×

نمایشگاه سبیت HANNOVER MESSE

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه سبیت HANNOVER MESSE / CEBIT Events Worldwide

توضیحات نمایشگاه سبیت HANNOVER MESSE

نمایشگاه سبیت HANNOVER MESSE

نمايشگاه سبيت (CEBIT Events Worldwide ) که امسال با نام جدید HANNOVER MESSE در تاریخ 22 الی 26 آوریل 2024 مصادف با 3 الی 7 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد , بزرگترين نمايشگاه تجاري جهان در زمينه صنايع فناوري اطلاعات ديجيتال و ارتباطات از راه دور براي زندگي و تجارت است که با هدف جلب توجه گروه هايي از قبيل صنايع، بانکها و شرکتهاي خدماتي، آژانسهاي دولتي و ... برگزار مي شود.
نمايشگاه بين المللي CeBIT يا سبيت بار ديگر در ماه مارچ سال 2015 در شهر هانوور آلمان گشايش خواهد يافت. اين نمايشگاه بزرگترين و مشهورترين نمايشگاه IT و صنعت ارتباطات در جهان است .
نمايشگاه سبيت از سال ۱۹۸۶ که براي اولين بار به صورت مستقل برگزار شد به سرعت گسترش جهاني يافته و تعداد شرکت کنندگان و بازديدکنندگان آن با وجود شرايط ناپايدار جوي در اين شهر رشدي قابل توجه داشته است.
وب سایت نمایشگاه : https://www.hannovermesse.de/en/

نمایشگاه سبیت HANNOVER MESSE

Hannover Messe مهم ترین سکوی بین المللی برای تحولات صنعتی می باشد که با ارائه نوآوری های عالی یا محصولات غیر معمول برگزار می گردد. این نمایشگاه با حضور بیش از 14.700 شرکت کنندگان دیجیتالی، بیش از66.400 شرکت کنندگان حاضر در محل نمایشگاهی با حضور بیش از 2.500 غرفه دار، بیش از 150استارت آپ با عرضه بیش از 8.000 محصول و ارائه راه حل ها برگزار می گردد. Hannover Messe دارای مجموعه گسترده ای از موضوعات متمرکز بر صنعت در زمینه شرکت های مهندسی مکانیک، مهندسی برق و فناوری اطلاعات می باشد. از آخرین پیشرفت ها در زمینه های هوش مصنوعی، مدیریت انرژی، تولید خنثی CO2 یا هیدروژن و سلول های سوختی در این نمایشگاه مطلع شوید. همچنین می توانید از دانش کارشناسان در صنایع فوق بهره مند شوید و در مورد پیشرفت های بیشتر و محصولات جدید ارائه شده با آنها در محل به بحث و تبادل اطلاعات بپردازید. دیجیتالی شدن و پایداری در صنایع فوق از موضوعات کلیدی نمایشگاه Hannover Messe می باشد. شرکت های پیشرو در جهان ازمهندسی مکانیک، مهندسی برق، لجستیک، صنایع انرژی و همچنین از بخش های نرم افزاری و فناوری اطلاعات نشان خواهند داد که چگونگی تبدیل به تولید دیجیتالی کارآمد از نظر منابع و تولید آب و هوای خنثی می تواند موفقیت آمیز باشد. تجارت جهانی پر رونق، جابجایی نامحدود کالاها و دسترسی آزاد به بازارهای جهانی از مزایای برگزاری این نمایشگاه می باشد. تجارت و بازار جهانی یکی از بزرگترین رویدادهای تجارت خارجی در جهان می باشد که اطلاعات دست اول را در اختیار سرمایه گذاران و علاقه مندان این صنعت می گذارد. در حال حاضر هوش مصنوعی به طور فعال در مهندسی کارخانه ها و مکانیک استفاده می شود و مبتکران، پروژه های اولیه را ارائه می دهند. یکپارچه سازی مدل های هوش مصنوعی، پروژه های هوش مصنوعی در طراحی اکتشاف فضایی، صرفه جویی در انرژی در حین استفاده از هوش مصنوعی، حل کردن سوالات مربوط به داده ها با استفاده از روش های هوش مصنوعی، واجد شرایط ساختن داده ها برای ترازنامه ها که آسان تر شدن تامین مالی پروژه های هوش مصنوعی را امکان پذیر می سازد از موضوعات مطرح شده در این نمایشگاه می باشد. از اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • تمرکز زیاد تصمیم گیرندگان در این نمایشگاه : دو سوم شرکت کنندگان در تصمیم گیری های مرتبط با سرمایه گذاری در شرکت های حاضر در این نمایشگاه مشارکت دارند.   
  • ساختار گسترده ای از این صنعت: Hannover  Messe بخش های اصلی صنعت از بخش های مختلف را گرد هم می آورد که از مهندسی درایوها، اتوماسیون انرژی، تحقیق، توسعه و فناوری اطلاعات صنعتی گرفته تا پیمانکاری فرعی را شامل می شود. 
  • حضور مخاطبان بین المللی: یک سوم کل بازدیدکنندگان حرفه ای از خارج ازکشور آلمان می آیند و بیش از نیمی دیگر از بازدیدکنندگان، از خارج از اتحادیه اروپا در این نمایشگاه حضور دارند. 
  • طیف گسترده ای از موضوعات: غرفه داران از طریق ارائه نوآوری ها، مشتریان شان را به دست می آورند. بازدیدکنندگان حرفه ای از نمایشگاه، Hannover Messe را مهم ترین پنجره رو به آینده صنعت می دانند.
  • اهداف تجاری روشن: بازدیدکنندگان می خواهند چیزهای جدید ببینند و تجربه کنند. از جمله اهداف اصلی بازدیدکنندگان، جستجوی نوآوری ها و روندها، تبادل تجربه و اطلاعات، شبکه سازی و ایجاد تماس های تجاری جدید است.

  • وفاداری بازدیدکنندگان:غرفه داران حقیقی حاضر در نمایشگاه فرصت دارند تا از گروه های هدف جدید استفاده کنند و روابط تجاری شان را تقویت کنند.

  • علاقه به رهبران مرتبط با فناوری ها: رهبران بازار جهانی می دانند که با حضورشان در این نمایشگاه، می توانند به عنوان یکی از مدیران اجرایی بزرگ در Hannover Messe ظاهر شوند.

  • نمایه موفق: بیش از 70 درصد از بازدیدکنندگان حرفه ای مورد بررسی اظهار داشتند که بازدید از Hannover Messe در مقایسه با بازدید از سایر نمایشگاه های تجاری صنعتی به طور قابل توجهی برای فعالیت حرفه ای آنها مفید است.

مباحث ارائه شده در نمایشگاه 
خدمات IT، سيستم هاي مخابراتي، مخابرات، سخت افزار کامپيوتر، نرم افزار، فناوري بانک، تامين مالي، اينترنت، فناوري اطلاعات، محاسبات شبکه، شبکه، فناوري کارت، سيستم هاي امنيتي، حفاظت از داده ها، تحقيق و توسعه و خدمات

برنامه های ارائه شده در نمایشگاه

  • پیش نمایش مطبوعاتی Hannover Messe به غرفه داران فرصت منحصر به فردی برای ایجاد پوشش ملی و بین المللی دو ماه قبل از شروع نمایشگاه ارائه می دهد. برعکس روزنامه نگاران از تبادل شخصی با نمایندگان صنعت سود می برند، محصولات و فناوری های جدید را کشف می کنند و در مورد آخرین نوآوری ها و روندهای صنعت، کسب اطلاعات می کنند. 

  • مراسم افتتاحیه ای در Hannover Messe برگزار می گردد. 

  • HANNOVER MESSE یک برنامه متنوع را در بسیاری از مراحل کنفرانس ارائه می دهد تا در مورد چالش های پیش روی صنعت در سطح بین المللی در زمان کمبود انرژی و مشکلات زنجیره تامین بحث می کند. علاوه بر بحث در مورد سیاست اقتصادی، تمرکز اصلی بر آخرین نتایج تحقیقات کاربردی، موارد استفاده در زمینه‌های Industry 4.0 و هوش مصنوعی و هدف مشترک تولید CO2 خنثی با استفاده از مدیریت کارآمد انرژی و هیدروژن سبز خواهد بود.

  • برای غرفه داران، شرکت کنندگان و همچنین استارت آپ ها در سالن 17 این نمایشگاه در سال 2023 ، گزینه های مختلفی برای شرکت در برنامه رویداد ارائه داده می شود تا آخرین راه حل های خود را برای روندهای فعلی صنعت مانند صنعت 4.0، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، مدیریت انرژی، تولید بدون CO2 یا سلول های هیدروژن و سوخت به نمایش بگذارند. 

  • HANNOVER MESSE میزبان موفق ترین رویداد شبکه سازی و بحث در زمینه رهبری زنان در بخش STEM است. 

  • در Hannover Messe مفاهیم تازه و راه حل های نوآورانه قابل مشاهده است.به ویژه ایده های الهام گرفته شده، افتخارات ویژه ای دریافت می کنند. مغزهای متفکر در زمینه فناوری پیشرو برای دریافت جوایز در این نمایشگاه حضور دارند.

     

     

    
     


پلن های نمایشگاه سبیت HANNOVER MESSE
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    تولید افزودنی ها

    فناوری اتوماسیون و حسگرها

    تولید کربن خنثی

    ابرها و زیر ساخت ها

    هوای فشرده و خلا

    انرژی دیجیتالی و بهره وری انرژی 

    سکوهای دیجیتالی

    فناوری های مرتبط با درایوها

    زیرساخت های حمل و نقل

    زیر ساخت های شارژ

    مهندسی و نرم افزارهای اداری

    قدرت سیال

    جابجایی ها و مونتاژها

    هیدروژن ها و پیل های سوختی

    مشاوره و فناوری اطلاعات 

    امنیت فناوری اطلاعات 

    اینترنت صنعتی

    طراحی سبک وزن

    فناوری های خطی

    اتوماسیون لجستیک

    فناوری اطلاعات لجستیک

    پلاستیک و مواد نوآورانه

    خودکارسازی فرآیندها

    قطعات فلزی و راه حل ها

    استارت آپ ها

    رباتیک ها

    تحقیقات و توسعه های مرتبط با نمایشگاه  

    تجارت و سرمایه گذاری 

    دیجیتالی شدن و پایداری

    کاربرد هوش مصنوعی در مهندسی کارخانه ها و مکانیک، کاربرد هوش مصنوعی در طراحی اکتشاف فضایی 

    یکپارچه سازی مدل های هوش مصنوعی

     

     

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

 نمایشگاه سخت افزار hardware show CIHS

نمایشگاه سخت افزار hardware show CIHS

نمایشگاه سخت افزار hardware show CIHS تاریخ برگزاری این نمایشگاه از 21 الی 23 اکتبر 2024 مصادف ب ...

از تاریخ 1403/7/30 تا تاریخ 1403/8/2
همین الان رزرو کن
نمایشگاه اطلاعات و ارتباطات چند رسانه ای هند

نمایشگاه اطلاعات و ارتباطات هند INFOCOMM

نمایشگاه اطلاعات و ارتباطات هند INFOCOMM در تاریخ 25 الی 27 اکتبر 2023 مصادف با 3 الی 5 آبان ماه 140 ...

از تاریخ 1401/6/14 تا تاریخ 1401/6/16
همین الان رزرو کن
نمایشگاه بین المللی باند ارتباطات

نمایشگاه بین المللی باند ارتباطات هلند BROADBAND WORLD FORUM

این نمایشگاه از تاریخ 18 الی 20 اکتبر 2022 در آمستردام هلند برگزار می شود. تیم انجمن جهانی پهن باند ...

از تاریخ 1401/7/26 تا تاریخ 1401/7/28
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است