×

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دوسلدورف Beauty Dusseldorf

زمان این نمایشگاه به پایان رسیده

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دوسلدورف Beauty Dusseldorf / BEAUTY

توضیحات نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دوسلدورف Beauty Dusseldorf

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دوسلدورف Beauty Dusseldorf 

این نمایشگاه یکبار در سال در تاریخ  22 الی 24 مارچ 2024، مصادف با 3 الی 5 فروردین 1403 در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می گردد.

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دوسلدورف Beauty Dusseldor  یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های دوسلدورف می‌باشد، که بیش از 30 سال به طور متوالی در مرکز نمایشگاه‌های دوسلدورف برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه که بهترین موقعیت برای دیدار با ارائه‌دهندگان خدمات و محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد، بیش از 1400 غرفه‌دار محصولات خود را به نمایش می‌گذارند. محصولات و خدمات ارائه شده در این نمایشگاه شامل خدمات پدیکور، مانیکور، لوازم آرایشی وبهداشتی، اسپا و سلامتی می باشد.

وب سایت  رسمی نمایشگاه : https://www.beauty-duesseldorf.com/

در این نمایشگاه یکی از پیشروترین مسابقات در زمینه طراحی ناخن حرفه ای در جهان در شهر زیبای دوسلدورف در کشور آلمان شروع به کار خواهد کرد. این نمایشگاه تجاری، میزبان مسابقه بین المللی ناخن به صورت حرفه ای برای طراحان ناخن که می توانند مهارت های خود را در کنار شرکت کنندگان از سراسر جهان به نمایش بگذارند. شرکت کنندگان علاقه مند می توانند در چنین مسابقه بین المللی در شهر دوسلدورف شرکت کنند.

در این نمایشگاه حضور 51.000 بازدید کننده از 60 کشور دنیا بیانگر اهمیت این نمایشگاه به عنوان رویدادی است که در آن آخرین نوآوری ها، اطلاعات و خدمات آموزشی بسیاری ارائه می شود. در طول 4 روز، حدود 1400 غرفه دار و برند در مرکز نمایشگاهی دوسلدورف به نمایش محصولات خود می پردازند.

شمار ثابت و پایدار غرفه داران و بازدیدکنندگان این نمایشگاه بیانگر آن است که همچنان این رویداد تجاری محکم و استوار در عرصه خدمات و تامین لوازم آرایشی و زیبایی پیشتاز است. بیش از 130 رویداد در برنامه های حمایتی این نمایشگاه برگزار می شود که بر بخش هایی همچون لوازم آرایشی، خدمات ناخن، خدمات پا، تندرستی و اسپا تمرکز دارند و همچنین به مجموعه ای از نوآوری ها و گرایشات بازار در جهت رضایت هر دو قشر بازدیدکننده وغرفه دار، خواهد  پرداخت. برنامه حمایتی با مراسم برنده جایزه آرایشگری و همینطور سایر مراسم های جوایز در کنار این نمایشگاه برگزار خواهند شد.

نمایشگاه زیبایی دوسلدورف 2024 تنها نمایشگاهی است که در آن متخصصان زیبایی از سراسر جهان دور هم می شوند. 2024 Beauty Dusseldorf آلمان بیشتر به رویدادهای فرعی لوازم آرایشی، پا، ناخن و اسپا تقسیم می شود که نشان دهنده روند یا هر تحقیقی است که در این صنعت انجام شده است. بازدیدکنندگان Beauty 2022 Dusseldorf می‌توانند از نمایش‌های محصولات متعدد و برنامه‌های کاربردی آرایشی برای تجربه و آزمایش محصولات به صورت زنده برای درک بهتر بهره ببرند. جدا از نمایش محصول، یک کارگاه آموزشی گسترده در نمایشگاه زیبایی دوسلدورف 2024 ترتیب داده شده است که مشارکت ایده آلی را ارائه می دهد.

سمینارها و کارگاه های آموزشی

یکی از اجزای کلیدی Beauty Düsseldorf برنامه جامع سمینارها و کارگاه های آموزشی است. این جلسات که توسط متخصصان مشهور این صنعت رهبری می شود، طیف گسترده ای از موضوعات از جمله توسعه کسب و کار، بازاریابی، حفظ مشتری و روندهای نوظهور زیبایی را پوشش می دهد. سمینارها و کارگاه ها دانش و ابزار لازم برای رشد کسب و کار و برتری در زمینه های انتخابی را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

مسابقات و جوایز

Beauty Düsseldorf همچنین میزبان مسابقات و جوایز مختلفی است که برتری در جنبه های مختلف صنعت زیبایی را به رسمیت می شناسد. از آرایش و هنر ناخن گرفته تا آرایش مو و درمان‌های آبگرم، این مسابقات استعدادهای باورنکردنی متخصصان زیبایی را به نمایش می‌گذارد و همکاری و اشتراک دانش را در بین همتایان این صنعت ترویج می‌کند.

Beauty Düsseldorf رویدادی است که باید هر کسی در صنعت زیبایی شرکت کند، از صاحبان سالن ها و مدیران اسپا گرفته تا آرایشگران و تکنسین های ناخن. با منطقه وسیع نمایشگاهی، نمایش های زنده، سمینارهای آموزشی و فرصت های شبکه، بستر مناسبی را برای متخصصان فراهم می کند تا آخرین روندها را کشف کنند، مهارت های خود را تقویت کنند و با سایر کارشناسان صنعت ارتباط برقرار کنند. این رویداد سالانه را از دست ندهید که باهوش ترین ذهن ها را در دنیای زیبایی گرد هم می آورد و آینده این صنعت را شکل می دهد و رشد و نوآوری را تقویت می کند.

آلمان به دلیل تعهد خود به "ظاهر طبیعی" شناخته شده است و زنان معتقدند که زیبایی واقعی از درون می آید. این یکی از دلایل اصلی زیبایی طبیعی در آلمان در طول زمان است. زنان اینجا می‌دانند که تکیه بر لوازم آرایشی برای زیباتر شدن بیشتر ضرر دارد تا فایده، زیرا آرایش منافذ پوست را مسدود می‌کند و می‌تواند باعث ایجاد جوش، چین و چروک یا حتی واکنش‌های آلرژیک شود.

در آلمان، خانم‌ها دوست ندارند زیاد آرایش کنند. بنابراین، بسیاری از خانم‌های آلمانی ترجیح می‌دهند که آن را به حداقل برسانند و در مورد روتین زیبایی خود طبیعی بمانند. بر خلاف کشورهای دیگر که آرایش کردن به عنوان نشانه ای از آمادگی برای روز تلقی می شود، زنان آلمانی تمایل دارند آرایش ملایمی داشته باشند تا بتوانند ظاهری غیررسمی تری داشته باشند.

زنان آلمانی می‌دانند که برای زیبایی طبیعی نیازی به پنهان شدن در پشت لایه‌های آرایش ندارد، بلکه باید مورد استقبال و تجلیل قرار گیرد. این طرز فکر برای نسل‌ها بخشی از فرهنگ آلمان بوده است، که ممکن است توضیح دهد که چرا آرایش‌های مینیمال هنوز هم امروزه بسیار محبوب هستند. چیزی که زنان آلمانی را بسیار زیبا می کند، قدردانی آنها از چیزهای کوچک است، مانند رنگ پوست طبیعی و چشمان روشن که نیازی به پوشاندن با آرایش ندارند.

فعالیت های نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دوسلدورف

همه مسابقات در این نمایشگاه به صورت تصادفی رتبه بندی خواهد شد که به تمام سطوح مهارت طراحان ناخن از مبتدی تا حرفه ای خواهند پرداخت. اعضای هیئت منصفه نمی دانند کار چه کسی را ارزیابی می کنند که امتیازی منصفانه را تضمین می کند. هیئت منصفه شامل متخصصان صنعت خط تولید بین المللی است که تجربه، دانش و شهرت را به دست آورده اند. در مدت سه روز، 15 مسابفات قهرمانی را برگزار خواهند کرد که منتظر شرکت کنندگانی با استعداد از سراسر اروپا هستند.

اهداف تجار و بازرگانان حاضر در نمایشگاه

این نمایشگاه فرصتی را در اختیار تجار ایرانی، متخصصان این صنعت، بازدیدکنندگان و غرفه داران می گذارد تا با جدیدترین محصولات در این صنعت آشنا شوند.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دوسلدورف

  • لاک های ناخن در رنگ های متنوع
  • تنوعی از کرم ها و لوسیون ها
  • محصولاتی در زمینه مراقبت از پا
  • محصولاتی در زمینه مراقبت از بدن
  • لوازم آرایش طبیعی متنوع
  • تنوعی از لوازم آرایش و گریم دائمی
  • لوازم آرایش مختص آقایان
  • سرم ها، ماسک ها، روغن ها، تقویت کننده ها و درمان ها


پلن های نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دوسلدورف Beauty Dusseldorf
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    محصولات ارائه شده در نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دوسلدورف:

    • لاک های ناخن در رنگ های متنوع
    • تنوعی از کرم ها و لوسیون ها
    • محصولاتی در زمینه مراقبت از پا
    • محصولاتی در زمینه مراقبت از بدن
    • لوازم آرایش طبیعی متنوع
    • تنوعی از لوازم آرایش و گریم دائمی
    • لوازم آرایش مختص آقایان
    • سرم ها، ماسک ها، روغن ها، تقویت کننده ها و درمان ها

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه بین‌المللی زیبایی چین (CIBE)

نمایشگاه بین‌المللی زیبایی چین

نمایشگاه بین المللی زیبایی چین (CIBE) نمایشگاه بین المللی سلامت و زیبایی گوانجو، محل ورود برنده ...

از تاریخ 1403/3/2 تا تاریخ 1403/3/4
همین الان رزرو کن
نمایشگاه مراقبت زیبایی دبی

نمایشگاه مراقبت و زیبایی دبی Professional Beauty GCC

نمایشگاه مراقبت و زیبایی دبی Professional Beauty GCC نمایشگاه مراقبت زیبایی دبی(Professional Beau ...

از تاریخ 1403/11/29 تا تاریخ 1403/11/30
همین الان رزرو کن
نمایشگاه آرایشی بهداشتی پراگ

نمایشگاه آرایشی بهداشتی FOR BEAUTY

این نمایشگاه در تاریخ 05 الی 06 آپریل 2024 مصادف با 17 الی 18 فروردین 1403 در پراگ برگزار می شود. ...

از تاریخ 1403/1/17 تا تاریخ 1403/1/18
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است