×

نمایشگاه داروسازی Expopharm

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه داروسازی Expopharm / expopharm

توضیحات نمایشگاه داروسازی Expopharm

نمایشگاه داروسازی Expopharm

این نمایشگاه در تاریخ 09 الی 12 اکتبر 2024 (مصادف با 18 الی 21 مهر 1403) در مونیخ-آلمان برگزار می گردد.

 

وب‌سایت نمایشگاه در لینک * https://www.expopharm.de/messe/apotheken/event.php?pg=main&setlang=en * قابل مشاهده است.

     Expopharm، نمایشگاه تجاری پیشرو در اروپا برای بازار دارو، مکان مناسبی برای تبادل آزاد دانش، ایده ها و اطلاعات است. گردهمایی اکسپوفارم (Expopharm) تمام یافته‌ها و نوآوری‌های مهم در بازار داروسازی را برای کل افراد شاغل در زنجیره تامین دارو ارائه می‌کند. محصولات، خدمات و راه حل های حدود 500 غرفه دار در Expopharm مونیخ دردسترس است. همچنین می‌توانید یک برنامه سخنرانی فشرده و معتبربا بیش از 100 سخنران را تجربه کنید و دانش زیادی را در مدت زمان کوتاهی به دست آورید. تبادل نظر با همکاران و مشارکت با آن‌ها نیز می‌تواند جذاب باشد. در کنفرانس داروسازان آلمان (German Pharmacists' Conference)، که همزمان با Expopharm آلمان برگزار می شود، گردانندگان مراقبت های بهداشتی و نمایندگان حرفه ای مسیر آینده این صنعت را شرح می‌دهند.

     نمایشگاه برتر داروسازی در اروپا، Expopharm، طیف گسترده ای از فرصت ها را برای نمایش کالاها، فناوری ها و خدمات حوزه داروسازی ارائه می دهد. نمایشگاه داروسازی اکسپوفارم (Expopharm)، معمولاً هر سال در آلمان برگزار می‌شود و طیف گسترده‌ای از شرکت‌کنندگان از قبیل تولیدکنندگان، عمده‌فروشان، داروسازان، شرکت‌های داروسازی و متخصصان صنعت داروسازی را گرد هم می‌آورد. Expopharm علاوه بر یک فضای نمایشگاهی بزرگ، فرصت هایی را برای توسعه کسب و کار حرفه ای، تیم‌سازی، و تبادل دانش فراهم می کند. نمایشگاه Expopharm تاکید زیادی بر نمایش جدیدترین پیشرفت‌ها در تجهیزات پزشکی و فناوری صنعت دارو دارد. این نمایشگاه تجاری به غرفه داران این فرصت را می دهد تا جدیدترین تجهیزات پزشکی و مراقبت های بهداشتی خود را به طیف گسترده ای از سهامداران صنعت به نمایش بگذارند، که شامل توسعه دارو، روش‌های تولید، بسته‌بندی و توزیع، و پلت‌فرم‌های پزشکی از راه دور است. Expopharm علاوه بر نمایش محصولات، از طریق جلسات آموزشی و کنفرانس ها، بستری برای توسعه حرفه ای و تبادل دانش ارائه می دهد.

     بحث در مورد موضوعاتی مانند مراقبت از بیمار، بازاریابی دارویی، انطباق با مقررات، و پیشرفت های این صنعت اغلب توسط کارشناسان در این زمینه انجام می شود. بینش‌های مربوط به پیشرفت‌های نوظهور، شیوه‌های برتر رمانی، و به‌روزرسانی‌هایی که بر صنعت داروسازی تأثیر می‌گذارند، در دسترس شرکت‌کنندگان است. اکسپوفارم آلمان (Expopharm) به عنوان مرکز توسعه تجارت و مشارکت بین‌المللی در بخش داروسازی فعالیت می کند. ارتباط با تامین کنندگان، توزیع کنندگان، مشتریان و شرکای تجاری احتمالی برای شرکت کنندگان امکان پذیر است. علاوه بر این، وجود یک نمایشگاه بین‌المللی مثل Expopharm، در ترویج ارتباطات و همکاری بین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، سهامداران صنعت و داروسازان ضروری است. داروسازان می توانند با شرکت در نمایشگاه داروسازی اکسپوفارم (Expopharm) آلمان  با تامین کنندگان و تولیدکنندگان دارویی تعامل داشته باشند، کالاها و خدمات جدید را لمس کنند و با جهتگیری‌های جدید بازار همراه شوند. با در نظر گرفتن همه موارد فوق، Expopharm طیف وسیعی از پلتفرم‌ها، از جمله نمایش محصولات و دوره‌های آموزشی را در اختیار صنعت داروسازی قرار می‌دهد.

     بسیاری از نمایشگاه ها، کنفرانس ها و جلسات آموزشی در نمایشگاه داروسازی مونیخ، Expopharm، به طور معمول طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند. از جمله موضوعات مهمی که Expopharm ارائه می دهد عبارتند از:

- محصولات دارویی و نوآوری‌ها: پیشرفت‌های فعلی صنعت دارو، تکنیک‌های تولید، نوآوری‌های بسته‌بندی و توزیع، و همچنین دستگاه‌های پزشکی، داروها و راه‌حل‌های مراقبت‌های بهداشتی به نمایش گذاشته می‌شوند.

- سلامت دیجیتال و پزشکی از راه دور: نمایش ابزارهای پیشرفته و راه حل های دیجیتال، از جمله پلت فرم های پزشکی از راه دور، ابزارهای سلامت دیجیتال و نوآوری های سلامت الکترونیک، در صنایع داروسازی و مراقبت های بهداشتی.

- انطباق با مقررات و تضمین کیفیت: این بخش از اکسپوفارم در مورد چگونگی اطمینان از ایمن بودن و موثر بودن محصولات و همچنین رعایت استانداردهای کنترل کیفیت و مقررات دارویی صحبت می کند.

- بازاریابی و فروش: درک مشتری، روش های فروش و استراتژی های بازاریابی در صنعت داروسازی.

- مراقبت از بیمار و مراقبت های بهداشتی: تمرکز بر بهبود نتایج و دسترسی بیمار به مراقبت های بهداشتی، و همچنین مراقبت های بیمارمحور و خدمات دارویی.

- پیشرفت‌های صنعت و بینش از بازار: بررسی مباحث نوین، پویایی بازار، و چشم انداز بخش داروسازی، همراه با گفتگو در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی و تحولات بازار.

- تمرین و توسعه حرفه ای: مهارت های بالینی، مشاوره بیمار و فرصت های رشد حرفه ای از جمله موضوعاتی است که در این جلسات برای داروسازان مورد بررسی قرار می گیرد.

- مدیریت و توزیع زنجیره تامین دارو: این بخش از نمایشگاه داروسازی اکسپوفارم آلمان در مورد تاکتیک های توزیع، تدارکات زنجیره تامین دارو و همکاری بین تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و داروخانه ها صحبت می کند.

- مراقبت های بهداشتی و ابتکارات بهداشت عمومی: تجزیه و تحلیل واکنش های صنعت به نگرانی های بهداشت جهانی و همچنین سیاست های مراقبت های بهداشتی و ابتکارات بهداشت عمومی.

 

موضوعات مورد ارائه در نمایشگاه داروسازی Expopharm:

- دمنوش های گیاهی

- لامپ های تخصصی پزشکی

- تجهیزات دارویی و داروسازی

- محصولات پرستاری

- داروهای دامپزشکی

- ویتامین ها و مکمل‌های غذایی

- لوازم مربوط به دندان مصنوعی

- محصولات مراقبت شخصی

- گرما درمانی

- سیستم های اندازه گیری دز دارو

- داروها و لوازم ضد بارداری

- تشخیص طبی

- مواد غذایی رژیمی

- واکسن ها

 

مزایای شرکت داروسازان و تجار حوزه داروی ایرانی:

ایجاد روابط تجاری، سرمایه گذاری مشترک، و همکاری استراتژیک با توزیع کنندگان جهانی و شرکت های داروسازی، و همچنین قرارگیری در جریان جدیدترین پیشرفت‌های سلامت دیجیتال، فناوری‌های دارویی و محصولات نوآورانه مراقبت‌های بهداشتی از مهمترین دلایل حضور داروسازان و تجار ایرانی صنعت دارو در نمایشگاه داروسازی Expopharm است. شناخت فرصت‌های صادراتی بالقوه و بررسی بازارهای جدید برای تجهیزات پزشکی و دارویی ایران نیز بسیار بااهمیت است. تعامل مستقیم با مشتریان، توزیع کنندگان و شرکای احتمالی در نمایشگاه برای ایجاد فرصت های خرید و فروش از دیگر مزایای شرکت در اکسپوفارم آلمان است.

 



پلن های نمایشگاه داروسازی Expopharm
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    - تهویه هوا

    - مراقبت از نوزاد

    - محصولات کودکان

    - باند و پانسمان

    - محصولات مراقبت شخصی

    - درمان بیماری ها و سرماخوردگی

    -داروها و لوازم ضد بارداری

    - مراقبت از دهان و دندان

    - پاکیزگی دندان مصنوعی

    - وسایل و لوازم دندان مصنوعی

    - تشخیص طبی

    - پوشک

    - مواد غذایی رژیمی

    - مواد ضد عفونی کننده

    - سیستم های اندازه گیری دُز دارو

    - داروها

    - سیستم های اطلاعاتی اورژانس

    - مکمل های غذایی

    - گرما درمانی

    - داروهای هومیوپاتی

     - مرطوب کننده ها

    - تجهیزات آزمایشگاهی

    - لامپ های تخصصی پزشکی

    - درمان های طبیعی

    - محصولات پرستاری

    - امکانات داروخانه ها

    - توانبخشی

    - سرم ها

    - دمنوش های گیاهی

    - واکسن ها

    - داروهای دامپزشکی

    - ویتامین ها

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه بیوتکنولوژی و تجهیزات آزمایشگاهی

نمایشگاه بیوتکنولوژی و تجهیزات آزمایشگاهی توکیو

نمایشگاه پیشرو در آسیا برای علوم زیستی و بیوتکنولوژی در تاریخ 9 الی 11 جولای 2025 مصادف با 18 الی 20 ...

از تاریخ 1404/4/18 تا تاریخ 1404/4/20
همین الان رزرو کن
نمایشگاه انتقال خونISBT

نمایشگاه انتقال خونISBT

سی و هشتمین کنگره بین المللی ISBT در بارسلون اسپانیا از 23 تا 27 ژوئن 2024 مصادف با 3 الی 7 تیر 140 ...

از تاریخ 1403/4/3 تا تاریخ 1403/4/7
همین الان رزرو کن
کنگره قلب و عروق هسته ایICNC

کنگره قلب و عروق هسته ایICNC

کنفرانس بین المللی قلب و عروق هسته ای و سی تی قلب (ICNC-CT) در تاریخ 19 الی 21 می 2024 مصادف با 30 ا ...

از تاریخ 1403/2/30 تا تاریخ 1403/3/1
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است