به صورت های مختلفی می تواند به افراد متقاضی ارائه شود. این دعوت نامه ها توسط کمیته اجرایی نمایشگاه یا شرکت های میزبان شرکت کننده در نمایشگاه می تواند ارائه گردد. شما برای اخذ این نوع دعوت نامه ها باید شرکت های میزبان یا مدیریت نمایشگاه ارتباط برقرار کرده و نسبت به اخذ آن اقدام کند. برخی از این دعوت نامه ها به صورت افتخاری می باشد و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. گاهی نیز برای شرکت در نمایشگاه ها و ارائه محصولات باید هزینه های مرتبط را بپردازید. دعوت نامه نمایشگاهی در راستای پذیرش فرد متقاضی برای بازدید از نقاط مختلف کشور و همچنین عقد قراردادهای رسمی تجاری در خاک کشور مقصد می باشد. ارائه دعوت نامه به روند اخذ ویزا سرعت می بخشد. تجهیزاتی که در نمایشگاه عرب هلث نمایش داده میشود را در اینجا بخوانید.

امکانات رفاهی نمایشگاه عرب هلث

امکانات ارائه شده توسط نمایشگاه های مختلف همواره از جمله عواملی است که بسیاری از محققان را به سمت آن نمایشگاه روانه می کند. نمایشگاه عرب هلث دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی می باشد. به طوری که بسیاری از شرکت ها و مؤسسات معتبر بین المللی دنیا برای ارائه محصولات خود در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. این نمایشگاه در شهر دبی امارات که یکی از شهرهای مهم تجاری دنیا می باشد، برگزار می شود. بازدیدکنندگان این نمایشگاه می توانند از سمینارها و سخنرانی های مهم در نمایشگاه عرب هلث استفاده کنند. تورهای زیادی از کشورهای مختلف برای ارائه خدمات و بازدید از این نمایشگاه به این شهر راهی می شوند. از جمله امکانات عمومی و کلی ارائه شده در این تور ها می توان به بیمه مسافرتی، ویزای کشور مقصد، خرید بلیط هواپیما، خدمات ترانسفر، رزرو هتل و تهیه ورودی نمایشگاه اشاره کرد. این خدمات و امکانات به صورت کلی و عمومی به تمامی افراد ارائه می شود. همچنین امکانات خاص و ویژه ای برای افرادی که خواستار عقد قرارداد تجاری یا خرید محصول هستند، ارائه می شود. این امکانات شامل مشاوره و اخذ وکیل مرتبط در این زمینه می باشد.

نکات مهم در بازدید از نمایشگاه عرب هلث

نمایشگاه عرب هلث از جمله نمایشگاه های معتبر و با قدمت در کشور امارات می باشد. در این نمایشگاه شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات صنعت پزشکی و آزمایشگاهی شرکت می کنند. برای شرکت و بازدید از این نمایشگاه حتماً اطلاعات لازم برای حضور در این نمایشگاه را کسب کنید. برای ورود به نمایشگاه نیاز به ارائه کارت رسمی می باشد. برای دریافت این کارت نیاز به ارائه گذرنامه و چند قطعه عکس می باشد. در داخل نمایشگاه بروشورها و نقشه های مختلفی برای راهنمایی بازدیدکنندگان ارائه می شود، حتماً از آن ها استفاده کنید. بسیاری از هتل ها دارای سرویس های رایگان به سمت نمایشگاه می باشد. این مورد را قبل از سفر با هتل چک کنید. برای اخذ ویزای مرتبط سعی کنید چند روز قبل از عزیمت، نسبت به اخذ ویزای خود اقدام کنید.  یکی دیگر از نمایشگاه های مهم پزشکی نمایشگاه داروسازی دوسلدورف نیز میباشد.نمایشگاه عرب هلث 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است