×

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی مسیری برای پیشرفت پزشکی

هر ساله نمایشگاه های مختلفی در زمینه های متفاوت در سراسر دنیا برگزار می شود که بازدید کنندگان بسیاری نیز دارند. از این میان می توان به نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی اشاره نمود که میزبان پزشکان و مهندسین پزشکی و دیگر افراد مرتبط با تجهیزات پزشکی می باشد. که با نام نمایشگاه عرب هلث نیز شناخته شده است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین نمایشگاه ها در کل خاورمیانه و نیز رتبه دوم در سطح دنیا را به خود اختصاص داده است. یکی از مهم ترین ویژگی های  نمایشگاه عرب هلث دبی  تنوع در ارائه خدمات مختلف از قبیل، برگزاری کنفرانس های پزشکی، ارائه ی جدیدترین فناوری در زمینه پزشکی، ارتباط هر چه بیشتر بین فعالان در زمینه تجهیزات پزشکی و ... می باشد. در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی بیش از 13000 نماینده از سایر کشور های دور و نزدیک حضور به عمل می آورند. در این نمایشگاه سخنرانی های گسترده ای در زمینه های مختلف پزشکی ارائه می گردد. در دوره ی قبلی برگزاری این نمایشگاه، افراد مختلفی از قبیل تولید کنندگان، فروشندگان، توزیع کننده های محصولات تجهیزات پزشکی، شرکت های خدماتی مرتبط و ... در این نمایشگاه حضور به عمل آورده بودند که تعداد آن ها چیزی بالغ بر 4000 نفر بوده است. نمایشگاه پزشکی دبی زمان مناسبی برای تجار و بازرگانان نیز می باشد که بتوانند معاملات  خوبی در این زمینه داشته باشند. برای آشنایی با نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی و راهکار شرکت در آن این مقاله را بخوانید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

ساعت های بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

برای کسب اطلاعات بیشتر از نمایشگاه عرب هلث نمایشگاهی پیرامون تجهیزات پزشکی این مقاله را میتوانید بخوانید.قبل از شرکت در نمایشگاه ابتدا از ساعات و تاریخ دقیق آن باید اطلاع حاصل نمود. برنامه ی این نمایشگاه که هر ساله به مدت 4 روز برگزار می شود به قرار زیر می باشد. برای دانستن تجهیزاتی که در نمایشگاه عرب هلث نمایش داده میشود مطالعه این مقاله خالی از لطف نیست.

ساعات و روز های بازدید از این نمایشگاه از دوشنبه 28 ژانویه (8 بهمن) تا لغایت پنجشنبه 31 ژانویه (11 بهمن) می باشد. توجه داشته باشید که ساعات بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی در روز های مقرر از 10 صبح الی 6 عصر می باشد که در روز آخر برگزاری نمایشگاه، این ساعت به 10 صبح الی 5 عصر تغییر پیدا می کند. برای دانستن بهترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی این مقاله را بخوانید.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

شاید برای شما جالب باشد که به چه علت نمایشگاه بین المللی دبی هلث طرفداران بسیاری دارد؟ در این نمایشگاه که هر ساله برگزار می گردد، محصولات و موضوعات مختلفی در زمینه پزشکی ارائه می شود که برای تمامی افراد مرتبط با این رشته بسیار سودمند می باشد که در زیر به برخی از مواردی که در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی به چشم خواهد خورد، اشاره خواهیم کرد:

1_ الکتروپزشکی

2_ مهندسی پزشکی

3_ ابزارآلات پزشکی

4_ تجهیزات آزمایشگاهی

5_ لوازم و تجهیزات بیمارستان ها که شامل موارد گسترده ای خواهد شد.

6_ فیزیوتراپی و تجهیزات مربوط به آن

7_ فناوری های مربوط به ارتوپدی

8_ صنعت فناوری پزشکی

9_ لوازم و تجهیزات مربوط به جراحی های مختلف و اتاق عمل

10_ رادیولوژی و دستگاه های مرتبط با آن

11_ تجهیزات لازم در زمینه تشخیص انواع بیماری ها

  و ...

شما با حضور در این نمایشگاه می توانید از تمامی فناوری های نوین پزشکی اطلاع حاصل نمایید. تصویر 3

نمایشگاه عرب هلث

هدف از شرکت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی چیست؟

محل برگزاری این نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی در فاصله ای حدودا 20 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است که منطقه ای مدرن و تجاری و در عین حال هدفمند برای برگزاری همچون نمایشگاه مهمی می باشد. در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی بیش از 39 کشور مختلف در این نمایشگاه غرفه دار می باشند که محصولات مختلف خود مانند تجهیزات و امکانات و دستگاه های مختلف بیمارستانی و... را در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار می دهند. تمامی کنفرانس های علمی و پزشکی که در این نمایشگاه برگزار می شود بر اساس به روز ترین رفرنس های پزشکی می باشد. میزبانان نمایشگاه تلاش می کنند تا به آگاه سازی بیشتر بازدید کنندگان در زمینه تجهیزات و فناوری های نوین پزشکی کمک نمایند. اطلاعات ارزشمندی که از این نمایشگاه کسب می شود علل اصلی جذب بسیاری از پزشکان، متخصصین، مهندسین پزشکی و ... از سراسر دنیا می باشد. 

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

برای سفر به دبی به منظور شرکت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ، ابتدا باید ویزای دبی را دریافت نموده و برای رزرو هتل و تهیه بلیط هواپیما اقدام نمایید. به منظور دریافت ویزای ورودی دبی حداقل 10 روز پیش از سفر خود باید همراه پاسپورت خود به آژانس مراجعه نمایید.این تور نمایشگاهی معمولا 3 شب و 4 روز می باشد که به شما فرصت کافی برای بازدید از نمایشگاه را خواهد داد. این سفر هوایی هزینه بلیطی متناسب با شرایط فعلی آن زمان را خواهد داشت. خدمات تور نمایشگاهی معمولا شامل ویزا، بلیط، صبحانه و ترانسفر فرودگاهی برای هر دو زمان رفت و برگشت، شخصی به عنوان راهنمای فارسی زبان در کنار شما و بیمه مسافرتی خواهد بود. توجه داشته باشید که برای رزرو تور باید حتما در دفاتر آژانس های معتبر ثبت نام نمایید. معمولا پکیج تور نمایشگاهی شما، شامل هتل نیز می باشد که سعی شده است تا این هتل در نزدیکی محل برگزاری نمایشگاه انتخاب شود.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی و ویژگی ها و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم. تا در صورتی که قصد بازدید از این نمایشگاه را داشتید بتوانید به بهترین نحو از آن بهره مند شوید.

نمایشگاه پزشکی دبی

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است