×

معرفی نمایشگاه چاینا پلاس

یکی از نمایشگاه های معتبر در حوزه صنایع پلاستیک ، نمایشگاه چاینا پلاس است . این نمایشگاه همه ساله با حضور شرکت های مختلفی از سراسر جهان در کشور چین برگزار می شود. در نظر داشته باشید که تاریخ نمایشگاه چاینا پلاس 2018 را میتوانید در سایت ما مشاهده کنید.

نمایشگاه چاینا پلاس

با توسعه تجارت و رشد تکنولوژی،  پلاستیک و لوازم پلاستیکی نیز رشد چشمگیری داشته اند. تور نمایشگاه چاینا پلاس 2018 یک نمایشگاه بین المللی است که در آن انواع تولیدات و محصولات پلاستیکی مرتبط با حوزه های مختلف صنعت و زندگی به نمایش گذاشته شده است. در نمایشگاه چاینا پلاس شما می توانید لوازم مختلف الکتریکی و تکنولوژی را پیدا کنید. همچنین در این نمایشگاه آخرین پیشرفت های پلاستیک  و مواد خام مرتبط با آن نیز برای بازدید کنندگان از سراسر دنیا به نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه همچنین به تاجران و تولیدکنندگان این صنعت اجازه ارتباط با یکدیگر را می دهد. تولید کنندگان در نمایشگاه چاینا پلاس با جدیدترین دستاوردهای یکدیگر آشنا می شوند و صنعتگران نیز می توانند پس از آشنا شدن با جدیدترین دستاوردهای تولیدکنندگان صنعت پلاستیک ، از آنها برای بهبود و ارتقای محصولات خود بهره بگیرند. به این ترتیب می توان گفت که نمایشگاه چاینا پلاس جایگاه ویژه ای در صنعت پلاستیک و قراردادهای تجاری این زمینه دارد. آشنایی کامل با نمایشگاه چاینا پلاس را در اینجا بخوانید.

در سال های اخیر تولید هوشمند و معرفی تکنولوژی های جدید و محافظ طبیعت نیز در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است. اگر در کار شما نیز لاستیک و پلاستیک نقش مهمی دارد و به دنبال بالا بردن توانایی خود در این زمینه هستید حتما در نمایشگاه چاینا پلاس شرکت کنید. به روز ترین محصولات فناوری در نمایشگاه جیتکس دبی  نیز ممکن است برای شما جالب باشد.

چاینا پلاس

تاریخچه نمایشگاه چاینا پلاس

قدمت نمایشگاه چاینا پلاس بیش از 30 سال است و اولین بار این نمایشگاه در سال 1983 برگزار گردید. در این مدت این نمایشگاه دگرگونی های مختلفی را تجربه کرده است. در حال حاضر این نمایشگاه به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه صنعت لاستیک و پلاستیک در شرق آسیا شناخته می شود. حضور در نمایشگاه بین المللی چاینا پلاس برای افرادی که در زمینه پلاستیک و لاستیک فعالیت میکنند موثر است.

در دوره اول نمایشگاه چاینا پلاس در شهر پکن مساحت محل برگزاری نمایشگاه تنها 1000 متر بود و حدود 100 شرکت از کشورهای مختلف را میزبانی می کرد. اما در حال حاضر مساحت محوطه نمایشگاه 250،000 متر مربع است و همه ساله بیش از 3300 شرکت و کمپانی معتبر از سراسر دنیا را میزبانی می کند. این در حقیقت مهمترین گردهمایی صنعت لاستیک و پلاستیک در دنیا است. اطلاعاتی در رابطه با نمایشگاه چاینا پلاس چین را میتوانید در این مقاله به صورت کامل مشاهده کنید.

 

نمایشگاه چاینا پلاس در زمان حاضر

در حال حاضر این نمایشگاه می تواند به عنوان یک منبع ارتباطی خوب و مهم برای صادرکنندگان و واردکنندگان تجهیزات پلاستیکی و لوازم خودکار مرتبط، مورد استفاده قرار گیرد. سمینارهای مختلفی که در مدت برگزاری نمایشگاه برگزار می شود آخرین دستاوردهای تولید را به اطلاع بازدیدکنندگان می رساند.

حامی نمایشگاه چاینا پلاس در 30 سال گذشته EUROMAP بوده است که کمیته اروپایی ماشین های صنعتی می باشد. این شرکت به عنوان اسپانسر در نمایشگاه چاینا پلاس شرکت دارد. همچنین در 6 سال گذشته این نمایشگاه از پکن به شهر شانگهای و گوانجو منتقل شده است.

نمایشگاه چاینا پلاس

بازدیدکنندگان چاینا پلاس

بیشتر افرادی که از این نمایشگاه بازدید می کنند از تولید کنندگان و توزیع کنندگان فعال در عرصه های مرتبط با لاستیک و پلاستیک هستند. صنایع ساختمان سازی، مواد شیمیایی و مواد خام، بسته بندی، لاستیک سازی و صنایع غذایی، انواع محصولات پلاستیکی و پزشکی، مبلمان و کابل و حتی اسباب بازی و به طور کلی هر کالایی که در ساخت آن پلاستیک بکار برده شده باشد در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

دانستنی های تور

اگر برای شرکت در نمایشگاه چاینا پلاس راهی کشور چین می شوید لازم است این موارد را بدانید. نمایشگاه چاینا پلاس در حال حاضر در مجتمع نمایشگاهی کانتون در شهر گوانجوی چین برگزار می شود، شما می توانید به سادگی از هر نقطه شهر با استفاده از اتومبیل، مترو و تاکسی یا اتوبوس به محل نمایشگاه بروید. برای اقامت نیز بیشتر هتل های گوانجو برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه سرویس های رفت و برگشت رایگان قرار داده اند. همچنین می توانید با استفاده از مترو و اتوبوس به سادگی به همه جای این شهر دسترسی داشته باشید. 8 خط مترو در گوانجو وجود دارد که با  استفاده از خط 8 می توانید در ایستگاه نمایشگاه پیاده شوید.

 

هزینه ورودی

برای هر بازدید کننده نمایشگاه چاینا پلاس ورودی برای یک روز 30 یوان است و چنانچه بخواهید در 4 روز نمایشگاه شرکت کنید باید 50 یوان بپردازید. شما می توانید از قبل و به صورت اینترنتی برای این نمایشگاه ثبت نام کنید. در صورت ثبت نام با اپلیکیشن این نمایشگاه، نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارید. همچنین می توانید به پیشخوان اختصاصی نمایشگاه نیز دسترسی داشته باشید. این امتیازی است که برگزار کنندگان نمایشگاه برای دنبال کنندگان خود در فضای مجازی قائل شده اند.

چنانچه مایل هستید اپلیکیشن نمایشگاه را تهیه کنید. به وب سایت (chinaplasonline.com) مراجعه کنید . با مطالعه صفحات این نمایشگاه می توانید از برنامه های نمایشگاه مطلع شوید و حوزه های دلخواه خود را برای بازدید پیدا کنید و مکان هایی را که مایل هستید از آنها بازدید کنید از قبل مشخص کنید. همچنین اپلیکیشن به شما امکان می دهد که مسیر حرکت خود را در نمایشگاه به سمت بخش دلخواهتان به سادگی پیدا کنید.

افرادی که از قبل در نمایشگاه چاینا پلاس ثبت نام نکرده اند باید قبل از ورود به نمایشگاه فرم ثبت نام را پر کنند و بعد از تحویل آن با دریافت کارت ویزیت برگه ورودی بگیرند. این نمایشگاه ویژه شرکت های تجاری است و ورود افراد زیر 18 سال به آن ممنوع می باشد. اگر شما نیز در یکی از حوزه های مرتبط مشغول به فعالیت هستید، می توانید برای بازدید از این نمایشگاه در یک تور نمایشگاهی چاینا پلاس ثبت نام کنید و از بازدید از نمایشگاه چاینا پلاس نهایت استفاده را ببرید.

نمایشگاه چاینا پلاس 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است