×

نمایشگاه مبلمان خانگی چین ciff

زمان این نمایشگاه به پایان رسیده

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه مبلمان خانگی چین ciff / ciff

توضیحات نمایشگاه مبلمان خانگی چین ciff

درباره نمایشگاه مبلمان خانگی CIFF

این نمایشگاه از تاریخ 18 الی 21 مارس مصادف با 28 اسفند الی 2 فروردین 1403 در شهر گوانگجو چین برگزار می شود.  نمایشگاه مبلمان خانگی چین CIFF یک رویداد تجاری است که به محصولات و خدمات مرتبط با فعالیت در فضای آزاد اختصاص دارد. این نمایشگاه بخشی از نمایشگاه بین المللی مبلمان چین است. نمایشگاه مبلمان در دو شهر مختلف چین برگزار می شود.  در نمایشگاه سال گذشته، 4 هزار شرکت از 23 کشور در فضایی به وسعت 750 هزار مترمربع شرکت کردند. در این رویداد مبلمان و دکوراسیون خانگی و اداری، طراحی داخلی و خارجی، پارچه و پرده، تجهیزات و مواد صنعت مبلمان و غیره عرضه خواهد شد. بازدیدکنندگانی چون معماران، طراحان داخلی / تزئین کنندگان، عمده فروشان، توزیع کنندگان، تولید کنندگان، وارد کنندگان، صادرکنندگان مبلمان، خرده فروشان، نمایندگی ها، نمایندگان و عموم مردم بازدید کنندگان از این نمایشگاه هستند. نمایشگاه مبلمان در دو شهر مختلف چین، یک نمایشگاه در شانگهای و دیگری در گوانگجو برگزار می شود.

آدرس وبسایت: https://www.ciff-gz.com/en/index

اولین نمایشگاه بین المللی مبلمان چین در سال ١٣٧٧ برگزار شد و در این سال ها به عنوان معیاری برای صنعت مبلمان در چین مطرح شده بود. پس از سال ها توسعه و نوآوری، این نمایشگاه به یک بستر چند منظوره در سطح جهانی برای تجارت کالا، ترویج نام تجاری، نمایش انواع مبلمان و غیره تبدیل شده است. این نمایشگاه در شانگهای سپتامبر نیز برگزار می شود. این برای خریداران بین المللی مبلمان  و افرادی که برنامه ای برای بازدید از نمایشگاه مبلمان چین، یافتن تولیدکنندگان و تامین کنندگان خوب و وارد کردن مبلمان از چین دارند، مناسب تر خواهد بود. برگزاری این نمایشگاه در گوانگجو در دو مرحله برگزار می شود

آیا قصد دارید مبلمان را از کارخانه های تولیدی در چین وارد کنید؟

آیا به دنبال تولید کنندگان برتر مبلمان در چین برای تجارت، پروژه و خانه خود هستید؟

آیا برای پیدا کردن شرکت های مبلمان خوب تلاش می کنید اما همیشه شکست می خورید؟

می دانیم که تشخیص بهترین تولید کنندگان مبلمان برای واردکنندگان بسیار سخت است. به همین دلیل است که این راهنمای کامل را با عنوان "10 تولید کننده برتر مبلمان در چین" آماده کرده ایم تا تمام اطلاعات را به شما ارائه دهیم..

چین بزرگترین تولید کننده مبلمان در جهان است و سالانه بیش از 50 میلیارد دلار از محصولات خود را صادر می کند. تخمین زده می شود که 39 درصد مبلمان از چین وارد می شود و مبلمان بیشتری نسبت به سایر کشورهای جهان تولید می کند. بازار مبلمان در چین در دهه گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است و کشور ایتالیا را به عنوان بزرگترین صادرکننده مبلمان در جهان خلع سلاح کرده است. از سال 2004، چین با بسیاری از شرکت های موجود در این کشور به تولید مبلمان می پردازد.

چین بزرگترین منبع تولید کننده مبلمان در جهان است. حال این سوال پیش می آید که خریدار مبلمان چگونه تامین کنندگان خود را پیدا می کند؟

بهترین راه حضور در نمایشگاه های مبلمان در چین اینست که با تامین کنندگانی که برای اجرای پروژه های خود انتخاب کرده اید یا با تامین کنندگان فعلی خود اگر از غرفه داران هستند ملاقات کنید و در مورد نیازهای خود و کیفیت محصولاتتان صحبت کنید. ملاقات حضوری با تامین کنندگان خود در نمایشگاه های مبلمان در چین باعث ایجاد ارتباط با آنها می شود و همچنین به ارتباط شما در آینده نیز کمک می کند.

کارآمدترین راه برای ملاقات با بیشترین تعداد تامین کننده در مدت زمان بسیار کوتاه، شرکت در نمایشگاه های تجاری با موضوع خاص مانند نمایشگاه های مبلمان در چین است. وقتی بخش تولید در دهه 80  در کشور چین شروع به گسترش کرد، مردم چین خیلی سریع این موضوع را فهمیدند و بسرعت دانش خود را در این زمینه بالا بردند. هم اکنون می توانید نمایشگاه های تجاری بزرگ را برای هر بخش صنعتی  در این زمینه پیدا کنید.

در نمایشگاه های مبلمان چین، غرفه داران بیشتر از تولیدکنندگان هستند. اما برخی از آنها نیز شرکت های تجاری هستند که کارخانه ندارند. این موضوع به شما بستگی دارد که بسته به نیاز شخصی خود، بودجه یا مقدار خریدتان، به یکی از نمایشگاه های مبلمان در چین مراجعه کنید.

هر ساله، خریداران و کارخانه‌های مبلمان در چین (عمدتا شانگهای و گوانگجو) برای نمایشگاه‌های تجاری گرد هم می‌آیند. این یک مکان عالی برای کشف آخرین روند طراحی در این نمایشگاه های مبلمان در چین است و  بویژه فرصتی برای شرکت های خارجی است تا با تولید کنندگان چینی در نمایشگاه مبلمان در چین ملاقات کنند.

نمایشگاه بین المللی مبلمان چین در گوانگجو با بیش از  4000 نفر غرفه دار و همراه با بزرگترین منطقه نمایشگاهی (750000 متر مربع)  و (بیش از 190000 نفر بازدید کننده) بیشترین شرکت کننده را دارد.

این نمایشگاه مبلمان در چین هر ساله در ماه مارس و سپتامبر برگزار می شود و به دو مرحله 4 روزه تقسیم می شود که بر اساس دسته بندی محصولات این برگزاری انجام می شود:

فاز اول (18-21 مارس) مبلمان منزل / دکور منزل / منسوجات خانگی / مبلمان فضای باز

فاز دوم (28-31 مارس) - مبلمان اداری / هتل / مبلمان تجاری / مواد و مبلمان مربوط به ماشین آلات

این نمایشگاه تجاری مبلمان در جنوب شهر چین در یک مرکز نمایشگاهی بزرگ واقع در مجتمع نمایشگاه واردات و صادرات چین برگزار می شود.

شانگهای از بهترین نمایشگاه های مبلمان در چین برای برندهای بین المللی است که به دنبال ورود به بازار چین هستند. در واقع این نمایشگاه دروازه ای بزرگ و مهم برای برندهای جهانی است که قصد ورود به بازار چین را دارند. همچنین شکل و نوع طراحی در شهر شانگهای بسیار مهم و برجسته می باشد و این اولین انتخاب برندهای بین المللی برای حضور در نمایشگاه های مبلمان در چین است.

اگر در جستجوی مبلمان معتبر و با کیفیت هستید، حتما به این نمایشگاه سر بزنید و از این نمایشگاه دیدن کنید زیرا که ارزش دیدن را دارد. در عین حال، اگر به فکر ورود به حرفه تجارت مبلمان هستید، باید بدانید که این صنعت در چین چگونه کار می کند و همچنین در مورد رایج ترین سؤالات و مسائلی که ممکن است هنگام تجارت با تولید کنندگان مبلمان چینی با آنها روبرو شوید،اطلاعات کسب کنید.

در این مقاله راهنما، ما مطالبی را برای شما جمع آوری کرده ایم تا در مورد انواع برندهای مبلمان چینی بیشتر بدانید. اگر مایل به خرید مبلمان از چین هستید، خواندن آن برای شما خالی از لطف نیست.

محصولات به نمایش گذاشته شده شامل: مبلمان خانگی، طراحی داخلی و منسوجات خانگی، محصولات مربوط به فضای باز و اوقات فراغت، مبلمان اداری، مبلمان و ماشین آلات نجاری می باشد.

مبلمان گوانگجو:

سابقه شرکت:

این شرکت با بیش از 30 سال سابقه در سال 1986 تأسیس شد. این شرکت به یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات مبلمان بین المللی و سازگار با محیط زیست شناخته شده است.

محصولات کلیدی:

محصولاتشان در سراسر چین در دسترس است و به سایر نقاط جهان به ویژه ایالات متحده، اروپا و آسیای جنوب شرقی صادر می شود.

نظرات مشتریان:

اغلب مشتریان متفق القول هستند که این محصولات جذاب، محکم و طراحی بسیار خوبی دارند.

دلیل پیشنهاد این محصولات:

اگر به دنبال طرح‌های مدرنی هستید که توانایی این را داشته باشند که با برندهای جهانی رقابت کنند ما این محصولات را به شما پیشنهاد می کنیم. مبلمان گوانگجو، یک انتخاب عالی برای شرکت در این نمایشگاه است.

15 تولید کننده برتر مبلمان در چین:

شرکت لوور

شرکت لوور یک تولید کننده مبلمان در چین است که به دلیل طراحی های خلاقانه خود شناخته شده است. محصولات آنها را می توان در هتل های پنج ستاره و مبلمان اداری مشاهده کرد. لوور یکی از برندهای معروف و برجسته مبلمان در چین محسوب می شود. شرکت لوور به دلیل تجهیز مراکز خرید با مبلمان خود مشهور هستند.

لوور به عنوان یک شرکت و برند ممتاز و برجسته در بخش اثاثیه منزل، دسته بندی محصولات و سبک هایش بسیار غنی می باشد. طیف محصولاتشان شامل مبلمان، حمام، لوازم جانبی، روشنایی، رختخواب و دیگر دسته بندی های اصلی مبلمان خانه می باشد. همچنین دارای سبک های مختلفی از جمله سبک مدرن، سبک پست مدرن، سبک جدید چینی، سبک اروپایی و آمریکایی، سبک کلاسیک، سبک ایتالیایی و سبک نوردیک است.

مکان: لکونگ، چین

محصول اصلی: مبلمان، حمام، لوازم جانبی، روشنایی، ملافه

سال تاسیس: 2000

گوانگجو

مبلمان گوانگجو بر طراحی مبلمان مدرن تمرکز دارد. آنها از سیستم های خط تولید آلمانی و سیستم های

برش ایتالیایی استفاده می کنند و بیشتر از طریق مبلمان چوب جامد شناخته شده اند. به این صورت که یکی از مزایای مبلمان چوب جامد این است که سبک و جنس منحصر به فرد خود را دارد. ماده اولیه مبلمان چوبی جامد از چوب طبیعی تهیه می شود که جوهر طبیعت را با هم ادغام می کند. این موضوع باعث می شود که فرهنگ سنتی دیرینه چینی با مد مدرن ترکیب شده و آن را در طراحی مبلمان جدید به کار می گیرد.  
طبیعی و سازگار بودن با محیط زیست بزرگترین ویژگی مبلمان چوبی جامد است. در فرآیند پردازش مبلمان چوبی جامد در مقایسه با مبلمان چوبی دیگر، مقدار چسب مورد استفاده بسیار کم است. مقدار چسب مورد استفاده برای مبلمان در محافظت از محیط زیست تأثیر می گذارد و مبلمان چوبی جامد از چوب طبیعی ساخته شده است که سازگار با محیط زیست است.
  
به طور کلی حدود 5 برابر سایر مبلمان عمر و دوام دارد و می تواند برای حدود 15 تا 20 سال استفاده شود. قیمت مبلمان از جنس چوب جامد گران است زیرا از منابع چوبی کمتری استفاده می شود.

طراحان مبلمان گوانگجو به طراحی و استحکام خود می بالند و همچنین دوستدار محیط زیست نیز هستند. پس از 30 سال توسعه، گوانگجو به یک شرکت مبلمان مدرن در مقیاسی بزرگ تبدیل شده است که تحقیق و توسعه بعلاوه تولید و فروش را با هم ادغام می کند. به طور عمده مبلمان پانل که به مبلمان ساخته شده از تخته فیبر با چگالی متوسط یا تخته خرده چوب برای روکش سطح است گفته می شود و بخش عمده ای از این نوع مبلمان مبلمان شبیه سازی دانه چوب است، مبلمان چوب جامد، تشک، مبل، فوم نرم و مبلمان سفارشی، مبلمان مهندسی و سایر محصولات را تولید می کند. آنها به مفهوم طراحی سبز که به معنای دوستداران محیط زیست می باشد پایبند هستند و دارای گواهینامه های مختلف، از جمله ISO9001، ISO14001 و ISO45001  هستند. همچنین این شرکت افتخارات بسیاری از جمله کارخانه سبز (دوستدار محیط زیست) مبلمان پایدار یا مبلمان دوستدار محیط زیست انواعی از مبلمان که از صفر تا صد مراحل تولید مبلمان در طی استفاده از آن و همچنین پس از پایان یافتن عمر محصول کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کنند در نتیجه در تولید این نوع مبلمان از چگونگی تهیه چوب و فراوری آن تا چگونگی استفاده مشتری از آن و در نهایت قابل بازیافت بودن  اجزای مبلمان اهمیت دارد، پیشرو در زمینه محصولات محافظ محیط زیست، تامین کننده سبز و ... را کسب کرده است.

مکان: منطقه ووهو، چین

محصول اصلی: مبلمان سوئیت پانلی، مبلمان چوبی جامد، تشک، مبل، تخت خوابی با تشک نرم

سال تاسیس: 1986

شرکت کیومی

کیومی یک تولید کننده مبلمان است که به سبک های ساده و مدرن معروف است. آنها از خطوط تولید مدرن استفاده می کنند و به دلیل طراحی مبلمان با طرح های چوبی جامد خود شناخته شده اند. فرآیند تولید مدرن از بزرگترین افتخارات آنهاست و قصد دارند محصول خود را سازگار با محیط زیست نیز بسازند.

مکان: پکن، چین

محصول اصلی: سفارشی سازی کل خانه، منطقه کابینت، اتاق کودکان

سال تاسیس: 1993



پلن های نمایشگاه مبلمان خانگی چین ciff
  • مدارک

    1) اصل گذرنامه .

    الف) مدت اعتبار حداقل 7 ماه از تاریخ ورود.

    2) 2 قطعه عکس 4×6 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید و جدید .

    3) تمکن مالی

     

  • موضوعات نمایشگاه

     

      میز و صندلی برای تفریح و اوقات فراغت، تجهیزات مربوط به سایه بان

     محصولات مربوط به باربی کیو، چادر فضای باز، دکوراسیون باغ، ابزار و تجهیزات

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه بین المللی مبلمان استانبول IIFF

نمایشگاه بین المللی مبلمان استانبول IIFF

نمایشگاه بین المللی مبلمان استانبول IIFF نمایشگاه مبلمان استانبول در تاریخ 23 تا 28 ژانویه 2024 م ...

از تاریخ 1402/11/3 تا تاریخ 1402/11/8
همین الان رزرو کن
نمایشگاه مبلمان و خانه  CIFHE

نمایشگاه مبلمان و خانه  CIFHE

نمایشگاه مبلمان و خانه CIFHE این نمایشگاه در نوامبر 2024 مصادف با آذر 1403 در شهر چونگ کینگ چین ...

از تاریخ 1403/8/12 تا تاریخ 1403/8/12
همین الان رزرو کن
نمایشگاه بین‌المللی مبلمان جینان JINAN

نمایشگاه مبلمان جینان JINAN

نمایشگاه بین المللی مبلمان جینان (JINAN) نمایشگاه بین المللی مبلمان جینان (JINAN) چین، 16-18 ژو ...

از تاریخ 1403/3/27 تا تاریخ 1403/3/29
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است