×

نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ iENA

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ iENA / iENA

توضیحات نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ iENA

نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ iENA

این نمایشگاه در تاریخ 26 الی 28 اکتبر 2024 مصادف با 05 الی 07 آبان 1403 درشهر نورنبرگ آلمان برگزار می شود.

وب سایت رسمی نمایشگاه : www.iena.de/en/

نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ iENA مهمترین نمایشگاه تجاری تخصصی "ایده ها- نوآوری ها- محصولات جدید" در سطح بین المللی است. نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ مخترعان و مبتکران را از سراسر دنیا به مدت چهار روز در نورنبرگ گرد هم می آورد. در این نمایشگاه بیش از 700 اختراع ارائه می شوند که هنوز به بازار عرضه نشده اند. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان تجاری از 44 کشور با تقریبا 500 مخترع حاضر در نمایشگاه ملاقات می کنند. برترین ایده ها توسط هئیت داوران متشکل از متخصصان بین المللی تعیین شده و به آنها جایزه اعطا می شود. همچنین برنامه اصلی نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ به خوبی مورد بازدید قرار خواهد گرفت. نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ مرکزی بین المللی برای ارائه اختراعات و ایده های محصولات جدید است.

نمایشگاه بین المللی iENA بینشی از مخترعات در سراسر جهان به بازدیدکنندگان ارائه می دهد و سطح بالای اختراعات را ، از راه حل های واقعی و تسکین برای بسیاری از مناطق زندگی روزمره تا اختراعات با فناوری پیشرفته تحت تاثیر قرار می دهد. مخترعان از سراسر جهان از IENA به عنوان یک پلتفرم بازاریابی برای ارائه ایده‌ها، نمونه‌های اولیه و محصولات و خدمات پیشرفته به مخاطبان بین‌المللی متخصصان و برقراری ارتباط با دارندگان مجوز و بهره‌برداران استفاده می‌کنند. این طیف اختراعات و نوآوری در زمینه هایی مانند خودرو، پزشکی، ساخت و ساز، لوازم اداری، کامپیوتر، مهندسی برق، الکترونیک، اقتصاد خانگی و مهندسی مکانیک را پوشش می دهد. دو روز اول این نمایشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تجاری حرفه ای باز است.

مرکز آینده‌نگری در لیورپول میزبان نمایشگاه جدید Erfinderland Deutschland خواهد بود. این نمایشگاه یک نمایشگاه سیاراست که توسط انستیتوی گوته، فراونهوفر-گسلشافت و ماکس پلانک-گسلشافت ایجاد شده است. این نمایشگاه بر اختراعات پیشگامانه آلمانی از رشته های علمی متمرکز است و نوآوری های گذشته و فعلی را برجسته می کند که بر آینده ما تأثیر می گذارد.

دلایلی خوب برای حضور و مشارکت در نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ:

  • حدود ٧٠٠ اختراع از ٣٦ کشور- ذهن های خلاق از سراسر دنیا خود را در نورنبرگ ارائه می کنند.
  • بازدیدکنندگان تجاری از ٤٤ کشور از نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ بازدید می کنند- کاربرها، نمایندگان حوزه های تجارت، صنعت و تولیدکنندگان
  • ٨٤% غرفه داران مورد ارزیابی قرار گرفته، فرصت های برقراری تماس در نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ را "بسیار خوب" و "خوب" ارزیابی کرده اند.
  • تقریبا یک سوم غرفه داران نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ توانستند طی این نمایشگاه تجاری معاملات بسیار خوبی صورت دهند.
  • تقریبا ٩٠ درصد غرفه داران به دلیل گفتگوها و تماس های نویدبخش و امیدوارکننده ای که در این نمایشگاه داشته اند انتظار دارند پس از نمایشگاه کسب و کار خوبی داشته باشند.
  • توجه رسانه های جهان (رادیو، تلویزیون و نشریات) به این نمایشگاه
  • اعتبار بالای مدال های نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ به ویژه برای معرفی اختراعات و نوآوری ها به بازار
  • برنامه سرگرمی بسیار با کیفیت با سخنرانی های تخصصی و بحث های ویژه به برنامه های تخصصی و خاص این نمایشگاه تجاری اضافه شده است.
  • مشارکت بلندمدت با انجمن های مخترعان سراسر دنیا- فدراسیون بین المللی IFIA انجمن مخترعان یکی از شرکای این نمایشگاه تجاری است.

مشارکت در نمایشگاه تجاری اختراعات نورنبرگ راهی عملی برای عرضه نوآوری های شما و برقراری تماس با بازدیدکنندگان تجاری و همچنین روزنامه نگاران سراسر دنیا است. حضور شما در این نمایشگاه فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم با بازدیدکنندگان تجاری و نمایندگان شرکت های صنعتی و تجاری معروف فراهم می کند. با شرکت در این نمایشگاه اختراعات خود را بر سر زبان ها بیندازید.
چرا باید از نمایشگاه تجاری اختراعات و محصولات جدید آلمان بازدید کرد؟

  • دنیای بسیار گسترده ایده ها!
  • نمایشگاه تجاری اختراعات و محصولات جدید برای ٧٠% بازدیدکنندگان تنها رویدادی است که آنها در آن شرکت می کنند تا از اختراعات و نوآوری ها مطلع شوند.
  • در دوره گذشته، هیئت داوری فنی متشکل از ٢٥ داور، بهترین ایده ها و نوآوری ها را انتخاب کرده و به آنها مدال و جایزه دادند، هرچند باید گفت این انتخاب کار آسانی نبود. متخصصان حاضر در نمایشگاه و هیئت داوری تخصصی بین المللی به شدت تحت تاثیر کیفیت بالای اختراعات و محصولات جدید بودند و احساس می کردند این اختراعات و محصولات فرصت هایی واقعی برای موفقیت در بازار دارند.
  • در دوره قبلی تمام اختراعات به دقت و با جزئیات مورد ارزیابی قرار گرفتند و مدال هایی به مخترعان مستقل اعطا شدند.

iENA نورنبرگ ایده‌های نمایشگاه بین‌المللی تجارت – اختراعات – محصولات جدید – بازاری حرفه‌ای برای ایده‌ها و اختراعات و نمایشگاه تجاری پیشرو برای مخاطبین و فرصت‌های عالی برای مخترعان و نمایندگان تجارت و صنعت است. دنیای اختراعات مشتاقانه منتظر شروع iENA امسال است، زیرا این رویدادی خواهد بود که در آن اختراعات از سراسر جهان برای اولین بار به عموم ارائه می شود. این اختراعات اولین نمایش جهانی خود را در مرکز نمایشگاه نورنبرگ جشن خواهند گرفت. این یک انجمن مهم برای قادر ساختن مخترعان آزاد برای ارتباط با دارندگان مجوز و بهره‌برداران از سراسر جهان است.»

شما یک ایده، یک نمونه اولیه یا حتی یک محصول نهایی دارید و اکنون به دنبال تولید کننده، توزیع کننده یا شخصی هستید که پتانسیل ثبت اختراع آن را کشف کند؟ سپس ایده خود را در نمایشگاه بین المللی تجارت برای ایده ها، اختراعات و محصولات جدید ارائه دهید و داستان موفقیت خود را بنویسید. با فروشندگان، توسعه دهندگان و مشاورانی ملاقات کنید که می توانند در توسعه یا بازاریابی اختراع شما به شما کمک کنند.

شرکت در نمایشگاه تجاری iENA به شما راهی ساده برای قرار دادن اختراع خود در کانون توجه و ارتباط با بازدیدکنندگان تجاری و همچنین روزنامه نگاران از سراسر جهان می دهد. مشارکت شما امکان ارتباط مستقیم با بازدیدکنندگان تجاری و نمایندگان شرکت های تجاری و صنعتی معروف را برای شما فراهم می کند.

بررسی اجمالی iENA 2023

iENA نورنبرگ یک نمایشگاه بین‌المللی تجاری ایده‌ها، اختراعات، محصولات جدید، بازار حرفه‌ای برای ایده‌ها و اختراعات و نمایشگاه تجاری پیشرو برای مخاطبین و فرصت‌های عالی برای مخترعان و نمایندگان تجارت و صنعت است.

نمای کلی غرفه داران / بازدیدکنندگان iENA 2023

مشخصات نمایشگاه شامل مهندسی و علوم، الکترونیک، مواد و مکانیک، کشاورزی، مدیریت و حفاظت از محیط زیست، باغبانی، ساختمان و ساخت و ساز، انرژی و نیرو، گرمایش، تهویه مطبوع، ماشین آلات، تجهیزات اداری، تجهیزات رستوران، کشتی سازی، مبلمان، ورزش و اوقات فراغت، فناوری و خدمات بهداشتی، پزشکی و جراحی، معماری، بسته بندی، چاپ، تبلیغات، امنیت، مخابرات.

دنیای اختراعات مشتاقانه منتظر شروع iENA امسال است، زیرا این رویدادی خواهد بود که در آن اختراعات از سراسر جهان برای اولین بار به عموم ارائه می شود. این اختراعات اولین نمایش جهانی خود را در مرکز نمایشگاه نورنبرگ جشن خواهند گرفت. این یک انجمن مهم برای قادر ساختن مخترعان رایگان برای ارتباط با دارندگان مجوز و بهره‌برداران از سراسر جهان است.



پلن های نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ iENA
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    اختراعات و محصولات جدید

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

 نمایشگاه سخت افزار hardware show CIHS

نمایشگاه سخت افزار hardware show CIHS

نمایشگاه سخت افزار hardware show CIHS تاریخ برگزاری این نمایشگاه از 21 الی 23 اکتبر 2024 مصادف ب ...

از تاریخ 1403/7/30 تا تاریخ 1403/8/2
همین الان رزرو کن
نمایشگاه اطلاعات و ارتباطات چند رسانه ای هند

نمایشگاه اطلاعات و ارتباطات هند INFOCOMM

نمایشگاه اطلاعات و ارتباطات هند INFOCOMM در تاریخ 3 الی 5 سپتامبر 2024 مصادف با 13 الی 15 شهریور 140 ...

از تاریخ 1403/6/13 تا تاریخ 1403/6/15
همین الان رزرو کن
نمایشگاه بین المللی باند ارتباطات

نمایشگاه بین المللی باند ارتباطات هلند BROADBAND WORLD FORUM

این نمایشگاه از تاریخ 18 الی 20 اکتبر 2022 در آمستردام هلند برگزار می شود. تیم انجمن جهانی پهن باند ...

از تاریخ 1401/7/26 تا تاریخ 1401/7/28
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است