×

نمایشگاه عکاسی کلن و جزئیات مربوط به آن

نمایشگاه عکاسی کلن یکی از فرصت های مناسب برای بازدید از جدید ترین تجهیزات عکاسی است که در آلمان برگزار می شود.  در این نمایشگاه عکاسان و تولید کنندگان تجهیزات این حرفه از سراسر جهان به گرد هم آمده و دوستداران این صنعت هنری برای بازدید از این تجهیزات و فناوری ها به سوی کلن آلمان می شتابند. عکاسی نیز مانند صنایع دیگر روز به روز پیشرفت کرده و رشد و گسترش فناوری ها و تجهیزات جدیدی را شاهد می باشد. علاقمندان به عکاسی و همچنین فعالان این صنعت می توانند در نمایشگاه عکاسی آلمان شرکت کنند.

عکاسی هنر جهانی

یکی از هنرهایی که در سراسر جهان اهمیت بسیاری دارد و همه افراد با ملیت های مختلف، زمینه های شغلی و دیدگاه ها و اقشار گوناگون به آن علاقه دارند عکاسی می باشد. عکاسی هنری است که با استفاده از آن می توان با ملت های مختلف گفتگو کرد. این هنر جهانی تاکنون هنرمندان و صنعتگران بسیاری را به جامعه معرفی کرده است و تصاویر بسیاری از این طریق از رویدادها، مکان ها و موضوعات مختلفی ثبت شده است. نمایشگاه عکاسی کلن به عنوان یکی از مهمترین و مشهورترین نمایشگاه ها در این زمینه به صورت دوسالانه برگزار می شود و افراد بسیاری از سراسر جهان برای آگاهی از آخرین دستاوردهای صنعت عکاسی روانه آلمان می شوند. ایرانیانی که تمایل به شرکت در این نمایشگاه دارند می توانند به صورت مستقل یا با استفاده از تور نمایشگاه عکاسی کلن ویزای نمایشگاهی آلمان را تهیه کرده و به بازدید از آن بپردازند. همه چیز درباره نمایشگاه عکاسی کلن را در اینجا بخوانید.

نمایشگاه عکاسی کلن

نمایشگاه عکاسی کلن

سالانه نمایشگاه های عکاسی بسیاری در سراسر جهان برگزار می شود. نمایشگاه عکاسی که در کلن آلمان برگزار می شود بسیار گسترده است و مکان برپایی آن فتوکینا نام دارد. بازدیدکنندگان این نمایشگاه با هر درجه از مهارت در عکاسی می توانند از همه تجهیزات و دستاوردهای عکاسی دیدن کنند. محصولات جدید عکاسی و فیلمبرداری، انواع دوربین ها مانند دوربین عکاسی و فیلمبرداری و تلفنی، حرفه ای ترین و تازه ترین دوربین های دیجیتالی، سیستم های پیشرفته نورپردازی، تجهیزات تصویربرداری گوناگون، سخت افزارهای کارآمد در ویرایش تصاویر از جمله موضوعات این نمایشگاه هستند. در کنار غرفه های مختلف نمایشگاه سمینارها، کارگاهها، جلسات پرسش و پاسخ و وقایع نمایشگاهی بسیاری برگزار می شود. با شرکت در این جلسات می توان از فناوری های روز و محصولات جدیدی که در این حیطه به وجود آمده است اطلاعات کاملی کسب نمود و محصولات مجهز و جدیدی را تهیه کرد. نمایشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری کلن در موضوعات مختلفی برگزار می شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. نمایشگاه عکاسی کلن آلمان (Photokina) در این مقاله نوشته شده است.

(تصویر 2)

موضوعات نمایشگاه

نمایشگاه عکاسی کلن که در ابعاد گسترده برگزار خواهد شد موضوعات گوناگونی را پوشش می دهد. موضوعات نمایشگاه عکاسی کلن به اختصار عبارتند از:  انواع دوربین ها و لنزهای عکاسی و تجهیزات مربوطه، لوازم جانبی دستگاه های عکاسی و تصویربرداری، تجهیزات ذخیره سازی، تجهیزات و وسایل مورد نیاز استودیوهای تصویربرداری، تجهیزات مربوط به ساختمان و ابزار مورد استفاده در دکوراسیون مکان تصویربرداری، تجهیزات روشنایی، سیستم های نورپردازی، فناوری های پردازش فیلم و تصاویر دیجیتال، لوازم جانبی تجهیزات فیلمبرداری، ابزار و تجهیزات لازم جهت ذخیره سازی و انتقال تصاویر، سخت افزار و عناصر مورد نیاز جهت چاپ  تصویر، مواد و سیستم ها و تجهیزات انتشاراتی مانند ملزومات گرافیک و مباحث چند رسانه ای، عناصر و ابزار مورد نیاز جهت تولید و چاپ تصاویر، تجهیزات و سیستم های عکسبرداری و بازیافت مواد، ابزار و وسایل مورد نیاز جهت عکسبرداری فنی، انواع پروژکتور و مواردی از این قبیل. با مراجعه به راهنمای نمایشگاه عکاسی کلن می توانید به فهرست کاملی از موضوعات آن دست یابید.

جزئیات برگزاری نمایشگاه عکاسی کلن فتوکینا

زمان برگزاری نمایشگاه عکاسی کلن در تاریخ هشتم ماه می ۲۰۱۹ میلادی مطابق با هجدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ خورشیدی به مدت ۴ روز می باشد. این نمایشگاه برای  دست یافتن به دستاوردها و محصولات نوین عکاسی و فیلمبرداری در زمینه های گوناگون در سطح جهان برپا می شود و علاقمندان و متخصصان بسیاری را گرد هم می آورد. این نمایشگاه دارای 983 غرفه و حدود 200 هزار بازدید کننده دارد. در نمایشگاه عکاسی کلن علاوه بر متخصصان حرفه ای عکاسی و علاقمندان، مردم عادی نیز شرکت می کنند به همین دلیل به هنگام برگزاری این نمایشگاه جمعیت بسیاری از بازدیدکنندگان وارد این شهر می شوند.

نمایشگاه عکاسی آلمان

شرکت در نمایشگاه عکاسی کلن

شرکت در نمایشگاه در زمینه های مختلف دارای مزایای بسیاری برای برگزار کنندگان و بازدیدکنندگان می باشد. این نمایشگاه تخصصی عکاسی که در شهر کلن برگزار می شود بزرگترین و مهمترین مرکز گردهمایی تولیدکنندگان و خریداران محصولات و تجهیزات مختلف این صنعت می باشد. محصولات و خدماتی که در این نمایشگاه ارائه می شوند بسیار متنوع است و از دوربین ها و تجهیزات مختلف گرفته تا  فناوری های جدید مربوط به حوزه عکاسی، تصویربرداری و پردازش تصویر به چشم می خورند. گستردگی ابعاد نمایشگاه به گونه ای است که عکاسی با دستگاه های مختلف تصویربرداری مانند دوربین، موبایل و حوزه های وابسته مانند سینما، سینمای سه بعدی و چاپ را شامل می شود. افرادی که تمایل دارند در نمایشگاه عکاسی کلن شرکت کنند می توانند با دریافت ویزای آلمان به این شهر سفر کنند. ارائه گذرنامه معتبر با اعتبار ۶ ماهه، مدارک شناسایی معتبر، خدمات مالی و مدارک اشتغال جهت دریافت ویزای آلمان ضروری است.

نمایشگاه عکاسی المان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است