×

نمایشگاه تایر و لاستیک چین CTF+RTF

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه تایر و لاستیک چین CTF+RTF / CTF+RTF

توضیحات نمایشگاه تایر و لاستیک چین CTF+RTF

نمایشگاه تایر و لاستیک چین CTF+RTF

نمایشگاه تایر و لاستیک چینCTF+RTF در تاریخ10 الی 13 جولای 2024 مصادف با 20 الی 23 تیر 1403 در شهر چینگ دائو چین برگزار می گردد.

سایت نمایشگاه: http://www.rubbere.com/

نمایشگاه تایر و لاستیک چین CTF+RTF برجسته ترین نمایشگاه تایر و لاستیک در کشور چین است. بیش از یک دهه است که این نمایشگاه تجاری برگزار می شود و شرکت کنندگان در آن سال به سال افزایش چشمگیری داشته اند. بیش از یک دهه است که این نمایشگاه تجاری برگزار می شود و شرکت کنندگان در آن سال به سال افزایش چشمگیری داشته اند. در حال حاضر نمایشگاه تایر و لاستیک چین به یک جایگاه بین المللی معتبر برای مبادله اطلاعات، توسعه بازار و برقراری ارتباطات بین کارآفرینان و کارفرماهای صنعت لاستیک و تایر در ناحیه آسیا- اقیانوسیه تبدیل شده است.

این نمایشگاه به غرفه داران خود کمک می کند برندهای خود را تبلیغ کنند و کمک بسیار زیادی به بهبود رقابتی بودن آنها در بازار بین المللی می نماید. در این نمایشگاه تمرکز بر تایر لاستیکی انواع وسایل نقلیه است ولی در آن لاستیک به عنوان ماده خام و دستگاه های فرآوری لاستیک نیز ارائه می شوند. بازدیدکنندگان می توانند اطلاعات زیاد و جامعی در مورد جدیدترین محصولات و فن آوری ها کسب کنند. در این نمایشگاه امکان ارتباط برقرار کردن با غرفه داران مهم به منظور برقراری روابط تجاری جدید نیز وجود دارد. بنابراین، نمایشگاه تایر و لاستیک چین یک جایگاه اطلاعاتی و ارتباطاتی برای صنعتی در حال شکوفایی است.

شرکت Reliable International Exhibition Services Co. Ltd. نمایشگاه بین المللی تایر چین را در سال 2003 تأسیس کرد. هدف این نمایشگاه ارائه یک پلت فرم با کیفیت بالا و موثر برای تجارت در صنعت تایر و چرخ (رینگ) در سراسر جهان است. مشخصات نمایشگاه CITEXPO نه تنها شامل مواد و ماشین آلات ساخت لاستیک و رینگ، بلکه انواع محصولات تایر و رینگ، خدمات پس از فروش و تجهیزات مرتبط است. CITEXPO یکی از موفق‌ترین نمایشگاه‌های تجاری دنیا برای زنجیره رینگ و لاستیک است. این نمایشگاه همچنین بهترین بازار را برای خریداران یا فروشندگان جهانی ارائه می دهد.

هدف سازماندهی این نمایشگاه ارائه یک پلت فرم تجاری با کیفیت بالا و موثر برای سراسر جهان در صنعت تایر و چرخ می باشد. مشخصات نمایشگاه CITEXPO نه تنها مواد تولیدی و ماشین آلات تایر و چرخ (لبه) را پوشش می دهد بلکه شامل انواع وسیعی از محصولات تایر و چرخ، خدمات پس از فروش و تجهیزات مرتبط است.

نمایشگاه بین المللی پلاستیک و لاستیک آسیا پاسیفیک که با نام نمایشگاه AP-Rubber Plas نیز شناخته می شود (که قبلا به عنوان نمایشگاه بین المللی فناوری لاستیک RTF چین شناخته می شد، یک نمایشگاه تجاری بین المللی مهم برای صنعت لاستیک و پلاستیک است. این نمایشگاه که در سال 2004 تأسیس شد، از آن زمان به یک پلت فرم پیشرو در زمینه خود تبدیل شده است. این رویداد هر ساله در مرکز همایش های بین المللی چینگدائو (QICC) در چینگدائو برگزار می شود. این شهر بندری مهم در سواحل شرقی چین به دلیل تولید صنعتی گسترده خود شناخته شده است و بنابراین ارتباط قوی با صنعت پلاستیک و لاستیک دارد. نمایشگاه AP-Rubber Plas توسط Jinnoc Expo Co. Ltd.، برگزارکننده مشهور نمایشگاه های تجاری در چین، برگزار می شود. این نمایشگاه هر ساله هزاران بازدید کننده تجاری از جمله تولید کنندگان، تامین کنندگان، فروشندگان، توسعه دهندگان و محققان این صنعت را به خود جذب می کند.

این نمایشگاه به سه حوزه اصلی تقسیم می شود: بخش پلاستیک، بخش لاستیک و نمایشگاه بین المللی تایر و چرخ. بازدیدکنندگان این فرصت را دارند که اطلاعات جامعی در مورد آخرین محصولات و فناوری ها به دست آورند و در بحث های حرفه ای با غرفه داران شرکت کنند. از جمله این نمایشگاه ها می توان به ماشین آلات و تجهیزات، مواد اولیه و لوازم جانبی، نوآوری ها و دستاوردهای صنعت لاستیک و پلاستیک، ماشین آلات و تجهیزات تست لاستیک، محصولات لاستیکی غیر تایر، مواد اولیه لاستیکی، مواد شیمیایی لاستیکی، لاستیک، اشاره کرد. لوله ها، تعمیر و نگهداری، تست و تجهیزات تعویض لاستیک و همچنین این خدمات نیز شامل آن می شود. این نمایشگاه به خاطر نکات برجسته متعدد خود از جمله ارائه محصول، نوآوری های تکنولوژیکی، سخنرانی های فنی و رویدادهای شبکه ای شناخته شده است. علاوه بر این، خود را به عنوان بستری برای شروع روابط تجاری جدید تثبیت کرده است. غرفه داران در درجه اول از صنایع پلاستیک و لاستیک، مهندسی مکانیک، صنایع شیمیایی، خودرو و بخش الکترونیک هستند. در پایان، شایان ذکر است است که این مکان رویداد عالی است که به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی و ماشین قابل دسترسی است. خود چینگدائو یک شهر ساحلی جذاب است که معماری مدرن را با فرهنگ سنتی ترکیب می کند و قطعا ارزش دیدن را دارد.

بازدیدکنندگان عبارتند از:

  • تولیدکنندگان ماشین آلات صنعتی لاستیک
  • مدیران عامل، مهندسان، تکنوکرات ها و دانشمندان
  • مدیران بازاریابی، افراد مجرب در این حوزه و مشاوران
  • سیاستگذاران و گروه های بین المللی تجاری
  • مدیران تحقیق و توسعه، مدیران کیفیت و امور نظارتی
  • اتحادیه های صنعتی و هیئت های نمایندگی تجاری
  • مشاوران
  • دست اندرکاران حوزه خودرو

نکات مهم نمایشگاه تایر چین :

  • این نمایشگاه، یک نمایشگاه بین المللی متمرکز بر صنعت لاستیک و تایر است.
  • انتظار می رود بیش از ٤٢ غرفه دار در ١٠٠٠ غرفه در نمایشگاه شرکت کنند.
  • انتظار می رود نمایشگاه بیش از ١٠ هزار بازدیدکننده تجاری داشته باشد.
  • در نمایشگاه جلساتی برای برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده برگزار می شوند.
  • در این نمایشگاه، تریبون لاستیک ٢٠٢٣ آسیا با موضوع حفاظت از محیط زیست و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برگزار می شود.
  • تریبون صنایع چرخ چین ٢٠٢٣ در این نمایشگاه برگزار می شود .


پلن های نمایشگاه تایر و لاستیک چین CTF+RTF
  • مدارک

    1) اصل گذرنامه .

    الف) مدت اعتبار حداقل 7 ماه از تاریخ ورود.

    2) 2 قطعه عکس 4×6 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید و جدید .

    3) تمکن مالی

     

  • موضوعات نمایشگاه

    لاستیک / لوله 
    تجهیزات تعمیر و نگهداری لاستیک
    تجهیزات و مواد ساخت
    رینگ / چرخ
    لوازم جانبی تایر
    سایر خدمات / محصولات

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه صنعت خودرو چین

نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو چین

نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو چین (AUTO CHONGQING) نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو چین، 9-18 ژو ...

از تاریخ 1402/3/19 تا تاریخ 1402/3/28
همین الان رزرو کن
نمایشگاه خودروسازی چین AUTO CHINA BEIJING

نمایشگاه خودروسازی چین AUTO CHINA BEIJING

نمایشگاه خودروسازی چین AUTO CHINA BEIJING این نمایشگاه در تاریخ 25 اپریل الی 4 می 2024 مصادف با 6 ...

از تاریخ 1403/2/6 تا تاریخ 1403/2/15
همین الان رزرو کن
نمایشگاه صنعت خودرو شانگهای

نمایشگاه صنعت خودرو شانگهای (AUTO SHANGHAI 2024)

نمایشگاه صنعت خودرو شانگهای (AUTO SHANGHAI 2024) نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو، 18 الی 27 آوریل ...

از تاریخ 1402/1/29 تا تاریخ 1402/2/7
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است