×

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چراکه همه چیز این شهر دوست داشتنی و هیجان انگیزه، از سواحل شنی بکر و استراحتگاه های مجلل گرفته تا مکان های تاریخی و غذاهای فوق العاده خوشمزه. شما میتونید از طریق سفر به آنتالیا به طور کامل در شگفتی های طبیعی و دست ساز شهر غرق بشید. اما قبلش لازمه راهنمای صفر تا صد تور آنتالیا رو بخونید. دونستن این اطلاعات میتونه به شما کمک کنه که از سفر خود نهایت لذت رو ببرید. برای اطلاع از نحوه شرکت در نمایشگاه مواد غذایی آنوگا به لینک قبل مراجعه کنید.

صفر تا صد تور آنتالیا

آنتالیا، پنجمین شهر بزرگ ترکیه است که در حدود 450 کیلومتری جنوب استانبول قرار گرفته. فضای عالی این شهر، باعث شده که سالانه میلیون ها بازدید کننده رو به جاذبه های گردشگری این شهر مثل گلف بلک، رفتینگ، سافاری با جیپ، پاراسل و هزاران تفریح در این شهر دعوت کنه و باعث سود سالانه میلیون ها لیر برای کشور ترکیه شده. در طول تعطیلات، همیشه احساس میکنید در مکانی با امکانات نامحدود قدم میزنید. این شهر برای مدت طولانی در تاریخ، خانه بسیاری از تمدن های مختلف از دوران اولیه بشریت تا آخرین امپراتوری ها بوده. در کنار جاذبه های تاریخی، این شهر شگفتی های طبیعی زیادی از جمله ساحل دودن، ماناوگات و ده‌ ها آبشار دیگه برای بازدید داره. اما چگونه به شهر زیبای آنتالیا سفر کنیم؟ راه های مختلفی برای سفر از ایران به آنتالیا وجود داره. لیست بهترین هتل 5 ستاره آنتالیا در لینک قبل میجود میباشد.در این قسمت برخی از رایج ترین گزینه های تور آنتالیا به همراه هزینه های تخمینی رو برای شما آوردیم:

  • تور آنتالیا از طریق هواپیما

راحت ترین و پرطرفدارترین راه برای سفر از ایران به آنتالیا، هوایی هستش. اما هیچ پرواز مستقیمی از ایران به آنتالیا وجود نداره، بنابراین تور آنتالیا اغلب در مسیر پرواز یک یا چند توقف دارن. هزینه پرواز رفت و برگشت از ایران به آنتالیا بسته به ایرلاین، تاریخ سفر و زمان رزرو میتونه متفاوت باشه. به عنوان مثال: از سپتامبر 2021، میانگین هزینه بلیط رفت و برگشت از تهران به آنتالیا حدود 15 تا 34 میلیون تومن در ترکیش ایرلاینز هست، در حالی که یک بلیط رفت و برگشت در قطر ایرویز میتونه حدود 10- 15 میلیون تومن هزینه داشته باشه.

  • تور آنتالیا از طریق اتوبوس

گزینه دیگه سفر به انتالیا با اتوبوس هستش. چندین شرکت اتوبوسرانی وجود دارن که مسیرهای مستقیم از تهران به آنتالیا رو ارائه میدن که زمان سفر بین 36 تا 48 ساعت طول میکشه. هزینه بلیط اتوبوس یک طرفه بسته به شرکت اتوبوسرانی میتونه از 25 تا 30 میلیون تومن متغیر باشه.برای مشاهده جاهای دیدنی آنتالیا لینک قبل را کلیک کنید.

  • تور آنتالیا از طریق قطار

اگرچه مسیر قطار مستقیمی از ایران به آنتالیا وجود نداره، اما میتونید با قطار از تهران به آنکارا در ترکیه برید و سپس با اتوبوس یا هواپیما به سمت آنتالیا حرکت کنید. هزینه بلیط قطار یک طرفه از تهران به آنکارا از 15 میلیون تومن شروع میشه و بسته به سطح امکانات تا 30 میلیون تومن هم ادامه داره.

  • تور انتالیا از طریق ماشین

اگر قصد سفر جاده ای دارید، میتونید از ایران به آنتالیا رانندگی کنید. فاصله تهران تا آنتالیا تقریباً 2500 کیلومتر (1550 مایل) هستش و سفر میتونه تا 30 ساعت طول بکشه. برای عبور از مرز باید ویزاها و مجوزهای لازم رو دریافت کنید و از شرایط و مقررات مختلف جاده در طول مسیر آگاه باشید که خیلی این روش به صرفه نیست.

تور آنتالیا uall لحظه آخری

برای کسانی که دیر اقدام به رزرو تور کردن تور های لحظه اخری آپشن های ویژه ایی به حساب میاد،خیلی از مجموعه های گسترده رزرو تور این آپشن بزرگ و برای مشتریان لحظه اخری خودشون در نظرمیگیرند.

مواردی که در تور ترکیه آنتالیا حتما باید توجه کنید

اگر قراره به زودی به آنتالیا سفر کنید، قبل از مشاهده ی قیمت تور آنتالیا و رزور تور چندین نکته وجود داره که باید در نظر داشته باشید. از جمله این نکات موارد زیر هست:

  1. آب و هوا

آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های طولانی و گرم و زمستان های معتدل هستش. بهترین زمان برای سفر با تور آنتالیا در بهار یا پاییزه که هوا مطبوع و جمعیت کمتره. با این حال، اگر قصد دارید در ماه های تابستان به این شهر سفر کنید، برای دما و رطوبت بالا آماده باشید.

  1. ایمنی

آنتالیا به طور کلی شهری امن برای گردشگران است، اما همیشه مهمه که برای اطمینان از ایمنی خود اقدامات احتیاطی انجام بدید. مراقب محیط اطراف خود باشید و از پیاده روی تنها در شب در مناطق ناآشنا خودداری کنید. اشیای قیمتی خودتون رو ایمن نگه دارید و در صورت وجود از گاوصندوق هتل استفاده کنید.

  1. ارز و نرخ ارز

واحد پول رسمی ترکیه، لیر ترکیه است. بهتره قبل از ورود به آنتالیا ارز خود را مبادله کنید یا در بدو ورود از دستگاه خودپرداز پول برداشت کنید. از نرخ ارز آگاه باشید تا بیش از حد پول همراتون نباشه.

  1. زبان

زبان رسمی ترکیه ترکی هست، اما بسیاری از مردم آنتالیا به زبان انگلیسی و سایر زبان ها صحبت میکنن. با این حال، یادگیری برخی از عبارات پایه ترکی مانند Merhaba به معنای سلام و یا Teşekkür ederim به معنای متشکرم، ایده خوبیه تا احترام به فرهنگ محلی رو نشون بدید و ارتباط رو آسون تر کنید.

  1. فرهنگ و آداب

ترکیه کشوری عمدتاً مسلمانه و رعایت آداب و رسوم و سنت های محلی بسیار مهمه. هنگام بازدید از مساجد یا مکان های مذهبی دیگر پوشش کامل داشته باشید و قبل از ورود کفش های خودتون رو در بیارید. سعی کنید آداب و رسوم محلی این کشور، مثل استفاده از دست راست برای غذا خوردن رو رعایت کنید.

  1. حمل و نقل

آنتالیا از لحاظ سیستم حمل و نقل، بسیار توسعه یافته است و شما میتونید برای جابه جایی در داخل شهر از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. حتماً قبل از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در سفر مسیر و کرایه ها رو بررسی کنید.

  1. جاذبه های گردشگری

همون طور که میدونید، شهر آنتالیا چندین جاذبه گردشگری محبوب از جمله مکان های دیدنی تاریخی، موزه ها و شگفتی های طبیعی داره. برای رفتن به این مکان ها، از قبل تحقیق و برنامه ریزی کنید. چون بسیاری از آنها نیاز به بلیط قبلی دارن یا ساعات کاریشون محدوده.

راهنمای سفر به آنتالیا

آب و هوای آنتالیا از فروردین تا اواخر تیر خیلی خوبه، شن و ماسه نرم و طلایی هست و دریا در بیشتر نقاط گرم و آرومه و میتونه زمان مناسبی برای گرفتن آفتاب بدون گرما زدگی باشه و طبیعی هست که در این ایام قیمت تور انتالیا کمی بیشتر از بقیه ی ایام سال باشه. اما هر چه از مرکز آنتالیا دور بشید، جاذبه های تاریخی رو نمیبینید اما در عوضش میتونید زیبایی‌ های شگفت ‌انگیزی رو در پارک‌ های ملی آن کشف کنید. در این بخش یک راهنمای تور آنتالیا رو برای شما تنظیم کردیم تا همه ی چیزهای دیدنی این شهر زیبا رو تجربه کنید.

کجا بمونید؟

بلک، نزدیک به مرکز شهر و فرودگاه، مکان عالی برای اقامت هستش. در اونجا میتونید استراحتگاه‌ های مجلل به همراه سواحل خصوصی پیدا کنید. اگه مشکلی با دور بودن سواحل ندارید، محله قدیمی آنتالیا، کالیچی رو در نظر بگیرید. حس یک پناهگاه پنهان در دیوارهای تاریخی شهر رو داره. در اینجا هتل های کوچک، خانه های ییلاقی و حتی خانه های درختی برای اجاره هست. در سمت دیگه، شهر سیده، یک شهر تفریحی مدرن که در میان انبوهی از خرابه ‌های باستانی ساخته شده. در اینجا نیز استراحتگاه ‌های فراوانی در امتداد ساحل قرار گرفتن. باز هم اگه قصد دارید از ازدحام جمعیت رها بشید، در تور آنتالیا به سمت شهر کاس یعنی دورترین نقطه استان برید. در کنار سواحل، تخت خواب های کوچکی هست که همراه با استراحت، میتونید غذاهای ترکی خوشمزه هم میل کنید.

در تور آنتالیا از کجا دیدن کنیم؟

اگه بچه ‌های کوچک دارید، یک یا دو روز رو در یک پارک آبی برای خسته کردن آن ‌ها بگذرونید. به دنبال یک هیجان بیشتر در سفر خود به شهر آنتالیا هستید؟ بچه لاک ‌پشت‌ هایی که در یکی از مکان ‌های لانه ‌سازی در امتداد سواحل از تخم بیرون میان رو تماشا کنید. فقط در صورتی اونها رو میبینید که در اواخر فصل بهار به اونجا برید. در کنارش به شهر سیده برید و غواصی در میان مجسمه های غوطه ور درویش ها، سربازان و خدایان باستانی در موزه زیر آب رو تجربه کنید. همچنین آبشارهایی رو در منطقه محلی شهر آنتالیا پیدا خواهید کرد. مشهورترین آنها آبشار 18 متری کورشونلو در حدود 12 مایلی خارج از شهره، حتی در اواسط تابستان به طرز باشکوهی خنکه.

در شهر آنتالیا چه غذایی بخوریم؟

آنتالیا مرکز پرورش گوجه فرنگی ترکیه است و اکثر غذاهای محلی بر پایه ماهی و سبزیجات تازه درست میشه. در سفر با تور انتالیا رستوران‌ های سنتی زیادی میتونید پیدا کنید و عصر دل انگیزتون رو در میان بشقاب‌ های مزه‌ بگذرونید. قبل از ناهار، سالاد پیاز رو امتحان کنید، که با لوبیا سفید، پیاز، گوجه فرنگی و جعفری درست میشه. از غذاهای محلی خوشمزه که میتونید در سفر به انتالیا سرو کنید، شامل چند مورد زیر هست:

کوفته ترکی: کوفته هایی هستن که با گوشت چرخ کرده یا بره مخلوط با ادویه و سبزی درست میشن.

-لاهماجون: یه نوع غذای نازک و ترد مثل پیتزاست که روی آن گوشت چرخ کرده، پیاز، گوجه فرنگی و ادویه جات میریزن.

-شیش کبابی: این غذای محبوب ترکی که با تکه های گوشت کبابی (معمولا بره) روی سیخ درست میشه

-بالیک: ماهی کبابی (معمولاً ماهی باس یا ماهی خال مخالی) همراه با کاهو، پیاز و گوجه فرنگی سرو میشه.

-اسکندر کباب: یکی دیگه از غذاهای محبوب ترکی هست که با گوشت تکه ‌شده (معمولاً گوشت گاو یا بره) پخته و در بشقاب با برنج سرو میشه.

بازار های آنتالیا

توی بازارهای آنتالیا میتونید مجموعه ای متنوع و رنگارنگ از صنایع دستی ترکیه تا لوازم مد روز رو پیدا کنید و سوغاتی های عالی با قیمت مناسب تر از پاساژ های این شهر برای عزیزانتون تهیه کنید. اگه نمیدونید بهترین بازارها در تور آنتالیا در کجا واقع شدن، لیست زیر رو از دست ندید.

-بازار کالیچی

بازار کالیچی که به بازار شهر قدیمی نیز معروفه، در قلب منطقه تاریخی آنتالیا واقع شده. این بازار یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بازارهای شهره که قدمت آن به دوران عثمانی برمیگرده. زمانی که وارد بازار میشید یه سری کوچه ‌های باریکی رو میبینید که در هر کدوم از اونها تعدادی مغازه ‌های کوچکی جای گرفتن و همه چیز از جواهرات و سرامیک گرفته تا ادویه جات و منسوجات میفروشن. یکی از پرطرفدارترین اجناس برای خرید در بازار کالیجی، فرش ترکی هست. این فرش های دستباف با استفاده از تکنیک های سنتی ساخته و در رنگ ها و اندازه های مختلف تولید میشن. علاوه بر این، این بازار مکانی عالی برای خرید سوغاتی هایی مثل ست قهوه ترکی، لیوان چای و بشقاب های تزئینی هستش.

-بازار آنتالیا

بازار آنتالیا که به سه شنبه بازار نیز معروفه، یکی از بزرگترین بازارهای روباز شهره. هر سه شنبه در محله لیمان برگزار میشه و مردم محلی و گردشگران رو به یک اندازه جذب میکنه. این بازار نسبت بازارهای دیگه خیلی شلوغه. چون اکثر فروشندگان محصولات جدید و نو، مثل پوشاک، کفش و اقلام خانگی میفروشن. یکی از جذابیت های سفر به انتالیا قسمت غذاست که در آن میتونید انواع غذاهای لذیذ ترکی مثل کباب ترکی، باقلوا و میوه های خشک رو پیدا کنید.

-بازار سیده

این بازار در شهر سیده برگزار میشه که با آنتالیا حدود یک ساعت با ماشین فاصله داره. به دلیل موقعیت زیبای خود در سواحل مدیترانه و انتخاب گسترده کالاها، مقصدی محبوب برای گردشگران است. بازار سیده هر شنبه و یکشنبه بازه و فروشندگانی در آن حضور دارن که همه چیز رو از جواهرات دست ساز و کالاهای چرمی گرفته تا محصولات تازه و ادویه جات میفروشن. یکی از نکات برجسته بازار سیده، بخش عتیقه است که در آن میتونید انواع اقلام منحصر به فرد و غیر معمول مانند سکه های قدیمی، سرامیک و جواهرات رو در آن پیدا کنید.

-بازار لارا

بازار لارا در محله لارا آنتالیا قرار داره و یکی از مدرن ترین و مجلل ترین بازارهای شهره. این یک مقصد عالی برای مردم محلی و گردشگران تور آنتالیا هست. چراکه این بازار دارای مجموعه وسیعی از مغازه ‌ها و بوتیک‌هاست که لباس ‌ها، جواهرات و اکسسوری ‌های پیشرفته میفروشن. یکی از بخش های هیجان انگیز بازار لارا، بخش طراحان هست که در آن میتونید لباس و لوازم جانبی معروف ترین طراحان برتر ترکیه رو پیدا کنید. در بین مغازه ها کافه ‌ها و رستوران‌های متنوعی قرار داره که یک مکان عالی برای استراحت و خوردن غذاست.

-بازار آبشار دودن

بازار آبشار دودن در نزدیکی آبشار دودن، یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا هست. در این بازار شما میتونید طیف گسترده ای از کالاها از جمله صنایع دستی سنتی ترکیه، پوشاک و لوازم جانبی پیدا کنید. یکی از نکات برجسته بازار آبشار دودن، انتخاب جواهرات دست سازه که شامل اقلامی از نقره، طلا و سنگ های قیمتی است.

مناطق گردشگری آنتالیا

آنتالیا با بیش از 200 ساحل، یکی از محبوب ترین سواحل خورشید پرستان و طرفدارهای پوست برنزه هست. برای بسیاری از افراد، دراز کشیدن روی ماسه های طلایی در کنار شنیدن صدای دلنشین امواج و نوازش پوستشان توسط نور خورشید همون چیزی هست که در رویاها به آن فکر میکردن. با این حال، برخی دیگه ترجیح میدن به شهر برگردن و مناطق گردشگری رو کشف کنن. از بهترین مناطق گردشگری در تور انتالیا رو در زیر براتون لیست کردیم:

  • کاله ایچی

در زبان ترکی کاله ایچی به معنی داخل قلعه است یعنی همان بافت تاریخی شهر آنتالیا. یکی از پرطرفدار ترین مناطق گردشگری آنتالیا همین منطقه کاله ایچی هست. آنتالیا هم مانند خیلی از شهر های قدیمی دیگه، بافت تاریخی دارد که محله ها و خانه‌های قدیمی آن نمادی از حضور رومیان، در گذشته ی این شهر است. کاله ایچی کوچه‌های سنگ‌فرش و پیچ‌ در پیچی دارد که قدم‌ زدن در آن شما را به گذشته می‌برد.

  • شهر قدیمی مارینا

زمانی که وارد شهر مارینا میشید، قایق ‌هایی رو میبینید که به آرامی لنگر انداختن، تکان میخورن و منتظر حرکت هستن. رستوران های محلی زیادی در شهر آنتالیا هست که چشم اندازهای خیره کننده ای از شهر مارینا رو نمایش میذارن، جایی که مسافران میتونن استراحت کنن و از غذاهای دریایی تازه لذت ببرن. حتما در تور انتالیا سوار یکی از قایق ها بشید و از یک سفر کوتاه 2 ساعته در حوالی بندر مارینا لذت ببرید.

  • دروازه های هادریان

دروازه ‌های هادریان بنای تاریخی شگفت انگیزی هست که قدمت آن به سال 130 پس از میلاد برمیگرده و برای بزرگداشت دیدار امپراتور هادریان ساخته شده. دروازه هادریان علاوه بر اینکه یک یادگاری زیبا از زمان گذشته است، محله جذاب و تاریخی آنتالیا رو نیز نشون میده. این دروازه‌ های زیبا قبلاً بخشی از دیوارهای بیرونی شهر بودن و شهروندان باستانی در اینجا زندگی میکردن.

  • آبشار دودن

این مجموعه زیبا از آبشارها در 7.5 مایلی شمال شرقی شهر آنتالیا قرار داره و چیزی بیش از شگفتی های طبیعی است. این آبشارها پناهگاهی برای حیات وحش محلی و پرندگانی هستش که در کنار آب لانه میکننن. برای دیدن این منطقه جذاب از نزدیک، میتونید با قایق از بندر آنتالیا به سمت آبشار دودن برید.

  • موزه آنتالیا

موزه بزرگ باستان شناسی آنتالیا که بیش از 5000 اثر هنری رو پوشش میده، به عنوان یکی از بزرگترین موزه های ترکیه شناخته شده. این مجموعه دارای ترکیبی از سالن‌ های نمایشگاه، باغ ‌ها و گالری ‌های متنوع است از سمت دیگه مکان ‌های حفاری زنده در امتداد یک نوار ساحلی طولانی از مدیترانه مشاهده میکنید. این بدان معناست که شما تا آنجا که چشم کار میکنه، زیبایی میبینید و بوی خاک و تاریخ رو هم در هوا استشمام میکنید.

جاذبه های طبیعی آنتالیا

در حالی که طعم دلپذیر و اصیل غذاها و قهوه ی ترکی رو تجربه میکنید، مطمئنا در فرهنگ قدیمی و غنی این شهر زیبا هم غوطه ور میشید! اما برای تجربه ی یک سفر لذت بخش در این شهر می تونید چیزای بیشتری رو تجربه کنید که الان از اونها خبر ندارید! اگه از ما بپرسید: در تور آنتالیا کجا بریم؟ خواهیم گفت آنتالیا جاذبه های طبیعی و توریستی زیادی برای دیدن داره که در ادامه چند مورد از بهترین اونها رو براتون گلچین کردیم.

-آبشار کورشونلو

این آبشار در میان جنگلی انبوه قرار گرفته و اطراف آن را فضای سرسبز احاطه کرده. از کوه ‌های توروس سرازیر میشه و قبل از فرو رفتن در استخر از پله‌ های سنگی پایین میاد. خیلی منطقه قشنگیه. شما میتونید از پیک نیک در سواحل چمنی اطراف لذت ببرید.

- پارک ملی کوپرولو کانیون

این پارک ملی در حدود 100 کیلومتری آنتالیا قرار داره و زیستگاه گونه های گیاهی مختلفی از جمله درختان کاج، درختان سرو و ارس هستش. شما میتونید در این پارک به فعالیت های فضای باز مثل پیاده روی، کمپینگ، رفتینگ، قایق رانی و ماهیگیری بپردازید.  

-پارک ملی الیمپوس

 این پارک ملی در سواحل مدیترانه قرار داره و دارای سواحل زیبا، آب های شفاف و ویرانه های باستانی هست. حتماً در جنگل های پارک پیاده روی کنید و یا در یکی از سواحل خلوت آن به استراحت بپردازید.

-کوه های توروس

کوه های توروس رشته کوهی در جنوب ترکیه است که حدود 1000 کیلومتر از دریای اژه تا مرز سوریه امتداد داره. کسانی که عاشق صخره نوردی و کوهنوردی در تور آنتالیا هستن، پیشنهاد میکنیم که این مکان رو از دست ندن. این کوه ها نیز منبع مهم آب برای جنوب ترکیه است. رودخانه های متعددی از این کوه ها سرچشمه میگیرن و آب کشاورزی رو تأمین میکنن.

- تنگه ساکلیکنت

این تنگه یک مقصد گردشگری فوق العاده جذاب در سفر به انتالیا هست، به خصوص در ماه های تابستان که شما میتونید در آب های یخی رودخانه خنک بشید. آب این تنگه کریستالی شفافه و رنگ فیروزه ای زیبایی داره. میتونید با قدم زدن در امتداد مسیرهای چوبی آن یا با قایق سواری در رودخانه، این تنگه جذاب رو کشف کنید. علاوه بر زیبایی طبیعی، این مکان چندین رستوران و کافه هم داره که میتونید از غذاهای سنتی ترکی نوش جان کنید.

-آسپندوس

این شهر باستانی در حدود 40 کیلومتری شرق آنتالیا قرار داره. یک تئاتر رومی داره که قدمت آن به قرن دوم پس از میلاد برمیگرده که امروزه از آن برای کنسرت ها و اجراها استفاده میشه.

بهترین هتل های آنتالیا

در تور آنتالیا میتونید انواع هتل ها با امکانات و خدمات مختلف رو با توجه به بودجه و یا سلیقه تون پیدا کنید. برخی از جالب‌ترین هتل ‌های آنتالیا بر فراز سواحل ساخته شدن، بنابراین شما حتی مجبور نیستید لابی رو برای دیدن شگفتی های طبیعی ترک کنید که البته هرچی به این ویژگی ها اضافه میشه، نیاز به بوجه ی بیشتری برای سفر هست! به ‌علاوه، هر کجا که بخوایید اقامت کنید، با کمی پیاده روی میتونید به این مکان ها دسترسی داشته باشید. بیایید یه مروری روی بهترین هتل ها برای تعطیلات تابستانه در آنتالیا داشته باشیم:

1.  هتلRixos Downtown Antalya

این هتل مجلل در قلب آنتالیا قرار داره و دارای 360 اتاق و سوئیت هست که همگی جادار و زیبا با امکانات مدرن مثل تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و وای فای رایگان مجهز شدن. اتاق ‌ها دارای منظره رو به شهر یا دریا هستن و برخی از آنها بالکن خصوصی نیز دارن.

2. هتل Titanic Beach Lara

یک استراحتگاه 5 ستاره با امکانات درجه یک که در لارا واقع شده. یکی از ویژگی‌ های منحصربه‌ فرد این هتل اینه که دکور آن با تم تایتانیک ساخته شده و دسترسی مستقیم به دریا داره. در این هتل سرگرمی مختلفی از جمله موسیقی زنده، شب های دی جی و نمایش های رقص برگزار میشه.

3. هتل Delphin Imperial Lara

این هتل دارای 650 اتاق و سوئیت هست که در سواحل لارا واقع شده. یکی از جالب ترین ویژگی های دلفین امپریال لارا، پارک آبی آن است که در آن سرسره های هیجان انگیز برای مهمانان در هر سنی به کار برده شده. این هتل همچنین دارای یک مینی کلاب برای کودکان 4 تا 12 ساله است که بازی های مختلفی رو ارائه میده. در واقع این هتل در تور آنتالیا برای خانواده هایی که دارای فرزند هستن، مناسبه.

4. هتل Akra

یک هتل 5 ستاره لوکس مشرف به دریای مدیترانه است. تنها چند دقیقه با مرکز شهر فاصله داره. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آکرا گواهینامه کلید سبز آن هست که به این معنیه، این هتل اقدامات سازگار با محیط زیست رو در عملیات خود به کار برده. به عنوان مثال، از انرژی خورشیدی برای گرم کردن آب استفاده میکنه.

5. هتل Maxx Royal Belek

این هتل در یک ساحل خصوصی واقع شده و شما میتونید مناظر خیره کننده ای از دریای مدیترانه رو مشاهده کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد هتل اینه که یک زمین گلف با 18 سوراخ داره که توسط کالین مونتگومری طراحی شده. نکته جالب اینجاست که این هتل برای کودکان 1-17 ساله فعالیت ها و گزینه های سرگرمی مختلفی درنظر گرفته.

هتل های 5 و 7 ستاره آنتالیا

هتل های 5 و 7 ستاره آنتالیا معمولاً جزو هتل های لوکس در تور آنتالیا محسوب میشن و در مقایسه با سایر هتل ها، سطح خدمات، امکانات رفاهی و کیفیت کلی بالاتری رو ارائه میدن. این هتل ها اغلب در مکان های خوب واقع شدن و  شما میتونید مناظر خیره کننده ای از منطقه اطراف رو مشاهده کنید. بهترین هتل های 5 و 7 ستاره که میتونید در بهترین مناطق شهر انتالیا اقامت داشته باشید، در زیر به شما معرفی کردیم:

-هتل گنبد کمپینسکی

هتل گنبد کمپینسکی در منطقه بلک آنتالیا قرار داره، نمای بیرونی آن به طور عجیب و غریبی به سبک سلجوقی ساخته شده. این هتل دارای 158 اتاق، پنج ویلا، چندین استخر، جکوزی، ورزش های آبی، سه زمین تنیس، اسپای بزرگ با استخر سرپوشیده و یک باشگاه کودکان هستش. همه چیز در اینجا پیدا میشه.

-هتل رکسوس پریمیوم 

درست در امتداد لبه اقیانوس مدیترانه و 50 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا، هتل رکسوس پریمیوم  قرار داره که بزرگترین بخش ساحل خصوصی در این منطقه رو اشغال میکنه. یک انتخاب عالی برای خانواده ‌های فرزند دار هستش. چراکه در این هتل شما میتونید به زمین بازی، چندین استخر بزرگ، سوئیت‌های دو خوابه، اتاق ‌های متصل به هم و پارک آبی دسترسی داشته باشید. زوجین میتونن از اتاق های مخصوص بزرگسالان برای شنا کردن لذت ببرن. وعده‌های غذایی رو میتونید در یکی از سه رستوران آلاکارته، رستوران ایتالیایی و ترکی میل کنید.

-کاخ تایتانیک مردان

ویژگی هایی مثل برج‌ های افسانه ‌ای، فضایی روستایی مانند و انبوهی از امکانات پنج ستاره، کاخ تایتانیک مردان رو نسبت به سایر هتل ها متمایز میکنه. اگر استراحتگاه های بزرگ دوست دارید، این مکان برای شماست. این هتل دارای 560 اتاق خیره‌کننده، 35 مکان برای خوردن و نوشیدن، یک استراحتگاه آبگرم، زمین تنیس، باشگاه گلف، و استخر بزرگ با یک آکواریوم غرق ‌شده حاوی بیش از 2000 ماهی داره. غذا در 24 ساعت شبانه روز در دسترس هست و مهمانان در بدو ورود با غذاهای خاص مانند شامپاین و توت فرنگی پذیرایی میشن. این هتل نه تنها یکی از بهترین مکان ‌ها برای اقامت در تور آنتالیاست، بلکه یکی از بهترین هتل ‌های مدیترانه است که برای مسافران با بودجه بالا رزو میشه.

قیمت مناسب ترین هتل های آنتالیا

یکی از متداول ترین سوالاتی که افراد از ما میپرسن اینه که هزینه چند شب اقامت در هتل های آنتالیا چه قدره؟ آیا گرونه؟ قیمت هتل های آنتالیا بسته به موقعیت مکانی، امکانات رفاهی و فصل متفاوته. اما خوشبختانه این شهر اقامتگاه های مقرون به صرفه ای برای مسافرانی که بودجه کمی دارن نیز در نظر گرفته و همه ی اقشار با توجه به مبلغی که برای سفر به آنتالیا در نظر دارن، میتونن با خیال راحت از تفریحات این سفر لذت ببرند. در این قسمت چند نمونه از هتل های آنتالیا با قیمت های بسیار مناسب رو برای شما معرفی کردیم:

  1. هتل Grand Kayalar

هتلی عالی که در مرکز شهر آنتالیا واقع شده. این هتل طیف گسترده ای از امکانات و خدمات رو ارائه میده تا اطمینان حاصل بشه مهمانان اقامتی راحت و لذت بخش خواهند داشت. اتاق ها به زیبایی با مبلمان مدرن طراحی شدن و دارای تمام امکانات لازم مانند تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، و وای فای رایگان هستن. این هتل یک استخر روباز و یک رستوران هم داره. قیمت تخمینی یک شب در هتل گرند کایالار از حدود 30 دلار آمریکا شروع میشه.

  1. هتل Green Beyza

هتل گرین بیزا یک هتل مدرن و دوستدار محیط زیست است که در قلب آنتالیا قرار گرفته. این هتل اقامتی راحت و مجلل را برای میهمانان خود فراهم میکنه و در عین حال از محیط زیست نیز آگاه هست. به طوری که از پنل های خورشیدی برای انرژی، بازیافت زباله و استفاده از محصولات پاک کننده ارگانیک استفاده میکنه. رستوران هتل، غذاهای ترکی لذیذی رو که با مواد اولیه تازه و محلی تهیه شده، سرو میکنه. مهمانان میتونن از انواع نوشیدنی ها در کافه هتل لذت ببرن یا در محوطه باغ استراحت کنن. قیمت این هتل در تور آنتالیا از حدود 40 دلار آمریکا شروع میشه.

  1. هتل Atalla

این هتل دارای 150 اتاق و سوئیت مجهز هست که هر کدام با امکانات مدرن و دکوراسیون شیک طراحی شدن تا اقامتی آرامی رو برای مسافران تضمین کنن. مهمانان میتونن از امکانات بی نظیر این هتل مثل استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، اسپا و سونا لذت ببرن. قیمت تخمینی یک شب در هتل آتالا از حدود 50 دلار آمریکا هستش.

خلاصه مقاله

آنتالیا به لطف خط ساحلی طولانی و زیبایی های طبیعی خود، مناسب ترین مکان برای گذروندن تعطیلات تابستونی هستش. اگه بودجه متوسطی دارید، میتونید در هتل های گرند کایالار، گرین بیزا، هتل آتالا اقامت داشته باشید و در کنارش از جاذبه های طبیعی این شهر مثل آبشار دودن، پارک ملی الیمپوس و کوه های توروس دیدن کنید. ما مطمئن هستیم که از هر دقیقه ای که در اینجا سپری میکنید، بسیار راضی خواهید بود.

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است