×

اطلاعاتی در رابطه با نمایشگاه چاینا پلاس چین

نمایشگاه چاینا پلاس هر ساله در کشور چین برگزار می شود و از مراجعه کنندگان بسیاری از نقاط مختلف دنیا برخوردار است. جالب است بدانید این نمایشگاه در حوزه صنعت لاستیک و پلاستیک از مراجعه کننده و بازدید کنندگان بسیاری برخوردار است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. در سایت گیلوا گشت میتوانید تاریخ نمایشگاه چاینا پلاس 2018 و 2019 را مشاهده کنید.

نمایشگاه چاینا پلاس

هر ساله نمایشگاه های گوناگونی در کشورهای مختلف دنیا برگزار می شود. کشور چین یکی از این کشورهایی شناخته می شود که هر ساله میزبان نمایشگاه و سمینارهای متفاوت و بین المللی است. نمایشگاه چاینا پلاس در این کشور هر ساله برگزار می شود و از بازدیدکننده و شرکت کنندگان بسیاری برخورداراست. این نمایشگاه به صورت دوره ای در دو شهر شناخته شده کشور چین برگزار می شود که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

 اگر قصد شرکت در این رخداد بزرگ بین المللی را دارید توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با نمایشگاه چاینا پلاس در کشور چین کسب کنید. این نمایشگاه مناسب اقشار و فعالانی است که در حوزه صنعت پلاستیک و لاستیک مشغول به کار هستند. در ادامه به بازدیدکنندگان این نمایشگاه نیز بیشتر خواهیم پرداخت و تاریخچه این نمایشگاه را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای آشنایی کامل با نمایشگاه چاینا پلاس میتوانید این مقاله را مشاهده کنید.

نمایشگاه چاینا پلاس

تاریخچه نمایشگاه چاینا پلاس

همان طور که در بحث قبلی نیز عنوان کردیم کشور چین میزبان نمایشگاه و سمینارهای مختلفی است و از این بابت جزء کشورهای فعال در برگزاری این دست از همایش ها می باشد. نمایشگاه چاینا پلاس دارای تاریخچه درخشانی است چرا که نزدیک به سی سال است که در کشور چین این نمایشگاه هر ساله دایر می شود و از بازدیدکنندگان مختلف دنیا برخوردار است. حضور در نمایشگاه بین المللی چاینا پلاس اهمیت بالایی نیز دارد.

در سال 1983 اولین دوره از نمایشگاه چاینا پلاس در شهر پکن چین برگزار شده و هر ساله با دستخوش تغییرات و تحولات مثبتی نیز همراه بوده است. این نمایشگاه در اولین دوره برگزاری در مکانی با متراژ 1000 متر مربع با 100 شرکت کننده خارجی دایر شد و هر ساله به میزان مخاطبان و شرکت کنندگان این نمایشگاه افزوده گشت. هم اکنون این نمایشگاه بزرگ و بین المللی در مکانی با وسعت 2500 متر مربع دایر می شود و بازدید کنندگان مختلفی از نقاط مختلف دنیا به این نمایشگاه مراجعه می کنند. معرفی نمایشگاه چاینا پلاس برای کسانی که میخواهند در این نمایشگاه شرکت کنند بسیار مهم است.

 

مکان برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس

در بخش ابتدایی این مقاله عنوان کردیم که نمایشگاه چاینا پلاس در کشور چین به صورت دوره ای برگزار می شود. این نمایشگاه در شهر های مختلف کشور چین دایر می شود که هر ساله مکان آن تعیین می گردد. دو شهر شانگهای و گوانجو میزبانی این نمایشگاه بین المللی را بر عهده دارند که هر سال در یکی از این شهرها نمایشگاه بین المللی چاینا پلاس برگزار می شود.

فعالان صنایع مختلفی از جمله ماشین سازی، ساخت و ساز، لاستیک و پلاستیک در این نمایشگاه شرکت می کنند و از غرفه های دایر در آن دیدن می نمایند. جهت حضور در این نمایشگاه بین المللی توصیه می کنیم به رزرو تور نمایشگاهی چاینا پلاس اقدام کنید.

چاینا پلاس

بازدید کنندگان نمایشگاه چاینا پلاس

نمایشگاه چاینا پلاس به مانند دیگر نمایشگاه های بین المللی از بازدیدکنندگان خاصی برخوردار است که در این بخش به معرفی چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت. سازمان های خدمات کننده، کارگزاران، تولید کنندگان و توزیع کنندگان از مهم ترین بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی چاینا پلاس محسوب می شوند. در کنار این فعالان افراد دیگر که در صنایع مختلف نیز مشغول به کارند نیز می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

فعالان صنایع خودرو، وسایل ورزشی، قالب گیری، بسته بندی، اطلاعات و ارتباطات، شهرسازی و مواد شیمیایی خام نیز از جمله بازدیدکنندگان نمایشگاه مذکور می باشند. این نمایشگاه یک رخداد بین المللی است که فعالان مختلف از صنایع گوناگون در آن شرکت می کنند. اگر شما نیز تمایل دارید در این نمایشگاه شرکت کنید توصیه می کنیم از طریق تورهای نمایشگاهی اقدامات سفر را به انجام برسانید.

 

نکته هایی در رابطه با شرکت در نمایشگاه چاینا پلاس

برای حضور در نمایشگاه چاینا پلاس توصیه می کنیم به چند نکته مهم و کلیدی توجه کنید که در این بخش به بیان آن ها خواهیم پرداخت. برای حضور در این نمایشگاه باید به انجام برخی کارها مانند رزرو بلیط، هتل، دریافت ویزا و چندین مورد دیگر اقدام کنید که بسیار زمان بر خواهند بود.

با تور نمایشگاهی چاینا پلاس به راحتی می توانید سفر خود را به انجام برسانید و تمامی کارهای ذکر شده را به افراد کاربلد در این تورها بسپارید. هتل های مختلفی در اطراف نمایشگاه چاینا پلاس دایر شده اند که امکان سرویس رفت و برگشت را برای بازدیدکنندگان و البته اقامت کنندگانشان فراهم کرده اند بنابراین جای هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

نمایشگاه چاینا پلاس 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است