×

اطلاعات مفید در مورد نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

پاریس یکی از شهرهای مهم از لحاظ اقتصادی در قاره ی اروپا می‌باشد. نمایشگاه چاپ و بسته‌ بندی پاریس از جمله نمایشگاه‌های معروف کشور فرانسه می‌باشد و هرساله هزاران نفر به قصد بازدید از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی پاریس به این شهر سفر می‌کنند.

شهر پاریس

شهر زیبای پاریس پایتخت کشور فرانسه می‌باشد. فرانسه یکی از بزرگ‌ترین کشورهای اروپا به شمار می‌رود و اولین کشور توریستی در جهان شناخته شده است. وجود جاذبه‌های بسیار زیبا و بی‌نظیر در شهر پاریس هر ساله انبوهی از گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند. علاوه بر آن برگزار شدن نمایشگاه چاپ و بسته‌ بندی فرانسه یکی از دیگر از علل مهمی به شمار می‌رود که مسافران برای بازدید از این نمایشگاه‌ها به این شهر سفر می‌کنند. هم‌چنین افراد بسیاری سعی دارند در این نمایشگاه‌ها غرفه‌هایی رزرو نمایند و محصولات خود را در بازدید عموم افراد قرار دهند. برای انجام این کار افراد بایستی یک سری مراحل را طی نمایند و غرفه ی مد نظر خود را رزرو کنند. شهر پاریس بزرگ‌ترین شهر اقتصادی قاره اروپا می‌باشد و یکی از شهرهای پیشرو در زمینه ی اقتصاد است. در این مقاله سعی کرده‌ایم در مورد نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی پاریس و نوع محصولات و ارقام غرفه‌ها، اطلاعاتی را برای شما دوستان ارائه دهیم. امیدواریم بعد از خواندن این مقاله اطلاعاتی کافی و بسنده کسب کرده باشید. اطلاعات کلی نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را در اینجا بیابید.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی پاریس از تاریخ 5 تا 8 آذر ماه 1397 در شهر پاریس برگزار می‌گردد. این نمایشگاه بازاری برای تجارت و مجموعه‌ای برای محصولات چاپ و بسته بندی شده می‌باشد. نمایشگاه چاپ و بسته بندی رویدادی بی نظیر و فوق العاده برای فعالان حرفه‌ای چاپ و بسته بندی می‌باشد. نمایشگاه چاپ و بسته بندی نقطه عطف برای گرد هم آوردن بیش از 100000 حرفه‌ای در این صنعت است. این نمایشگاه یک رویداد بسیار نو و جالب می‌باشد و این امر باعث شده است که در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه انبوهی از افراد و مسافران به این شهر سفر کنند. شما نیز می‌توانید به عنوان یکی از غرفه داران یا بازدیدکنندگان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس حضور داشته باشید و از نزدیک این رویداد بی‌نظیر و استثنایی را مشاهده کنید. نکات مهم برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس در این مقاله بخوانید.

 

آمار و ارقام بازدیدکنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

هرساله مسافران بی‌شماری از همه نقاط جهان از نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس دیدن می‌کنند. بیشتر آمار بازدیدکنندگان از کشورهای بلژیک، ایتالیا، آلمان، هلند، مراکش، سوئیس، اسپانیا و انگلیستان می‌باشند. هم‌چنین در نمایشگاه چاپ و بسته بندی حدود 12 هیئت رسمی و بین‌المللی از کشورهایی اعم از ژاپن، روسیه، ترکیه، آلمان، تونس و غیره در این نمایشگاه حضور می‌یابند. برای ارائه ی کل محصولات، دو نمایشگاه جدا از هم ادغام شدند و رویداد جالبی را به وجود آورند. بی شک با حضورتان در این نمایشگاه به‌هیچ‌وجه دست خالی از این سفر برنخواهید گشت و هم‌چنین بیشتر از آنچه در تصور خود داشته‌اید را مشاهده خواهید کرد. شرکت کنندگان مختلف نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه افراد متخصص که مشتاق این گونه نمایشگاه هستنند.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه

تفکیک غرفه داران نمایشگاه

در این بخش به تفکیک غرفه داران نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس براساس بخش های مختلف می پردازیم:

غرفه های بین المللی و فرانسوی 16 درصد، ماشین آلات مواد غذایی و کشاورزی 13 درصد، بسته بندی مواد غذایی 9 درصد، ماشین آلات جا به جایی 9 درصد، بسته بندی محصولات سلامتی و زیبایی 9 درصد، ماشین آلات بسته بندی محصولات سلامتی و زیبایی 8 درصد، مایعات و نوشیدنی ها 6 درصد، ماشین آلات چند صنعتی 6 درصد، مواد خام اولیه 6 درصد، چاپ و بسته بندی 5 درصد، ماشین آلات چند منظوره صنعتی 4 درصد، علامت گذاری و کدنویسی 4 درصد.

اگر شما قصد دارید در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس شرکت کنید، بایستی از زمان برگزاری آن باخبر باشید و در صورت تمایل به داشتن غرفه، اقدامات لازم را قبل از شروع برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس، انجام دهید و حداقل یک ماه قبل از شروع نمایشگاه برای انجام مابقی اقدامات مربوطه، در پاریس حضور داشته باشید. تا در روز مقرر تمامی کارهای شما کاملاً انجام شده باشد و بتوانید محصولات خود را مورد بازدید مراجعه کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس قرار دهید.

 

قدمت نمایشگاه چاپ و بسته بندی

نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی پاریس از سال 2005 فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است و 13 سال در معرض بازدید انبوهی از افراد از تمامی نقاط جهان قرار می‌گیرد. نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس یکی از معروف‌ترین نمایشگاه‌های فرانسه به شمار می‌رود و بر اساس آمار مشاهده شده، درصد افرادی که از این نمایشگاه بازدید می‌کنند، بسیار بیشتر از سایر نمایشگاه‌های این کشور می‌باشد. این نمایشگاه با شروع فعالیت خود روزبه‌روز محبوبیت بسیاری به دست آورد و پیشرفت خوبی را از آن خود کرد و هم چنان در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی sial

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است